1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden is op sommige momenten echt zoo triest zoals in level 9 op het eind moet je me tje boog schieten (niet op de heli maar later) en dat moet heel snel dus wat doe je je gaat alvast richten terwijl het spel nog in die 2 seconden durende (jaja) animatie is, oftewel je mannetje is omgedraaid. De boog is toch zeker 1 vd mindere onderdelen van het spel.
    DAarna wordt je trouwens ook genaaid want je moet gewoon terug??

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Steeds?
    Man, dit is de eerste keer dat ik er wat over zeg, opna van die fout in het begin van 't spel, toen dacht ik dat ik een bugged copy van NG had. :'-(

Hoe dan ook, over het algemeen heb ik nergens last van, het is alleen zo bij bepaalde plaatsen. Bijvoorbeeld bij
    die grote silo bij de legerbasis, en als je van bovenaf naar het altaar in de kerk kijkt, dan heb ik er een soort waas omheen hangen.
    En de algemene brightness is iets te hoog. Bijvoorbeeld in de nacht bij Tairon, als ik gewoon door de straten wandelde, zou je soms haast niet zeggen dat het nacht was.

Maarja, ik ben gewoon een pietje precies. ;)
    Weet iemand hoe het komt dat NG zo slecht speelt als je Pal-60 uit hebt staan?
    Misschien dat iemand eens een screenshot kan maken ter vergelijking?
    Maar ik ga nu eerst no ff NG spelen ;)

/Ik denk dat ik gewoon zeur.. :+ Dat vorige had ik geschreven toen ik helemaal gefrustreerd was door NG en die tank die me maar steeds platwalst, verklaart een hoop :+

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    wat zeik je nou over die boog? tis niet makkelijk maar tis wel onder de knie te krijgen. tis nou niet zo dat ik zou zeggen van joh wat moeilijk maar je moet even je best doen. ik persoonlijk vond het juis wel cool die boog en lekker gedaan. als ie weer te snel zou zijn zou je daar weer over gaan zeuren. tis toch niet zo moeilijk. ontwijk twee schoten zoom gelijk R en zoom en dan schieten loslaten en springen. kom op dat moet te doen zijn (gebruik wel je explosive arrows)

btw je meot niet terug maar verder langs die deur kom je uiteindelijk bij een gesloten deur. moet je effe terug naar die drie soldaten met rocketlangers (net boven liftje en dan krijg je de pas voor de trein controller)

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in chap 6. Ik spoiler wel ff
    ik ben nu naar beneden gelopen, en heb de Vligoorian Flails. Maar dan kom ik bij dat bekertje daar beneden. Ik maak iedereen af. Dan komen er van die 'skeletmonsters' op je af. Ik vraag me af hoe ik die nou et snelst kan doden, want ik krijg de schijt ervan. Kop eraf slaan werkt wel, maar als ze er met ze 8en lopen word et moeilijk. Met ninpo kan et wel, maar dan moet ik alles verbruiken op één plek, maar er komen er meerdere. Iemand tips, want anders kan het heeeel lang gaan duren.

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb ze onthoofd en daarna met mijn dragonsword deze move gedaan xxxxyy of zoiets. meestal zijn ze dan wel dood. gebruik niet je vigorian fails zijn te slap

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankje voor die tip. Zal zo ff gaan proberen. Ben helemaal terug die berg opgelopen, om me Vligoorian Flails te save :)

7. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALL HAIL TO THE VLIGOORIAN FLAIL!!!!! zit nu in dat level bij die wormen en ontdek ze net pas....en nu is het zeker: Ninja Gaiden is de ALLERBRUUTSTE game ooit....dus niet beste maar ALLERBRUUTSTE...mijn meissie heeft me net definitief aan de kant gezet en deze game is nu echt het enige wat ervoor zorgt dak er niet de hele tijd aan denk. HULDE AAN TEAM NINJA!! BLAAS DE LOFTROMPETTEN!!! IN DE HEMEL WACHTEN ER 80 MAAGDEN OP DE LEDEN VAN TEAM NINJA!!!

8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg altijd maar.. gamen is beter dan blowen, het is leuker en beter voor je lichaam ;)

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Jaja ik was alleen ff boos omdat ik bij de allerlaatste rocket soldiers afging.
    Allereerste keer zat ik trouwens op dde mannetjes tes chieten, geen goed idee :D

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    he gast jammer van je meisje maar er zwemmen meer vissen in de zee :D maar vigorian fails zijn relaxt het zeker tegen die mislukte springende zombie;s

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Echt wel, sindsdat ik die Flail heb gevonden, gebruik ik m'n dragon sword nog maar nauwelijks _O_

Ik heb chapter 9 trouwens net uitgespeelt, en ik neem alles terug wat ik over de grafische stijl heb gezegt, mijn god _O_ En ook die Cut-scene daarna, _O__O_

Komt er nog een NG2? Als deze op de Xbox 2 komt, ben ik een zekere koper _O_

12. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ga alvast maar sparen voor een Xbox 2 dan..want Ninja Gaiden 2 is in de maak..voor xbox(2)

13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Bron ?

14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat zou ik ook wille weten ..

15. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    Itagaki Confirms Ninja Gaiden 2

More great news emerges as Team Ninja head Tomonobu Itagaki confirms a sequel to the earth-shattering Ninja Gaiden is planned.

Without question the best game of the year so far, Tecmo's Ninja Gaiden for Xbox has enjoyed massive success in the US and is expected to clean up just as quickly when it hits Europe in a few week's time (albeit with decapitations censored out of the PAL version, as we revealed last month). Now a sequel is confirmed to be on its way - but don't expect it overnight.

In a discussion with Electronic Gaming Monthly, charismatic Itagaki-san, unphased by the phenomenal reaction of gamers to his masterwork Xbox title, is quizzed on a number of issues - most pertinently, what's next for Team Ninja.

"Dead or Alive: Code Chronus" he replies, while not elaborating on what is currently known about the mystery DOA title. For the record, what we know so far is that back in August last year, Itagaki-san revealed that Dead or Alive: Code Chronus will not be a fighting game or a volleyball game - but something entirely new - perhaps an online RPG, if Japanese speculation at the time is to be believed. Expect to learn more when E3 kicks off.

Asked about the possibility of a Ninja Gaiden sequel, Itagaki was straightforward:

"Yes, I am planning a sequel. But first, I'm implementing some of the requests from the fans into the game program of the Master Ninja Tournament."

Finally, another juicy tidbit in response to whether or not Ninja Gaiden ultra-babe Rachel might feature in the Dead or Alive series: "Hmm, I wonder. Even if I did what you're suggesting, a female character that's in love with a male character (Ryu) would not be popular, you know?"

Check our Ninja Gaiden review here, if for some inexcusable reason you still haven't snapped up the game.

Adam Doree
    Editorial Director, Kikizo

bron: http://games.kikizo.com/news/200404/067.asp

thats more like it :D

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    _O_

Ik hoop dat ze niet gaan knoeien met de pal-versie deze keer, het zou wel lijp zijn dat als ik met m'n Vigoorian Flail op zo'n gast sta in te hakken, en hij ondertussen wordt onthoofd, waarna ik gewoon nog even blijf doorhakken in z'n onthoofde lichaam :cool:

17. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan al wel met die zombies met paarse hoofden.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het altijd heerlijk als ik in zo'n kamer kom met ontzettend veel van die uit de kluiten gewassen muggen met een oog en dan met de Vigoorian Flail. Ik zal jullie een tip geven. Als je in een kamer komt met van die monsters en ze blijven maar oneindig komen. BLIJF doorgaan met je Vigoorian Flail. Als je na laaaaaaaaaaaange tijd eindelijk ze allemaal hebt gehad, wordt je rijkelijk beloont.
    Ik zeg alleen niet waar die kamer is....(ik kan het me eigenlijk niet meer herrinneren welk level dat was, maarja:p)

19. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    In chapter 10 is er toch ook zo'n kamer, maar dan zijn er geen muggen, maar van die parasieten (ofzo) die je kunnen vastpakken. Erg irritant.

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    I know :cool: Vette ownage :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina