1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet proberen van die palen weg te blijven anders kom je daar vast te zitten. Blijf in het midden onwijk haar aanvallen en val dan aan met een spring en dan y aanval. Meestal valt ze dan en kan je effe doorhakken. Je zal wel wat elixers nodig hebben.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ok bedankt, helaas heb ik nog maar 1 elixer over :) Maar ik ga het weer proberen.

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

:mad: :mad: Kheb spijt dat ik met hard begonnen ben :mad: bij chapter 10 die 2 klote tanks lukt mij maar niet al 3 keer geprobeerd :mad: en ik ben vergeten te saven die had ik die domme heks weer een keer moeten doden :mad: maar tis gelukt :)
    Maar iemand tips hoe je die twee tanks het beste kunt moorden?? :confused:

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nog steeds bij level 1...

5. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ orcrist

als alma op de grond zit moet je je ijs ninpo gebruiken terwijl je nast haar staat dat heb ik ook gedaan en ik heb geen elixers gebruikt.

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dan speel jij het spel niet vaak

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    MasterChief, je moet proberen veel over de muren te lopen en aant e vallen. Als hij ongeveer op de helft van ze leven is stopt ie, en gaat hij weer praten. Probeer gewoon alles via de muur te doen, en dan ineens naar em toe rennen en blijven hakken. Niet vergeten te blokken. Je kan ook proberen om op em te springen, en dan X of Y indrukken. Succes !!

Maar hoe doe je dan die essence attacks, begrijp er nog steeds niks van. Ik weet wel WAT het is, weet alleen niet hoe ik ze kan gebruiken met een attack.

Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    sorry dat ik het zeg hoor maar jij bent ook zo dom om hem weg te doen..
    dit is gewoon een must als je een xbox bezit maarja..

haha heb net eindelijk de unlabored flawlessness gemaakt en damn wat een tegenvaller.. hij ziet er belachelijk uit is is erg langzaam.. gelukkig wel volop sterk. kost mij ongeveer 110000 essence :{

9. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in chapter 6 bij die grote draak, maar ik heb geen potions en ninpo meer over:D
    Iemand tips?.....

10. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Bijna tegen de muur gaan staan achter je en zijn benen en armen ontwijken. Daarna snel er tegen aanmeppen tot ze allemaal kapot zijn.

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    joh ik heb hem uitgespeeld maaar miste een scarab. weet precies waar die lag maar je neemt toch je scarabs mee. nou speel ik opnieuw (nadat ik eindbaas dus heb verslagen op hetzelfde niveau) maar nou vindt ik alle scarabs weer. moet ik ze nou weer allemaal zoeken voor 50 of als ik zometeen de 50ste heb gevonden (die ik dus in me vorige game miste) krijg ik dan ook ninja gaiden game?

12. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em nog niet uit, vraag me af of Doku moeilijk zal zijn....

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Algemene vraag.

Hoe kan je het beste vechten?
    De beste vechttactiek.
    Vaak komen er opeens 4 op je af. Dan wordt je bijna altijd geraakt.
    Voordat je het weet ben je dan ook al weer dood.

Hierdoor haal ik level 1 niet eens.

Welke knoppen gebruiken jullie ervoor?

14. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    L, om te verdedigen, dat is heel belangrijk, ook is springen + Y erg fijn, die move mist niet vaak, en is behoorlijk krachtig. Wissel een paar keer af met X, en ken een paar kleine combo's uit je hoofd, dan lukt het al een heel stuk beter.
    Bij de meeste eindbazen moet je eerst even kijken naar een paar aanvalspatronen, en dan kun je je aanvallen daar op baseren.
    Bij de level 1 baas werkt het bv. erg goed om recht tegen de muur op te lopen als hij vlak bij is, en dan druk je op Y...

Maar blokken is niet te onderschatten, soms moet je ook gewoon even wegspringen, en het gevecht vanuit een andere hoek nemen. Bewaar potions en dat soort spul voor als je het echt moeilijk krijgt, dat bespaart je "geld" en vaak komen er "blauwe bolletjes" (essence toch?) nadat je een vijand hebt verslagen, die healen je ook, waardoor je vaak niet eens een potion nodig hebt.

15. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff vraagje op het einde van een missie kryg je steeds een rank zien die je hebt gehaald ik kryg steeds greater ninja zyn er ook andere kan iemand me het vertelle

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    jep gewoon veel verdedigen

en dan slaan wanneer zij net een combo hebben gedaan. ik vind verdedigen en dan wegrollen ook relaxt aangezein je dan door hun defense heenbreekt. zometeen kan je counterendan is je defense nooit weg

17. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Die scarabs die je al gevonden heb neem je gewoon weer mee, als je met die uitgespeelde save game verder gaat.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt:
    Ninja Dog
    Lesser Ninja
    Greater Ninja
    Head Ninja
    Master Ninja

Dacht ik, correct me if I'm wrong

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ja staat ook al uitgelegd in een andere post.

20. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Tering he, Ninja Gaiden heeft echt verreweg de minst uitgebalanceerde savepunten, de ene keer meot je 3(!) zombies vermoorden en je hebt er 1 en aan het eind van het level (7 dus) moet je telkens opnieuw die zielige pietjes killen en dat stuk zwemmen.
    Echt jammer gewoon

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina