Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of eerst die torpedo blijven proberen, als je hem van voren doet blocken ze hem soms niet, wel meteen daarna weg springen anders gaan ze met hun staart slaan....

2. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me echt neit heb via de muur op z'n gesprongen met y, heb al jullie tactieken gebruikt maar het lijkt alsof die kereltjes onverslaanbaar zijn of gewoon onsterfelijk...., alleen nog ff blackspiders manier en dan heb ik ze gehad heb ook al in FAQ's gelezen

3. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Is er in de buurt nadat je die 60 sewer fiends in chapter 12 hebt verslagen een savepoint?

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat je bedoelt. Zwaar irritant met al die ninja's telkens. Maar de beste manier is om telkens tegen de muur aan te rennen, van de muur af te springen en dan op Y te drukken. Na 3/4 keer zijn ze dan dood. :)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, daar moet je zelfs heen. Vanaf die grote trap gezien is er een weg naar links en een weg naar rechts. Van die rechtse kwam je vandaan, je moet nu naar die linkse. ;) Daar is meteen een savepoint.

gouden tip:
    bij dat savepoint zijn 3 grote hoofden van steen. Als je die kapot slaat met je dabihlaro of je war hammer of incendary shuriken, krijg je een beloning. Twee zelfs

1 persoon vindt dit leuk.
  6. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Dank je wel. Zal het meteen proberen.

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Arrgghhh ben nu bij Alma (chap 7). Iemand een paar goede tips om haar af te maken, want zij is moeilijk tering he !

8. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veel potions bij je hebben en op haar in blijven hakken als ze laag is

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal et straks ff proberen ! Btw, die blackninja's die makie zo af met je Vigoorian Flail, ik stond er wel van te kijken toen ik daarboven was.

10. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens zit vast in chapter 12 heb de eerste mini boss verslagen ( was een worm ) dus heb nu een eye of ice en ben helemaal terug gegaan naar die magma cavern en heb die eye of ice in die deur gezet maar die deur zegt dat er nog zo een ding in moet dus me vraag is waar kan die ding nou halen om die deur open te krygen ..??

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    mensen der is toch niet voor niks een speciaal help forum. Ik wil dit helemaal niet lezen!!

12. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je haalt twee dingen door elkaar, van de worm krijg je die ice niet, maar de fire. Anyway de fire krijg je door rechts van de deur met die twee gaten dat plateautje op te gaan, en de linkerdeur in te gaan. ( heb je wel een 'cog' voor nodig ) de ice krijg je door in het ijsdeel van de caverns ergens door de vloer heen te hakken en daar de ijsbaas te verslaan. Het level is niet zo groot dus vinden zou geen probleem moeten zijn.

Laatst bewerkt: 29 mei 2004
  13. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook vast in chapter 12, maar ik heb nu die 2 ogen erin gedaan dan moet je dat beeldje oppakken en dan komt die draak, ik kan hem niet eens raken, heeft iemand nog goede tips? alvast bedankt

14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    oh my godd die filmpje waneer je 2de keer tegen alma vecht is erruggggggg en die muziek ook shit man beste filmpje tot nu toe ..!!

15. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie de draak van chapter 12 verslagen?????

16. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    jullie moeten mij alleen nog een keer uitleggen hoe je nou die fire power of hoe da ook heet gebruikt:p
    je weet wel er staan dan wel van die vlammetjes onder je healtbalk...maar hoe moet ik die gvd gebruiken:confused::confused: kom er maar nie achter:mad:

17. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    moet je b en y tegelijk indrukken.

18. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon b en y samen indrukken, en je ninpo scroll selecteren.;)

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vond ik ook! Vet hè. Als je al die raze monsters onder Rachel ziet. En die details van Alma man. _O_ En die muziek geeft echt een perfecte sfeer. Dat was vet!

Waarom heeft iedereen toch zo'n moeite om te ontdekken hoe je ninpo gebruikt?? Dat staat toch gewoon duidelijk in het boekje. |:-

Laatst bewerkt: 29 mei 2004
  20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet zeker dat bijna niemand bij een nieuw spel het boekje doorspit voordat hij/zij gaat spelen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina