Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welnee, dan ben je hoogstens een groot deel van je levens kwijt, maar zoiets als instant kill ben ik nog niet tegengekomen in Ninja Gaiden. Ow en BTW, op een gegeven moment gaat de draak 3 botjes gooien, waarvan er maar 2 te blokken zijn, rol weg voor de derde.

*Dit is althans op 'hard' het geval, heb normal nog niet gespeeld.

2. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat zwemmen is gewoon saai, zeker vergeleken met de rest van de game....en als je die vissen van dichtbij gezien hebt, dan snap je meteen wat ik bedoel....misschien moet jij niet over dingen oordelen die je nog niet gespeelt/gedaan hebt.....daarom roep ik nu iedereen hier zijn mening te geven over het zwemlevel (ik bedoel iedereen had toch liever nog een normaal level gehad ipv van dat? ).
    En ik vind deze game helemaal niet moeilijk man, versla iedere eindbaas binnen 3 keer tot nu toe...het is gewoon NEP dat die draken het kunnen....en ja ga nou niet lopen zeiken over: "het hele spel is niet realistisch"....

btw om je te helpen, als die draakt zwiept gewoon naar de achterhoeken toespringen dan is de terug zwiep een stuk makkelijker te ontwijken...en als je niet naast zijn voet gaat staan zal hij niet bijten...

Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    ga zo ff proberen, dan zal ik als ik bij die visjes kom is kijken of ze echt zo lelijk zijn 8)

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Speel dan op hard.... |:-

5. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey primepigmee , ik ben nu bij die water level hoezo zyn die visjes lelijk :confused::confused::confused: ben je high ofzo ..??

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  6. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens vroeg me af wat julie favo boss is ..?? ik zelf ben nu by die boss by chapter 11 en die boss is nu al me favo to nu toe , murai vond ik ook wel cool

7. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Doku? Die vond ik de makkelijkste in ieder geval. Die samurai op zijn paard uit 2 de leukste, en Alma veruit de moeilijkste.

8. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal hebben ze wel een aanval die je echt goed pijn kan doen trouwens, zelfs de makkelijkste baas :). Bij Doku was ik 2 keer bijna dood, door een vervelend aanval die meer dan de helft van mijn health wegnam .... dus zelfs een makkelijke baas kan soms vervelend uit de hoek komen.

Ikzelf blijf die wormen het moeilijkste vinden, iets makkelijker wel na een paar keer met ze gevochten te hebben, die vuurdraak was ook redelijk pittig. Alma was ook moeilijk, maar als je d'r doorhebt, vind ikzelf dat ze redelijk eitje is :).

9. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij het eerste savepoint (heb NG net dus ben nog nie zo ver) als ik verder loop kom ik twee van die witte ninja's tegen, als ik die versla dan kom ik zo bij een grote deur maar die is dicht
    Ben ik wat vergeten te doen of ben ik verkeerd gelopen??

10. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de 'Fangs of the samurai' in de grotten onder het complex, plaats ze in het standbeeld dat je al eerder bent tegengekomen, in zijn hand bevind zich een sleutel die je voor die deur nodig hebt.

11. louis2

Leuk Bevonden:
    0
    jep kheb t al
    tog bedankt!

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    In XboxMagazine staan tips voor de eindbazen van dit spel. Misschien leuk om te kopen als je niet verder komt bij een eindbaas ofzo. Anders kan je et ook altijd hier vragen,dan zal ik wel zeggen wat er staat ! Heb net me Vigoorian Flais naar lvl 2 geupgrade, en me woodensword en dragonsword ook, de combo's én et uitlijk zijn ubervet 8)

13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel leuk als je van die bazen heb, zoals: Murai, Alma, Doku. En niet tegen bijv. dat groteskelet beest.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Skalettenbeest was echt een van de beste/mooiste eindbaze ooit man. Echt prachtig ge-animeerd gewoon. Alleen best kut te verslaan. :p

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Als je het spel uithebt, kan je dan vrij missies(chapters) selecteren om nog eens te spelen of is het dan een bestaande savegame loaden of opnieuw beginnen?

Ps: kan je in het begin van het spel beter van die life elexirs kopen of best je essence sparen tot je iets fatsoenlijk kan kopen en maar proberen zonder veel bijkomende potions verder te geraken?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij kan je dan niet vrij missies selecteren. Maar als je het opnieuw speelt, hou je dan alleen je scarabs, of ook nog wat wapens?

17. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    het enigste wat je houd zijn de scarabs, je kunt alleen de FMV's in het main menu opnieuw bekijken

18. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurd er als je je wooden sword tot level 6 geupgraded heb?
    Ik ben maar tot 4 gekomen en zou het gek vinden als je er niet iets voor terug kreeg.

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in lvl 2 bij et woodensword, maar dat is geldverspilling, want je krijgt geen nieuwe combo's. Bij de dragonsword krijg je wel nieuwe combo's, hele vette zelfs. Ik heb gehoord dat als je em helemaal upgrade dat je dan als je weinig leven hebt, kracht van dat ding krijgt ofzo, en et zwaard sterker zal zijn.

20. louis2

Leuk Bevonden:
    0
    wooden sword is geen geldverspilling ,want als je die helemaal upgrade dan is het een super sterk zwaard (heb ik gehoord)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina