1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed laatst toch een brute move met de Figoorian flail
    Ik weet zeker dat een paar keer X indrukte...en toen XA te gelijkt...en Ryo die bleef op z`n vijand inbeuken...kreeg een 35 Hit bij 1 gassie....ik heb deze move 3 X gedaan...maar als ik hem nu doe..doet ie het niet....zal wel een verkeerde knoppen combo invoeren...weet iemand ( door middel van deze vage beschrijving) welke move ik bedoel?...en hoe die moet.

Figoorian flail is wel op level 3...

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    steeds naar voren drukken en X rammen.. het is niet mogelijk om uberhaubt een 35 hit combo op 1 gastje te maken trouwens

3. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien was het minder Sora ( k`vocht tegen meerdere fiends..dus misschien kregen die ook klappen) maar het was denk ik niet die move...ik vecht al een tijdje met de Figoorian flail op LEVEL 3 en ik ken deze move niet....volgens mij slingerde Ryo met het wapen....maar kan me vergissen

4. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    vigoorian flail kan maar tot lv 2 en die move die ik beschreef maakt de meest lange combo van alles..

5. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    of het nou 3 of 2 was weet ik niet....maar ik zal het morgen nog eens proberen...maar er zijn 2 lange combo`s

Deze: XXXXXXXXXXXXXXX ( zal wel korter zijn ;) )
    En deze: XXX-XXXXXX ( langer of korter)

Het zal 1 van de 2 wel geweest zijn.

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    xxx->xxxx is het... en vigoorian flail is lv 2 en geloof ik kan het weten.. (heb het spel al bijna 4x uitgespeeld.. (speel em ook haast niet meer trouwens ;))

7. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Sora, als je hem al 4x uit hebt gespeeld weet je nog niet echt veel van de brute combo's. De move die hij bedoelt gaat zo: houdt 'y' ingedrukt, laat 2 essences naar je toe komen ( moet je natuurlijk wel 2 tegenstanders hebben gedood voordat je 'y' in begon te drukken ). Zodra je ze beide hebt geabsorbeerd en er een tegenstander in de buurt is laat je 'y' los en je krijgt een HELE brute move. Op deze manier kan je een 36 hit combo op 1 tegenstander loslaten.

8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    jonge, ik weet juist alles van brute moves ;)
    moet je maar is 2 yellow, 1 blue of 1 red essence absorberen met een true dragon sword, of kitetsu die zijn allebei zo stoer...
    maar je kunt ongeveer 22 hits op 1 enemy doen en dan verdwijnen ze

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als je overnieuw begint dan hou je al je scarabs toch...? Maar niet je wapens, maar als je nou bijvoorbeeld 20 scarabs hebt gevonden krijg je de dabilahro. Maar die moet je dan toch wel blijven behouden bij een nieuwe game, anders kun je hem niet meer krijgen. Mijn vraag is dus, hou je nog bepaalde wapens/armlets?

edit: die brute moves zijn inderdaad erg vet.

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja idd, wat behoudt je allemaal als je overnieuw begint? Zoals Ninpo Attacks, en wapens, bracelets etc..

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je houdt alleen je aantal scarabs en als je die inlevert bij de 1e kooppunt dan krijg je armlets en life of the gods etc, dabilahro krijg je pas later.

12. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8) 8) hoe versla je de draak van lvl 12 8) 8) 8) 8)

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar als je nou in de eerste keer dat je het speelt 20 scarabs geeft, krijg je die dabilahro, maar als je overnieuwe begint, moet je dat wapen dan toch houden, met die armlets die je krijgt als je 15 scarabs geeft, 30 en 40.

14. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar links of rechts en sla op de knop zo kom je naar boven en als hij heel rustig met zijn kop op het platform gaat liggen kan je hem een paar meppen verkopen, kijkuit als hij met zijn kop snel naar achteren gaat dan gaat ie happen, nog 1 tip als hij met z'n oren klappert doet hij die vleugel aanval die kan je gewoon blokken en gewoon als hij vlammen gaat blazen overheen springen suc6

15. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt bond.

16. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    enne, weet iemand waar je die oog van die draak kan vinden waarmee je je dragon sword kan upgraden?

17. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem nog niet gevonden, ben ook bij die draaak, maar volgens mij moet je dan naar de Graveyard in Hayabusa Village.
    Correct me if wrong. :)

18. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je een heel eindje terug:D

19. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik zal het proberen, kan je eigenlijk wel vanaf tairon terug naar de ninja village? je zat toch in die zeppelin?

20. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    heb t ff uit geprobeerd en je kan niet vanaf het begin dat je in tairon komt terug naar de ninja village, ik ben nu bij het begin en het loopt dood. (erg mooi uitzicht trouwens)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina