Thnx voor de tips btw, ik heb het gewoon met al mijn pijlen gedaan en daarnaast alles gewoon ontweken, althans, een groot gedeelte .... als ze ff stil liggen voor je, dan kun je een paar goeie tikken verkopen. Ik had de eerste paar keer gewoon ff mijn dag niet. Gisteren in 3 keer gelukt, had in 1 keer gekund, maar ik raakte op het eind een scroll kwijt, die bewaar ik nog ff. Die exploding arrows en die andere krengen doen goed pijn bij die wormen
. Als je niet stilstaat als beide wormen weg zijn, dan chargen ze vaak niet .... je kunt stilstaan als ze eruit komen, ff een pijltje vuren en kijken wat 'ie doet .... erover heen springen ging ook beter, als 'ie alleen was, kon ik nog chargen .... ik gebruik wel de dragon sword, die charged lekker, beter die aanval erdoorheen zal ik maar zeggen, dan word je ook niet geraakt. Die eindbaas van Chapter 10 is trouwens erg cool, filmpje + plaats was volgens mij anders dan in een filmpje van E3 van vorig jaar .... misschien locatie veranderd of zo? Verder wel een van de coolst uitziende bosses tot nu toe, wel erg makkelijk achteraf, ik had meer moeite die kamer ervoor, toen er 60 van die krengen op me afkwamen
.