1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ze mochten van mij er ook wel Easy bijgooien...

2. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo zeuren over die moeilijkshied graad valt uit eindelijk best mee. Deze game moet je gaan _O_masteren_O_ en dat is het leuken aan gamen toch :)

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu (met veel moeite) in Chapter 5 xD Echt die Zwarte Ninja's die er sinds Chapter 4 bijzitten zijn ZOW irri... Met die exploderende Shuriken van ze xD Maar ik merk wel dat ik steeds wat beter wordt ^^ Heb nu 3 wapens (Dragon Sword Level 2, Wooden Sword level 2, Nunchaku) maar gebruik eigenlijk alleen de eerste. Ga het morgen weer ff doen ^^

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey in welke chapter kryg je die dragon sword ben nu zelf in chapter 5 by die boss

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die heb je allang. :+ |:- Nooit opgevallen dat je zwaard the Dragon Sword heette,. ;)

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind ik echt wel meevallen. Ze zitten er altijd net als je een nodig hebt.

7. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben benieuwd naar jullie mening over NG. Want voor de release waren al die verhalen over dat de game zou tegenvallen omdat je geen hoofden eraf kon hakken enz.
    Is NG desondanks toch wel een goed spel?

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen de hoofd afhak dingen zijn eruit gehaald, maar verder is dit een van de meest uitdagende games die ik ooit op een console na de NES heb gespeeld! En dat is echt een opgave hoor!

9. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

0w drm 8) egt d0m van me

10. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de tips btw, ik heb het gewoon met al mijn pijlen gedaan en daarnaast alles gewoon ontweken, althans, een groot gedeelte .... als ze ff stil liggen voor je, dan kun je een paar goeie tikken verkopen. Ik had de eerste paar keer gewoon ff mijn dag niet. Gisteren in 3 keer gelukt, had in 1 keer gekund, maar ik raakte op het eind een scroll kwijt, die bewaar ik nog ff. Die exploding arrows en die andere krengen doen goed pijn bij die wormen :). Als je niet stilstaat als beide wormen weg zijn, dan chargen ze vaak niet .... je kunt stilstaan als ze eruit komen, ff een pijltje vuren en kijken wat 'ie doet .... erover heen springen ging ook beter, als 'ie alleen was, kon ik nog chargen .... ik gebruik wel de dragon sword, die charged lekker, beter die aanval erdoorheen zal ik maar zeggen, dan word je ook niet geraakt. Die eindbaas van Chapter 10 is trouwens erg cool, filmpje + plaats was volgens mij anders dan in een filmpje van E3 van vorig jaar .... misschien locatie veranderd of zo? Verder wel een van de coolst uitziende bosses tot nu toe, wel erg makkelijk achteraf, ik had meer moeite die kamer ervoor, toen er 60 van die krengen op me afkwamen :).

11. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal :). Ikzelf doe zelfs liever een stukje een paar keer over. Potions gebruik ik ALLEEN bij boss fights, nergens anders. Zelfs al is een stukje moeilijk, ik heb altijd het gevoel 'kan beter' en 'het ligt gewoon ff aan jezelf, je zat goed te klooien' :). Dus ik laadde in het begin best vaak een spel, steeds minder, maar je hebt altijd ff van die pech momenten.

Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  12. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Pfffff, heb net tegen Doku gevochten, en jezus wat was dat makkelijk !
    echt de makkelijkste Boss in het hele spel die ik tot nu toe ben tegen gekomen !

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    vond ik ook heel erg makkelijk, wat nog makkelijker was was ALMA 2, die had ik in 1 x terwijl ALMA 1 wel 20x moest.

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    jah he? hij is zooo voorspelbaar!
    maar die kitetsu is wel 0wnage man! als je naar voren ingedrukt houdt en je doet de combo xxx ej je blijft x in keer op keer indrukken dan kun je gewoon health jatten :)

15. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij chapter 6. dat je in die ritual room die vliegende beesten moet afmaken(die zijn makkelijk) en dan komen er van die zombies met wapens die ongeveer even groot als jezelf zijn op je af :confused: en ik heb alleen nog maar een normale healing potion en een grote healing potion. Kan iemand me ff aub helpen met hoe ik die gasten moet verslaan?

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jezus gasten, gebruik spoilers :{

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Bij chapter 10 moet ik 2 wormen verslaan hoe doe je dat iemand tips?

18. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je ninpo (of zoiets) en ik heb de heletijd gesprongen en dan op Y gedrukt(dat ie door ze heen gaat) als het oged is krijg je alleen al in die kamer 15 van die ondingne

heeft iemand trouwens nog tips voor de heli?

19. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Lees ff post 1670 :)

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Heb m'n wooden sword bijna op het hoogste level !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina