1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Goh, dacht dat dit het Ninja Gaiden topic was :confused: Vreemd, misschien vergis ik me....

    Hou het ff on-topic mensen :)
     
  2. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhmmm dit gaat over ninja gaiden...dat we het spel MET gore willen en dat willen doen met hulp van XBW en anders sites...
     
  3. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ging effe bij options kijken en daar zag ik dat je gore gewoon kon uitzetten.
     
  4. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dan het probleem volgens tecmo of microsoft of duitslan of wie dan ook ??
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Zucht, mag ik vragen hoe oud jij bent? Omdat je in zo'n droomwereld leeft :).
     
  6. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    gheheh eentje waar alles mogelijk is als je het samen doet ;) nee hoor maar je weet maar nooit toch als je nix doet weten ze het zowiezo niet
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ze hem gaan censureren, dan zullen ze dat toch wel doorzetten.. Maar ik vind dat we onze stem moeten laten horen zo dat ze er bij de volgende game wel 3 keer over nadenken voordat ze hem voor de europese markt volledig gaan censureren..

    Anyway, ik heb Mirik gepmt, met de vraag of hij iets over de censuur (en de mate waarin dat zou plaatsvinden) wist, en als het daadwerkelijk zo is, of we dan niet via xbw onze stem konden laten horen..
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    yeah, ik vind ook dat we minstens moeten laten weten dat we er niet blij mee zijn, en dat we de game ook niet in deze vorm zullen kopen...
    XBW, met een crew die waarchijnlijk ook deze censuur afkeurt, zou ook een duidelijk standpunt in moeten nemen, zodat de verantwoordelijken weten dat ook de sites er negatief over spreken en dat het dus bad publicity is etc.
    Misschien dat XBW dit niet durft omdat het bang is voor een slechtere relatie met microsoft, maar ik denk dat de kritiek terecht is en dat je in een goede relatie ook kritiek moet kunnen uiten op elkaar...
    Anyway, ik hoop dat er aandacht aan geschonken wordt op de frontpage, onderzoek etc...
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies, en dat is ook meteen mijn vermoeden dat xbw het niet aan durft.. Maar ik ben het zeker ook eens dat xbw wel kan laten horen dat ze er niet achter staan.. Zal sowieso meer aandacht aan worden besteedt dan wanneer wij met 20 man een petitie tekenen.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Zullen er zowiezo wel een paar meer dan 20 worden, als de petitie page een goede (en engelstalige) is, aangezien de hele europeze xbox community op dit moment moord en brand schreeuwt hierover .... en terecht! :)
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    maar goed er is nog geen officiele mededeling geweest.
     
  12. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze site heeft echt wel de grootste xbox community van Nederland. Ik denk echt wel dat we invloed kunnen hebben. We moeten denk gewoon XBW wat bekender maken bij mensen die weer andere mensen kennen. Die producers willen echt wel naar ons luisteren denk ik. Tenslotte zijn wij degene die het spelen en weten wij wat we willen.
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een omgebouwde xbox EN ik kan op Live...
     
  14. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook eerst een poll maken om te zien wie het met ons eeens is en dan bedoel ik niet een topic maar de homepage
     
  15. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens na lopen denken (en dat deed zeer kan ik je vertellen)

    ik maak me al minder zorgen om het gerucht...want laten we GTA 3 en Vice City als voorbeeld nemen.

    Deze Games zitten ook vol geweld..en is die censuerd nee.
    kan je daar koppen eraf hakken: JA
    Kan je daar koppen eraf schieten: JA

    Nog een mooi voorbeeld. MANHUNT voor op de PS2
    Wat je daar allemaal niet kan uitvreten!....volgens mij gaat dat nog ietsje verder dan Ninja Gaiden!

    maak me nu al minder zorgen!
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet bij GTA3 ;) (op de Xbox, pc wel)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar mag je er op attenderen dat ze juist de censuur willen toepassen vanwege het 16+ label wat ze er dan op kunnen plakken, en waardoor ze vermoedelijk meer zullen verkopen..

    Kijk een game als gta verkoopt toch wel ook al is het een 18 + label.. Maar een game excl voor de Xbox misschien niet..
     
  18. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote" Gast, als ik mn xbox ombouw kan ik niet meer op xbox live" ..... wat is dat voor lulkoek |:- gewoon doen als je die BLOODY GORE wil *)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Met je xbox ombouwen schiet je helemaal niks op.. dat is uitstellen van het probleem. Protest aantekenen. Daarmee bereik je misschien iets mee.
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    In Nederland wordt zelden tot nooit op de leeftijd v/d consument gelet, ook al koopt een jochie van 12 een game die bestempelt is met 18+

    Op deze manier vermoed ik dat ze eerder minder zullen gaan verkopen dan dat ze de game gewoon met een 18+ label in de schappen leggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina