Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    klopt er zit een klein brightnes foutje in het begin, maa dat verdwijnt bijna direct O-)

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik flip uit van dat spel. Heb ik eindelijk na 2627621x proberen de eindbaas bij level 2 gehaald (wist niet dat rechter trigger de camera achter je zet dus stond de heletijd in de rondte te slaan. Beetje noob maarja). zegt het ding dirty disc error, moet ik het nog eens doen dus. Daar flip je van uit heb die controller weggesmeten en ga vanavond die ninja gaiden disc ritueel verbranden.

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hahaha, zo dacht ik er ook over, je moet gewoon eerste de andere vage wezens verslaan, en daarna moet je jezelf de hele tijd opladen, door op y te drukken, en op het juiste moment weer los te laten, zo lukte het bij mij.
    Maar dat hij een disk error aangeeft is inderdaad super irritant, dat had ik 3 x achter elkaar :mad:

Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    karma zijn je punten dacht ik...
    En leer alsjeblieft normaal praten man, ziet er zo newb uit.

Ik heb die error nog nooit gehad. En ik zou dat verbranden uit je hoofd zetten, want er komt nog zoveel moois, dat verbranden niet waard is. Dacht zeg et ff voordat ie lekker geurtje afgeeft terwijl die ligt te smeulen in de openhaard ;)

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in level zes in die Tomb. Als je een beker moet pakken, maar op een gegeven moment komen de doden tot leven en dan ga ik elke keer dood iemand tips hoe ik deze doden kan verslaan? En hoeveel van die soort magie druppeltjes hoor je daar te hebben (die vlammetjes onder je levensbalk) ik heb er maar 2??

6. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Sla jezelf een weg door de doden terwijl je veel blocked, dat is heel belangrijk.
    Verdre moet je gewoon verder gaan ookal zijn er nog tegenstanders, want op sommige plaatsen blijven ze gewoon terug komen !
    Met magie heeft het niet echt wat te maken, gewoon de moves meester worden !

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    OMFG!! :eek: Die ultimate att. met 2 essences is zo überbruut :eek::eek: En hak & hak, hak-hak-hak-hak-hak _O_ :eek:
    En ik heb nog nooit last gehad van een dirty-disc melding, bij geen één spel eigenlijk. *afkloppen

8. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ieamdn nog tips voor de tanks?

9. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu al behoorlijk wat mooie dingen gezien in deze game, maar hoe krijg je deze aanval, en wat is "essence"? (na de 1e boss fight zag ik hier iets over, maar het drong niet helemaal door ofzo ;))

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nadat je een vijand hebt gedood, komt er toch altijd een geel of een blauw zwevend bolletje (later krijg je ook nog rode) boven zijn lijk? Nou dat is essence. ;) Geel is geld, blauw is extra leven, rood vult je ki energie aan (dat heb je later nodig voor magische aanvallen).

11. cK1

cK1 KotorLightSideScout

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij het laatste lvl maar ik kom er niet in. Ik kan volgens gamefaqs.com de sleutel vinden bij een lijk in de buurt van het laatste kasteel, weet iemand misschien waar ik dat lijk kan vinden? Thx.

12. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey ck1 hoelang heb je nu over gedaan om by die laatste level te komen als ik vragen mag :{

13. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    hij ligt op de lange trap richting voordeur kasteel

Hahaha ik heb trouwens de dark dragon blade zelf als beschikbaar wapen :) hij is wel erg slecht

Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    wat lult iedereen hier nu over brightness? alles is gewoon goed hoor.. ik snap het probleem niet maar er zit zeker geen fout in.. owja en ik heb nooit last van disc error.. (heb de game al bijna 3 x uitgespeeld)

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    yeah eindelijk doorheen. trouwens vond iedereen de laatste eindbaas zo makkelijk??

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    hij was echt sterk he? maar wel heel voorspelbaar..

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik vond hem echt easy. gewoon de hele tijd die flyig sparrow (hij blokt hem nooit) en als ie dan die drakenmove doet gewoon ninpo casten en je bent beschermd. nu lekker effe overnieuw. mis nog een scarabv maar weet precies waar. stomme ik had een keer nieuwe savegame geopend en toenw as ik hem vergeten nogmaals te pakken

18. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen dirty disc error gekregen, bij mij liep ie gewoon echt vast. Ik druk op zwart om de map te zien, beeld wordt ff zwart....en vervolgens bleef het zwart, muziek speelde nog wel door. En nu doet hij altijd raar als ik de map wil zien, blijft ie langer als voorheen hangen in het zwarte scherm.....echt raar....

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm had een week niet gespeeld, maar ben nu bij chapter 7 eindbaas aangekomen.. Die Alma.. Iemand tips? Nu 3 keer geprobeerd, maar het lukt niet echt :) Krijg haar maar half dood..

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    kijk in helpthread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina