Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    iemand nog tips om dat skelettenmonster uit chapter 15 te verslaan(hij is irritant)!!!!

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    dat is die eindbaas die na die eindbaas komt als je op dat schotje staat.

eerste is alleen ninpo gebruiken

tweede eindbaas is ook te doen pakj je vigorian fails en je pijlen. begint te schieten metje pijlen op hem (kan overal raken) en als ie die skeletjes op je af schiet gebruik je vigorian fails. als je die raakt dan gaat er ook lifer van hem af. als die grote kop op je afkomt gebruik net voordat ie er is ninpo dat schrikt hem af en doetjouw geen damage.

3. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Als je hem al moeilijk vindt, zou ik het spel maar terugbrengen :). Bij bosses moet je gewoon in tegenstelling to 'normale' tegenstanders meer ontwijken + een goeie manier van aanvallen vinden. Dat ontwijken moet je dan blijven doen en die manier van aanvallen proberen te herhalen, vaak zijn er namelijk maar 1 of 2 aanvallen die echt goed werken op een boss, de rest is dan vragen om problemen.

Dat savepunt zit trouwens niet zover weg hoor. Dat is echt weer zo'n argument van de quicksave-generatie. Ik las dat bijvoorbeeld Enclave pas een slecht save-systeem had, en van wat ik ervan las, was dat inderdaad een beetje TE veel (weinig) van het goeie.

Nooit Devil may Cry gespeeld zeker? Dan moet je een heel level uit zien te spelen en het daarmee doen, inclusief bossfight :).

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    devil may cry daarin tegen is wel veel simpeler. daar kan je een beetje lomp rondspringen en nog krijgen ze je niet. bij ninja gaiden moet je gecontroleerd rondspringen als een ninja

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net de baas van chapter 5 verslagen, hij was best wel makkelijk, maar ik had toch 3 potions gebruikt, zal ik het nou overnieuw doen voor de potions of niet?

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    kan je dat zelf niet bepalen? die gast is simpel dus doe creatief

we zijn je moeder niet toch die dat zeggen? _0/

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, maar misschien had je die ergens anders heel hard nodig, zo niet, dan ga ik het niet helemaal overnieuw doen.

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
  9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Walter, breng hem niet terug!! Ik had ook moeite met de eerste baas, maar ik heb hem nu ook uitgespeeld. Het ligt meer in jouw manier van spelen. Je zult zien dat je andere bazen veel makkelijker vind, terwijl andere mensen daar juist problemen mee hebben. Wat ik deed, was new game doen en dan wist ik wat er ging komen. Zo had ik die 2e keer echt veel meer heal-items over en was het veel makkelijker.

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Tis zonde om deze game terug te brengen

11. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm .... het woord simpel en een van de moeilijskte games van die tijd komen bij mij niet echt samen :). Zeker in hogere moeilijklheidsgraden als die rakkers allemaal extra attacks krijgen! Boss fights zijn ook best pittig. Ninja Gaiden is ook van deze tijd he .... zou gek zijn als het nog steeds dezelfde gameplay was. DMC op een nieuw console systeem zal ook wel anders gaan piepen, misschien DMC 3 al, die komt namelijk ook nog (en wordt zeker beter dan 2).

12. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    terug brengen... WTF !! Does ff lkkr jongen.
    Als je eenmaal het spel heb uitgespeelt, en dan voor de gijn op normal speelt is het spel EZY man !

13. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, die koop je er wel weer bij. Potions gebruiken doe ikzelf alleen bij boss fights. Daarna koop ik ze wel weer bij die knakker :). Ik heb altijd volle potions bij Boss Fights, en geloof ik niet 1 (misschien 1tje, weeniezeker) van die grotere potions gebruikt. Ninjo power potions zowieso niet, gebruik ik haast niet, ik knok liever.

14. Walter

Walter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al teruggebracht :/ (heb dtm2 nu) Maar ik ga hem binnenkort nog wel een keer kopen. Ik moet er gewoon wat meer tijd in steken. Was wel met een New Game begonnen vanmorgen en dat ging makkelijker (Head Ninja na level 1) . Heb nu alleen geen zin om er zoveel moeite voor te doen..Bedankt voor de support allemaal :)

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    He jongens, vraagje over level 10
    Klopt het dat tussen die 60 fiend challenge waarna je een Life of The Thousand Gods krijgt en de eindbaas er helemaal geen savepoint zit? Is nogal een lang stuk eerlijk gezegd, misschien een idee om terug te gaan en te bewaren? Of komen ze dan alle 60 ook terug?

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet of ze terugkomen (lijkt mij van niet). Maar je kan gewoon er voorbij rennen als je naar de eindbaas gaat.

17. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ze komen in kleine mate terug en dan zijn het er een stuk of 7-10 en ik hoop toch niet voor je dat je daar dan elke keer moeite mee hebt:p

18. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Zo te zien kun je het spel snel uitspellen door gewoon voorbij de vijanden te lopen :+

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    heb je straks weer van die gekken die het in minder dan 5 minuten uitspelen net als bij super mario world :+

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dat herken ik van mario ja

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina