Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maja, voordat je em geupgrade heb, ben je 5 chaps verder, en heb je er niks aan gehad.

2. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    effe een medeling voor de mensen die ninja gaiden nie hebben 8)
    ga naar de e-plaza in eindhoven...die is net verhuisd en heeft allemaal openingsaanbiedingen...waaronder Ninja gaiden voor €45,- ik heb m daar ook ghaald O-)
    en ut hoort wel niet in deze thread mischien maar goed...
    ze hebben daar ook de ps2 voor €135,- incl. fifa 2004 of 3 films(final fantasy, charlie`s angels en badboys) ik d8 ik zeg ut ff *)
    heb daar namelijk net stage gelopen drom weet ik da ;)
    dus iedereen die hem nog niet heeft....
    dit is je kans...€45,- euro is ie zeker waard... _O_

4. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    ben net begonnen, maar hoe block je een aanval van je tegenstander?

5. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog tips voor de 2 wormen in level 10, ze zijn vet irritant en ik kan ze maar niet verslaan.

6. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    to sun ZiZe: dat doe je door de linker trigger in te houden.

7. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    jah jad egt met moeite gewonne van hun had 10 normale elixers gekogt en 3 great elixers en had een talisman had egt alles nodig om hun te verslaan mjah gewoon veel bewegen en explosive bow moet je gebruiken

8. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen ik heb net de 50ste en tevens laatste Scarab gevonden. Ik ben naar Muramasa gegaan en heb ninja Gaiden 1 gekregen. Nu kan ik de 2e verdienen door:
    Obtain Ninja Gaiden 1, then shoot the clock face in Tairon near Muramasa's shop.

zegt gamefaqs. Maar wat bedoelen ze daarmee?:confused: ik heb geprobeerd die klok op de toren neer te schieten maar er gebeurde niks. Weet iemand wat ik wel moet doen?

edit:
    Sorry mensen, laat maar. Ik heb het al gevonden hoe het moet.

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    hmmz, als ik dit zo lees denk ik niet dat jij de juiste persoon bent om uit te leggen hoe deze baas moet |:-

iig aangezien ik de game al bijna 4x heb uitgespeeld zal ik ff uitleggen hoe je ze het beste kan mollen

veel blocken, want die 2 wormen laten zich vaak in een sleur op je vallen, en die kun je gewoon blocken. je moet ook veel incidentary shuriken gooien, je kan 2 tot 3 in 1 worm gooien. naast dat gewoon je bow met explosive arrows gebruiken en dan niet zelf aimen! (dus gewoon B drukken, dan auto aimt Ryu)
    als je door je incidentary shuriken heen bent dan moet je je windmill shuriken gebruiken..
    Ik zou ook niet te veel in het water gaan staan (liefste van niet) want dan heb je veeeel kans dat je geschockt word :)

ik hoop dat dit geholpen heeft

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Deel het met ons, wij willen ook graag weten hoe et moet ! _O_

12. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan op de plek staan waar die hendel staat die de deur unlocked naar han's bar, vanuit die plek moet je op cijferplaat v/d klok schieten met je bow dan komt er een kistje en daar zit dan ninja gaiden2 in.

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471

Idd, hij heeft helemaal gelijk. En ninja gaiden 1 krijg je gewoon door alle 50 scarabs in te leveren bij muramasa.

14. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kom je die scrarabs dan tegen, ik heb er pas ene en ik ben in lvl 3

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die beginnen te komen vanaf level 3. In level 1 en 2 zitten er geen.

16. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand tips bij de "draakjes"van Chapter 5 vind ze wel leuk&aardig maar ze zijn sterk en die save point zit er ver vanaf dus steeds dood weer hele groepen met ninja's voorbij die ook erg goed zijn..

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik had ze gedaan door steeds naar voren te springen en dan op y, dan vlieg je erdoor heen, paar keer meppen, en weer opnieuw. En je kunt ook je ninpo gebruiken.

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Moet je die scarabs eerst verzamelen en pas nadien inleveren? M'n eerste heb ik gegeven en zo'n life of the gods gekregen? Telt hij ze gewoon op uiteindelijk of is langer wachten en meer scarabs tegelijk afgeven gelijk aan iets beter? Zoja, als ik mijn eerste al weggegeven heb, kan ik dan nooit meer aan die 50 komen voor Ninja Gaiden 1?!

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    jawel, je kan gewoon het geven, hij telt het gewoon bij elkaar op.

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    equip dragon sword en dan voor een draak gaan staan en XYXXX doen, vervolgens blocken en desnoods herhalen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina