1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Weetje, even mijn vraag bijstellen:

Wat voor rank hadden jullie na het uitspelen? Iedereen die hoger dan Lesser Ninja heeft moet zijn mond maar houden. :+

2. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

yeahhh gelukt die din0 heeft me maar 1 keer geraakt dat bl0cken heeft egt geh0lpen thnx _O_ _O_

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    hoe irritant is de 0 ipv o doen!??!?!

4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Na hoofstuk 9 dacht ik dat ik het echt vet goed had gedaan, maar toen was ik Ninja Dog, terwijl ik weer Master Ninja was toen ik Doku versloeg !

5. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook een keer, zomaar opeens master ninja toen je net dacht dat het slecht ging.

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat had ik met level 15. Ik was echt verbaasd dat ik Master Ninja was.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    hoe kreeg jij het voor elkaar om die bazen achter elkaar te vermoorden(die laser baas en die skelettenhoofdenbaas)?

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij options kijkt staat er ook een tijd, bij mij is die 42!! uur en na het einde van de laatste chapter stond 11,5 uur. Dat is pas een verschil

9. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste baas heb ik eerst 5X MaxXxed Inferno op losgelaten en toen dichter bij gekomen en tegen zijn schouders aangeslagen tot hij dood was.
    Ik heb er niet echt een goede tactiek voor.

De tweede baas is wat easier: Schiet pijlen op z'n (bovenste) hoofd totdat hij die aanval doet met die hoofden, dan moet je met je Vigoorian Flails zon combo doen. Na een tijdje komt het grote hoofd op je af voor een grabble aanval, vlak voordat hij je aanvalt moet je zo'n ice-aanval casten. Doe dit twee/drie keer en hij is dood, zonder dat jij schade hebt opgelopen.

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hoe versla je die laatste boss bij chapter 10??? Ik ga telkens dood :mad:

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Baas 1: Je moet eigenlijk gewoon steeds naar voren springen, dan kan je die lasers ontwijken en dan val je toch altijd op een platform dat net iets dichterbij hem is en dan kan je makkelijker kracht bij hem kwijt doen.
    Baas 2: Blijf wachten totdat hij naast je springt en maak hem dan af. Als hij achter in de lava rondloopt kan je met de Explosive Arrows hem neerschieten. En als hij die doodshoofden schiet, kan je die ontwijken door die aanval te doen waarbij je met je analoge stick een rondje draait en dan Y drukt.

Maar het slimste is om van tevoren eerst helemaal de tunnel af te gaan en dan terug in Tairon een heleboel Elixers of Life te kopen.

Mensen, nu ben ik doorgegaan met mijn uitgespeelde savefile. Ik heb mijn 44 scarabs ingeleverd bij Muramasa. Ik kreeg alles, behalve de Dabilahro, krijg ik die nog?

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  12. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ey mensen ik heb ut spel nu ook en vind m errug cool;)
    ik zit nu in chapter 3 en ik heb al gemerkt dat dit spel fucking moeilijk is om te spelen..
    maarja beter wat uitdaging dan dat ut zo makkelijk is he;)
    maar ff 2 vraagjes
    ik heb nu ook een soort vuurwapen, als je die een hebt komt er zo`n vlammetje bij je healthbalk te staan alleen hoe kun je die gebruiken?:confused:
    en hoeveel chapters heeft het spel eigenlijk in totaal?
    alvast bedankt voor jullie reacties:p:p

13. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien beter proberen zittend te spelen?

Anyway .... vuurwapen bij je healthbalkje? Bedoel je je Ninjo power?

14. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    y en b tegelijk

15. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De echte boss he? Niet de mini bosses? Die worm + 2 wormen (= 3 wormen) zijn mini-bosses .... die boss is echt super eitje .... die twee 'aanvallen' van hem met die rode stralen, kan mijn oma nog ontwijken .... zeker als je het goed aanpakt .... m.a.w. loop op hem of, als hij rechtvooruit 'vuurt' stap je opzij, anders, kun je gewoon doorlopen .... vervolgens is het echt simpelweg springen + Y met je Dragon Sword, vlieg je dwars door hem heen .... kleine kans dat 'ie je raakt alleen als 'ie met zijn poten gaat zwaaien, maar ja, buiten dat is de kans echt heel klein dat je geraakt wordt .... op een gegeven moment gaat 'ie met zijn hoofd naar beneden gebogen staan, switch even naar dat zwaardere zwaard (die grote, ff naam kwijt) en ram je zo veel je maar kan .... als 'ie weer bij is, terug naar Dragon Sword etc etc etc. Maak je Ninjo Power ook gerust op :).

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Pfff.. Die 'Boss' uit lvl 7 was echt te makkelijk zeg :) Over het chapter zelf heb ik iets van 1:30 uur gedaan, met de rank 'Master Ninja'. Ik stond er zelf ook van te kijken :D

*Ik vind het spel over het algemeen nog helemaal niet zó moeilijk, maar dit zal vast nog wel veranderen als ik 'm op Hard speel :)

17. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    jah ik denk idd dat ut ninjo power is jah;)
    maar hoeveel chapters heeft ut spel nou??
    weet ik nog steeds niet:confused:

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ The real gamerr. Het spel heeft 16 chapters.

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    jah he ben nu ook by die baas en by de 2de keer had ik hem byna verslagen maar ging daarna film kijken en iedereen zy nog dattie baas egt heel erg moeilijk was enzo

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Het was wel 1 van de vetste eindbazen tot nu toe, helaas ook 1 van de kortste ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina