Ok guys, zo is het wel genoeg he, anders zijn we volgende week nog aan het vechten
. Ik had ook iets in die Ninja Gaiden Help thread geplaatst, maar hier posten mensen nu eenmaal meer en sneller, dus ja .... heeft dan niet zoveel zin. Op zich heb ik tot nu toe niet echt vastgezeten, alleen een paar moeilijke stukjes. Ben nu eindelijk langs chapter 9, tot nu toe het moeilijkste hoofdstuk.
Ik geef toe, dat dit geen help thread is .... maar na een tijdje is het toch wel duidelijk dat bepaalde antwoorden spoilers bevatten .... misschien handig als we dit er voortaan bijzetten?
In een andere forum werkt dit btw:
*[td bgcolor=#000000]*
.. Hier komt de spoiler ...
*[/td]
*
De * weghalen
.
Maar als je die antwoorden door blijft lezen, dan .... kom je inderdaad spoilers tegen .... ik lees die zelf dan ook niet verder, er zijn best wel wat antwoorden van mensen die al verder zijn of het uit hebben .... en daarnaast, het spelplezier is top. Game of the Year voor mij in ieder geval
!
Ennuh .... moeilijk is per mensen verschillend .... sommige mensen zijn nu eenmaal beter is bepaalde games .... dus 'moeilijk' is ook weer zo'n begrip wat per persoon verschillend is. Ik vind het moeilijk, maar wel te doen .... dus niet TE moeilijk .... het is ff wennen, maar uiteindelijk kom ik tot nu toe overal langs. Ik ga het zeker op Hard proberen om te kijken hoe uitdagend dat is. Maar nu eerst Chapter 10
.
Laatst bewerkt: 18 mei 2004