1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej heb Ninja Gaiden ook maar gekocht na al dat gepraat hierzo en wat filmpjes+reclame d8 ik tog wel van hmm tog maar halen en heb er echt geen spijt van ben al aardig wat keertjes doodgegaan maar blijft een cool spel zit nu in Chapter 4(ben voor verkenning ff al in 5 geweest)heb ninchaku en wind shuriken nu, alleen zag bij de bridge nog wattes een kist ergens boven staan heb helemaal lopenkijken hoe ik die kon pakken maar ben er nog niet achter:mad:, maar deze game is cker erg goed

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben eindelijk eens bij de eerste eindbaas van Level 1.
    Ik verdedig me etc... maar hij hakt me gewoon constant neer.

Wat is de truc?
    (Nee, ik ga niet 119 pages doorlezen).

Alvast bedankt _O_

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Nou: Je moet proberen niet TE dichtbij te komen. Vooral van de lucht- en muuraanvallen kan je em goed pakken, want daar is ie een beetje zwak mee. Je moet proberen van em weg te rennen, en zodra hij klaar is met ze actie/combo moet je gaan slaan, en gelijk weer weg rennen/rollen. Ook kan je proberen em van achter aan te vallen. Hij word steeds zwakker, en als ie iets over de helft van ze balkje is stopt ie, en gatie je training geven. Hoe meer je em raakt, hoe minder snel die reageert, en hoe minder combo's die maakt. nogaals SucceS !!!

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast in Chap 6. Ik ben naar benden gelopen, die dode ventjes afgemaakt, weer terug naar boven, maar wat moet ik dan doen ? Want op een gegevn moment loopt et helemaal naar boven ook weer dood. Ik begrijp er iig niks meer van !

5. Walter

Walter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, daar ben ik ook, en eerlijk gezegd begin ik het spel al aardig zat te worden..Beetje abnormaal om zo vroeg in het spel op "normal" level met dit soort "gameplay" te komen, mede omdat je 300 keer terug kan lopen naar die gast van de saveplek..Waarom niet gewoon die saveplek voor je naar binnen gaat? Het is gewoon bezopen..Heb me @#!@#! een koppijn van die onzin..Als ik er morgenochtend nog niet voorbij ben gaat het terug naar de winkel..Heb techmo al een mail gestuurd wat voor onzin dit is, "moet je meer blocken en wegrollen" (en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem, in level 1 volgens hem) ja, my ass, block ik dan doet die boss een bodyslam :) Het ziet er allemaal leuk uit maar dit is voor een "normale" gamer echt geen spel..

Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  6. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

je zeurt man na paar keer proberen moet het wel lukken zelfs me broertje van 10 had na ongeveer 6 of 7 keer proberen gehaald mjah moet je maar gewoon sonic ofzo kopen is stukke makelijker :D

7. Walter

Walter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zal wel te oud voor zulke spellen zijn dan :) Maargoed, ben er eindelijk voorbij en heb gemerkt dat het spel niks voor mij is (jammer want de graphics zijn heel mooi)

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben een gamer die soms is lekker wilt gamen. Het is inderdaad onmogelijk om met Ninja Gaiden 'Relaxt' te gamen.
    Hoop dat er bij Dowlnoadable Content een EASY bij komt.
    Dit is meer een game voor "hardcore gamers met veel tijd"...

De graphics en stijl zijn top, alleen is het voor een normale gamer te lastig. Ik speel vanavond wel weer Prince Of Persia op de PS2 zodat ik ook met zwaard :p kan meppen en tenminste wel verder kom...

Is er trouwens een rede waarom het zo moeilijk is gemaakt?

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    er zijn een aantal van die kamers

ga terug naar de zombie kamer zodra je alma hebt verslagen ---> versla zestig zombies en je krijgt een life of a thousand gods.
    Level 10 in de kamer van die vrouw en de rode indruk knop (net na kamer of balance) versla er zestig en je krijgt lives of thousand gods geloof ik]
    Net in begin van level dertien als je die zoomende bijen tegenkomt --> rebirth ding
    na doku. ga terug zodra je de puzzel heb opgelost versla zestig dragon fiend ---> die grote rode en ontvang lives of thousand gods.
    verder op in dat level voor de brug ---> 60 sewer zombies n krijg life of thousand gods of talisman of rebirth.
    net voordat je alma aanvalt in de archives versla hun en je krijgt een extra ninpo dingetje -- zon extra flammetje * kan alleen net voor alma
    In level tien ook in de sewers ga naar beneden met het liftje waar je voor het eerst die zandbeesten tegenkomt. je opent kist en ze komen. nadat je omhoog bent gegaan en terug moet je er zestig verslaan dan krijg je talisman of rebirth

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    hej lijpz :) maarja dat spel is echt zo.... ik heb best wel respect voor de mensen die het spel snel uitgespeeld hebben ( nu zit ik ook niet elke dag achter me xdoos)

11. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    even een vraagje, is de australische versie (rating ma15+) ook zonder onthoofdingen ??
    nu is ie uit bij dvdcrave

12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel, Australie heeft oook pal, en het lijkt me sterk dat ze 2 verschillende pal versies hebben gemaakt.

13. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten er in level 12 twee ..... vlak achter elkaar ook, eerst van die Rode draakbeesten in de ruimte waar je Doku hebt verslgen, daarna 60 van die zombie's met van die blauwe koppen .... ik weet dat er in level 7 ook nog iets is, dan moet je eerste terug naar beneden waar je die skeletons voor het eerst zag .... dan komen er ook iets van 60 .... dat las ik achteraf, ik lees altijd NA het level even een stukje walkthrough, maar ga het niet overdoen :). Ik heb die rode draken overigens overgeslagen, dat duurde me net ff te lang.

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, omdat TECMO een spel wilde maken dat weer eens wat anders was dan al die andere slappe zooi op de markt. En dat mag ik wel.

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat de game zeer zeker niet te moeilijk is. Als het nog makkelijker werd gemaakt als normal dan kun je er dalijk buttensmashing doorheen en dat zou zonde zijn. Nu moet je immers goed nadenken, de moves list gebruiken. Strategische beslissingen maken.

16. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel inderdaad, ik had ergens een keer iets gelezen wat die gast van Team Ninja zat te verkondigen. Hij heeft wel gelijk, veelal games zijn de laatste paar jaren gewoon te makkelijk. Op PC heb je die cheap 'quick-saves' en zowieso saven wanneer je wilt .... ikzelf vind moeilijkere gamews, hoe frustrerend ook, uiteindelijk wel het leukste. En ZO moeilijk is het nu ook weer niet, het is pittig maar te doen .... ik ga ook best vaak dood, maar altijd heb ik zoiets van 'dom dom dommmmmme actie van mij' ipv 'wat hebben ze het toch onmogelijk gemaakt voor me'. Games van deze moeilijkheid zijn denk ik 'Devil May Cry', 'Viewtiful Joe' en 'Ikaruga'. Ik denk dat oldschool games uiteindelijk gewoon het beste zijn voor MIJ .... ik hoef niet zo nodig alleen maar mooie plaatjes/omgevingen te kijken met daarbij een gameplay die zo simpel is, dat je ervan in slaapt valt. Gelukkig was bij Prince of Persia het platformen erg cool anders had ik er ook niets aangevonden .... dat tijd-gedoe was leuk, maar uiteindelijk weer simpel dat je je 'fouten' over kon doen .... het hoorde bij het verhaal, maar ik vond het leuker zonder.

Neem nu Metroid Prime of zo, daarbij zijn in ieder geval de boss fights pittig, zeker de laatste paar .... de vijanden worden op het eind ook pittiger, maar ikzelf heb liever minder van de simpele creatures die je zonder wat te kunnen neer kunt schieten. Gelukkig is ook hier het adventure gedeelte hetgeen wat het boeiend blijft maken en het leveldesign samen met de bossfights het tot een topgame maken voor me. Dat vind ik trouwens ook erg cool backtracking, ik heb soms iets tegen lineaire games, zeker als het wel ERG simpel is. Uiteindelijk ben ik begonnen met adventures, en die breinkrakers blijven het leukst, jammer dat dit een vergane gamesoort is, gelukkig komen er nog wel adventures uit, het lijkt wel alsof mensen niet meer na willen denken. En in actie games zijn coole moves zonder echt wat te kunnen of hoeven doen dus niet genoeg .... shooters vind ik al helemaal niet meer leuk, te veel van gespeeld en ik zie het over de laatste paar jaren echt niet veranderen. Alleen de omgevingen worden mooier, maar het blijft simpelweg alles in alle kamertjes kapot raggen, dommer kan niet. Stealth games vind ik leuker, ben ik ook een beetje op evergegaan .... Rainbow Six zit er tussen, zeker de PC versie, waar je WEL elk moment goed neergeschoten kunt worden.

17. Walter

Walter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks mis met een moeilijk spel maken, maar een optie voor de "gewone" gamer om lekker relaxed een beetje rond te meppen had wel leuk geweest..En wat me het meest tegenvalt is de camera die altijd vlak boven de grond staat..Waarom niet een beetje schuin van boven? Heel jammer, want de rest ziet er perfect uit..

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    o ja level 12 was het na doku ik had level 13 gezegd. die skeleten had ik trouwens ook al gnoemd :D

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Pfff.. Wat een crap. Als je 'm eenmaal doorhebt is Murai heel makkelijk. Je hebt alleen geduld nodig, en je aanvallen goed coordineren. Als hij bijvoorbeeld die dash aanval heeft gedaan, en jij die hebt ontweken, hak je gewoon op 'm in me X totdat hij zich weer gaat verdedigen, dan moet je snel wegrollen en uit z'n buurt blijven. Je moet zowieso iets van 4 meter afstand houden om niet meteen aangevallen te worden, en niet dom op 'm in staan te hakken. En nee, blocken helpt ook niet, maar je kan er mischien 1 slag van hem mee afweren, wat jou de gelegenheid geeft om snel weg te rollen.

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    je hebt gelijk ik was de eerste keer ook met murai bezig en toen dacht ik van wtf. maar zorgdat je mobile bent. ga bij een muur staan en loop er recht tegenaan naar boven en druk dan boven aan y of x. je slaat hem dan dood naar benend. doe dit vijf of zes keer en hijs is dood. blijf dit gewoon achter elkaar doen behalve als hij echt dicht op je staat. ren dan gewoon weg en wacht hem verderop springend op. (dus steeds ertegen aan rennen landen en weer. als ie bij je in de buurt is moet je pas weer y of x in die jump gooien) n

andere tip
    save je game. sla die gasten (witte ninja's dood) en ga daarna terug naa de save. save hem en ga dan pas naar murai. hoef je die witte gastjes neit meer af te maken.

andere tip zorg dat je met al je potions bij murai komt. is te doen gewoon witte ninja opzoeken in die plek voor je save dan krijg je er health bij en je kan al hun aanvallen blokken aangezien ze geen grab attack hebben.

laatste tip
    die lives of a thousande gods die je vindt gebruik die. krijg je er health bij voor de rest van de game (dus extra levenspunt) kan muria je weer keertje extra raken

doe de game niet weg gast, vrouw. tis echt een te coole game. de eerste twee levels zijn verrekte irritant als je net beging maar daarna is het goed te doen en het is echt een super leuke game. misschien kan iemand anders die eindbaas verslaan.

succes :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina