1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo idd Dodgie. Echt mooi filmpje er ook bij :D. Ik zelf had haar in 3 keer proberen neer (had idd wel meer verwacht omdat veel mensen zeggen dat ie zo extreem moeilijk was)

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  2. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verschilt gewoon per persoon denk ik. Als je defensief speelt zijn alle bazen uiteindelijk te doen, maar veel mensen zijn gewend gewoon op zo'n baas af te springen. Eerste keer met haar werd ik ook verrast, maar dat was met elke boss .... je kan ook mazzel hebben btw :). Met defensief bedoel ik ook niet te veel risico nemen, pas aanvallen wanneer je denkt dat het kan en daarna meteen weer afstand nemen. Zo heb ik d'r gepakt in ieder geval. Het spel is pas moeilijk als je gewoon maar om je heen slaat, met een goed reactie vermogen kom je echt een heel eind. De mijne wordt naar mate ik meer speel beter. Ben nu ook met Soul Caliber II bezig, ik was nooit goed in die games, maar ik reageer nu gewoon iets sneller, nog niet super, maar wel beter.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat verschilt inderdaad per persoon. Ik vond Murai lastiger dan Alma bijvoorbeeld. Maar Murai blokte ook alles zo irritant. En je kon toen bijna geen moves.

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tweede Murai is makkelijker als de eerste.

Maar ik vind de eerste Alma de moeilijkste baas.

5. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had Murai 1 in een keer. Was echt heel simpel.

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    nou ik weet niet hoor, maar de 1ste murai is zeer kut zo in het begin van het spel..

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb al heel wat minuten in het doorzoeken van de post gestoken + search, maar ik ben nog altijd niet tot een zeker antwoord gekomen.
    Een van de mods poste een link van ms dat de Eu-version wel degelijk zou gecensureerd zou worden dus ik neem, spijtig genoeg, aan dat dit wel degelijk zo is...?!
    Is de Europese Pal-versie van Ninja Gaiden nu inderdaad gecensureerd, onthoofdingen zitten er blijkbaar nog in, maar wil dit zeggen dat er geen bloed bij te pas komt ofzo?

8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ah damn! je kunt alleen mensen niet onthoofden verder kun je alles!!!!
    zo..

9. Ajax

Ajax Guest

ahha bij mijn versie lkkr wel

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    dat onthoofden vind ik echt e dom voor woorden netzoals die manier waarop de zombies en clipper doodvallen. elke keer maar weer een onploffend hoofd ofzo. dat onthoofden van die mensen tja. leuk als het er was geweest maar missen dus zeker niet.

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

mijne ook maar veel baat heb je er niet bij hoor

12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    waarom nou weer zon kinderachtige opmerking?

lol, gister ging ik ff overnieuw beginnen om alle scarabs te halen! ben nu 3 uur bezig zit in chaper 10.. gaat tog wel erg snel

13. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom uit de buurt van Rotterdam, ik wil die best inkoppen hoor :) hehe! Kijk maar naar de naam!

14. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die wormen weer irritant, de twee althans .... maar als je eenmaal een manier hebt die werkt, dan lukt het wel.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vindt die 'fog' wel wat irritant. Bijvoorbeeld, hoe groter de omgeving is, hoe lichter hij wordt. Dan ben ik zowat genoodzaakt om m'n brightness iets naar beneden te schroeven, maar als ik dan vanuit die grote plek, in een klein kamertje kom, is die 'fog' weer weg, en krijgt het weer zo'n orginele kleuren terug, waardoor het veel te donker wordt omdat ik m'n brightness omlaag had gedaan, dus daar doe ik weer m'n brightness op de normale stand, en lijkt alles weer normaal.

Vind het maar een vreemde zet van Team Ninja..?

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ben nu in chapter 6 en het is me eerlijk gezegt nog niet opgevallen,dus ik heb er geen last van.

17. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je moet echt een nieuwe tv ofzo aanschaffen man, je zit steeds te klagen over de brightness enzo terwijl die perfect is..haast niemand heeft last van jou ''probleem''

18. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoe je eindbaas level 9 moet verslaan, die tanks

19. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meteen dichtbij ze gaan staan, ze gaan dan rondjes om je rijden....knallen op de zijkant, als je het eenmaal doorhebt is het eaaasssy.....

20. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerste een explosief arrow er op schieten zodat de gunner dood is
    en daarna adsfd arrows of zo schieten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina