1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    weet iemand hoe je ninja gaiden 2 en 3 moet unlocken(mini-games)?

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja eerst ninja gaiden 1 unlocken
    en dan kun je pas NG 2 unlocken door op de klokkentoren te schieten in tairon en zo komt er boven op de klokken toren een kistje met NG 2 erin.

NG 3 krijg je door overal master ninja rank te krijgen op hard.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    dan is NG 3 wel heel erg moeilijk om te unlocken zeg

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gamefaqs zegt hetzelfde, alleen volgens hen behaal je Ninja Gaiden 3 door:

Go to the peristyle passage in the Aquaducts, triangle jump back up to where you got the golden scarab on the top of the broken pillar.

5. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou net zeggen daar had ik nog nooit van gehoord , dat je overal master ninja moet hebben :confused:

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

Ik ben nu in Chapter 10. En ben bij die fucking grote vogel baas aangekomen, maar ik ging natuurlijk weer dood. En nu door mijn laaste savepunt ben ik erg ver terug. Ik kom hem op de lange weg naar deb ass toe nergens saven. Weet iemand in de buurt van de Chapter 10 baas nog een savepunt? Want ik heb niet echt zin om nog al die 40 ofzo van die gasten te killen.

7. Dr.X

Dr.X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XATOS...je moet die creatures met die blauwe vlammetjes gewoon overslaan.
    Ik had mijn save punt in die goudkleurige tunnels en liep dan meteen de eerste deur door langs die waterweegschaal en dan die creatures overslaan en die deur zo snel mogelijk in en dan je zwaard in die grondzegel duwen.dat is het snelst.

8. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer, lijkt het me niet slim. Na ze allemaal neergelegd te hebben, krijg je een 'Life of the Thousand Gods' :). Daarna open je de deur, save je, heal je + potions aanschaffen als het nodig is .... dan terug en DAN pas loop je langs die gastjes :). Dus elke keer als je een kamer inloopt en het blijft als een gek respawnen, reken er maar op dat er een onzichtbaar kistje naar boven komt .... ik heb er 1 gemist, maar had geen zin om terug te gaan, althans, ik las het erna, maar bij de eerste keer door een spel lopen is het wel leuk als je niet alles weet.

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je, nadat je doku hebt verslagen die puzel van die zwevende stenen die bewegen door die hendels om te schakelen oplost ?

10. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yip .... kijk maar eens eerst goed wat er gebeurt als je bepaalde hendels overhaalt en bepaalde patronen ziet .... ennuh .... als je eenmaal op een bepaalt punt bent, vergeet niet dat er in die grot ook nog een hendel zit, die eerste hendel. Ik ben nu precies op dat punt, maar ik moet ff potions halen een stukkie terug .... ik zal niet verklappen waarom :).

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Omg, die Vigoorian Flail (ofzo) roeleert echt de pan uit! 8) Hak-hak-hak-hak-hak-hak-hak-hak-*kop eraf -hak-hak-hak-hak 8)_O_

Is er trouwens al enige melding van een eventuele Ninja Gaiden 2?

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    die roelt zeker, en als je hem opwardeerd wordt die helemaal mooi, moet je na 2 keer x de stick eens naar rechts duwen, als je dat 2 keer doet heb je al een 50 hit combo te pakken :)

heeft eer mischien nog iemand antwoord op mijn vraar op de vorige pagina onderaan ?

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    pleace mensen, ik zit al bijna een dag vast. :'-(

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
  15. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    shit man zit vast in chapter 6 met die dino monster ofsjow keb aleen volle balkje leven en geen elixer weet iemand hoe je hem makkelijk dood kan maken en met welk wapen

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het helemaal zonder elixer kan maar je kan het best met je gewone zwaard een paar keer op z,n poot rammen en dan even blokken voor de stukjes bot die die naar je kop gooit, dan nog en paar keer slaan. en dan nog wat tips : blijf een beetje aan de kant dan zal die je ook niet bijten, hij kan niet goed tegen nipo aanvallen, en als die gaat draaien let dan op of z'n staart in de buurt is want die doet je veel schade toe maar je kan er best makkelijk over springen. succes :)

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :eek: die.
    Ontwijk alles en gebruik ninpo op de poten die het dichts bij de hoofd is.
    Gebruik de Dragon Sword wel.
    Dan moet je snel rennen en springen en op Y drukken om te hakken.

Veel geluk...

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou ik heb het uitgespeeld. Volgens mijn savefile heb ik er 21 uur over gedaan (dat is met continues) en volgens de overall ranking op het laatst deed ik er 10,5 uur over (zonder continues). Eigenlijk wel een verschil om me voor te schamen.:p Mijn overall rank was Lesser Ninja, waarna ik dik werd uitgelachen door mijn broertje die gisteren het ook voor het eerst uitspeelde, alleen dan met een Master Ninja rank. :'-(
    Wat was jullie rank bij het uitspelen?

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    head ninja/master/master ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina