Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je kunt wel zeggen dat als je een antwoord of vraag ziet dat je beter niet kan lezen? dan kan ik beter NIKS lezen want alles is hier vraag en antwoord zowat.. en ik moet eerst ff lezen om te zien of het uberhaubt een vraag of antwoord is..

2. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok guys, zo is het wel genoeg he, anders zijn we volgende week nog aan het vechten :). Ik had ook iets in die Ninja Gaiden Help thread geplaatst, maar hier posten mensen nu eenmaal meer en sneller, dus ja .... heeft dan niet zoveel zin. Op zich heb ik tot nu toe niet echt vastgezeten, alleen een paar moeilijke stukjes. Ben nu eindelijk langs chapter 9, tot nu toe het moeilijkste hoofdstuk.

Ik geef toe, dat dit geen help thread is .... maar na een tijdje is het toch wel duidelijk dat bepaalde antwoorden spoilers bevatten .... misschien handig als we dit er voortaan bijzetten?

In een andere forum werkt dit btw:

*[td bgcolor=#000000]*
    .. Hier komt de spoiler ...
    *[/td]
    *

De * weghalen :).

Maar als je die antwoorden door blijft lezen, dan .... kom je inderdaad spoilers tegen .... ik lees die zelf dan ook niet verder, er zijn best wel wat antwoorden van mensen die al verder zijn of het uit hebben .... en daarnaast, het spelplezier is top. Game of the Year voor mij in ieder geval :)!

Ennuh .... moeilijk is per mensen verschillend .... sommige mensen zijn nu eenmaal beter is bepaalde games .... dus 'moeilijk' is ook weer zo'n begrip wat per persoon verschillend is. Ik vind het moeilijk, maar wel te doen .... dus niet TE moeilijk .... het is ff wennen, maar uiteindelijk kom ik tot nu toe overal langs. Ik ga het zeker op Hard proberen om te kijken hoe uitdagend dat is. Maar nu eerst Chapter 10 :).

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  3. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan hier gewoon met [*spoiler] tekst [*/spoiler], alleen dan zonder de *.

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nadelen:

- Het saven
    - Het verhaal is te cliché, en soms slaat het nergens op
    - Verder helemaal niks!

5. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whoops, Haantje kan al verder.

Nou ik vind da saven nog geen echt minpunt.
    Maar ik ben dan misschien nog niet in echte kl*te situaties gekomen waar saven echt een must was :D

Ej en deel 2 staat ook al een bietje vast he.
    Ben benieuwd hoe het verhaal verder loopt, en of er nog meer gasten van DOA erin komen ;)

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  6. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    vind het saven wel goed zo..
    Omdat je nie overal en altijd kan saven wordt het spel juist iets moeilijker..

7. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. Toch zitten er net genoeg savepoints in, tot nu toe dan bij mij (chpt 10), soms is het ff irritant, maar ja, dat hoort er bij. Ikzelf kan bijvoorbeeld niet genoeg krijgen van de actie, dus moet ik op mijn weg terug weer die troep omver gooien, dan doe ik het nog een keer. Lukt het niet, baluh, maar dan doe ik toch iets verkeerd. Het maakt je alleen maar beter.

Op PC zit er vaak zo'n quick-save optie op games, dat haalt nu juist de spanning weg uit het hele spel. Neem bijvoorbeeld Splinter Cell, als er geen spanning in zit en je gewoon voor iedere willekeurige kamer kunt saven en na die kamer goed uitgekomen te zijn weer kunt saven .... da's toch complete crap? Geen spanning, vind je het gek dat ze altijd lopen te zeiken over te korte games? Het ligt gewoon aan hun speelstijl. Ieder FPS game heeft het ook. Geef mij maar savepoints, heb je tenminste een spanningsveld, dat is pas gamen!

8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hoe open je die deuren met blauw of geel erachter. Muren eigenlijk

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Met je Incendiary Shuriken of je Hamer.

10. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Verbeterd? Natuurlijk, als ze een manier weten. Ik zeg alleen dat het nu eenmaal hoort. Ik heb nog niet beter gezien in 3rd person actie games zoals deze, er is namelijk altijd wel wat. Je kunt nu eenmaal niet alles zien. Maar je kunt wel horen toch? De meeste boss attacks komen gepaard met bepaalde unieke geluiden.

Daarnaast, die R knop gewoon vaker indrukken, zie je weer alles voor je. Het is echt te doen, ik heb echt veel erger gezien. Leer er maar mee leven is niet naief, gewoon realiteit. Met ieder spel is wel iets mis, niets is perfect, verwacht het dan ook niet. Voor mij is de camera echt het beste wat ze ervan hadden kunnen maken. Anders hadden ze een soort lock-feature erin moeten doen. Dan was het weer te makkelijk geworden. Bij gamekings zeiden het ook nog, over het 'gezeur' op de camera, zij hebben dan zo hun eigen bewoordingen .... iets met bullsh** :).

Ik heb trouwens al een paar antwoorden van me van spoiler tags voorzien, kunnen ze over mij in ieder geval wat dat betreft niet meer zeuren hehe!

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    grappig..

maar iig heeft max payne 2 de beste camera voor een third person spel, altijd volop duidelijk

12. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Verreweg het grootste nadeel zijn toch wel de savepoints die de ene keer 2 meter uit elkaar staan en de andere keer moet je 20 minuten hakken. Neem bijvoorbeeld level 6 waar ik nog ben, ik heb het savepunt wel gered maar heb geen elixers meer maar die zombies/skeletten zijn zo irritant, en vooral zo veel.
    Savepuntje ertussen had zeker wat frustratie gescheeld...

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Heeeuy! Status: verzonden :D

14. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    ja ik ook(nu pas). Ik had hem de dag na de release al moeten krijgen. Maar door een fuck up bij de ABN Amro krijg ik hem morgen pas :mad:

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    daarom vond ik het goed van mezelf dat ik het 3 weken van te voren al besteld had, dan weet je zeker dat je m op tijd krijgt *)

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dat is kut Mr undergrounder.

17. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Die is inderdaad goed, misschien had ik duidelijker moeten zijn .... 3rd person action game in dit genre .... schieten blijft toch uiteindelijk een X-hair op een punt richting. Ik moet zeggen dat ik het op PC gespeeld heb, en da's toch handiger omdraaien. Maar ik heb wel meer van die Hack N' Slashers zoals deze gespeeld, en dit is tot nu toe echt de beste camera.

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Otogi (_O_)
    Niks mis met de camera daar :)

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik ben overnieuw begonnen op hard! haha

Maar bij chapter 9 heb je de stroom ingeschakeld en dan komen er telekens van die kleine helikopter met blauwe laster stralen dus als ik op die platform ben wordt ik er telkens van af geknald heeft iemand tips?

20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ze eerst dood maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina