1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij moet je iets doen met dat standbeeld wat ergens in de stad staat.
    Sora waar ben je? ;)

2. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de village bent, kunt je je toch wel wat plaatsen herinneren waar je nog meer van die cirkels (later portals) op de grond zag liggen? In ieder geval, bij die poort van boss 2 doorlopen en dan kom je er vanzelf, wel eventjes je zwaard compleet maken :).

Ikzelf zit nu in chapter 14, en da's een takkuhboss :).

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe die moet denk ik. Druk dit niet snel, maar ook niet langzaam in: XX-naar onder houden-XXXXXXXXXXXXXXXX. Doe dat net zo lang totdat ie stopt met zwaaien. Hierdoor is iedereen die in ze buurt komt of gelijk dood, of na 2 รก 3 klappen dood. Ik weet niet of je die bedoeld, maar dees is iig BRUUT !

En voor de mensen die vast zitten bij Alma ( chap 7 ):
    Je moet naar haar toe springen en Y drukken (A+Y Combo). Ze valt op de grond, gebruik niet je ijs ninpo, maar gebruik gewoon je zwaard, en hak op der in, totdat ze opstaat. Als ze van die roze ballen op
    je af wilt vuren moet je rollen en springen. Zorg ervoor dat je de potions (health flesjes) daarboven heb gepakt. Herhaal wat hierboven staat tot ongeveer de helft van haar leven, maar let ook op jouw leven. Dan moet je de ijsstorm doen, als je haar met de A+Y combo heb neergehaald. Als et goed is heeft ze na de ijsstormen (ik had 4 Ki power) heel weinig leven. Nou moet je zorgen dat je haar nog een keer neerhaald, en hakken maar. Als et goed is is ze dan dood. Succes !

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    shit man heb al 35 uur gespeeld en ben nu pas in chapter 15 :D:D dit spel is egt wel 60 euro waard :p

5. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je vooral niet druk over het kristal, het is namelijk letterlijk onmogelijk opm hem te missen. Voor de mensen die toch erg nieuwsgierig zijn:
    Hij legt op de graveyard, daar kom je later terug met behulp van teleportatiepoorten, je weet wel: die ronde stenencirkels waarmee je niets kon doen
    .

6. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Same here :). Chapter 15 he? Hmmm .... heb je misschien een tip voor boss 14? Ik word echt bruut afgemaakt hehe!

7. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    wie was de boss van chapter 14 ook al weer ..??

8. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    ohh dat was doku tog ..?? die geest tjah ik ha egt veel ninpos ik had stuk of 5 van die vuur ninpos gebruikt en toen gingy dood :D

9. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Spirit Doku

die kon zijn health meter terug volmaken |:-

10. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    jah jah uitgespeeld in 40 uur
    _0/ O-)

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  11. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nogsteeds in level 11, ik kwam daar in een paar uur, en ik heb er heel erg van genoten, maar level 11... het haalt de vaart er uit, ik vind het een rot level.

12. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Level 11 is inderdaad klote, maar lvl 12 is weer heel vet en lang en moeilijk. :9

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

wie heeft er typs voor de klote geest eindbaas je ik moet de hele tijd een level overnieuwe doen wat die geest lukt mij niet!!

en dan heb je ook nog die stomme vissen de hele ytijd!!!

14. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

save je game als je die eerste sleutel gevonden hebt, doe daarna hetzelfde als je die 2de sleutel hebt gevonden, hoef je enkel voorbij die die ghostfish, zijn wel makkelijk als je die ninpo, firo of wheels gebruikt ;)

15. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Die Ghost boss moet je met Ninpo downbrengen, die vuurbal (die tip had ik gehad ne dat hielp) .... daarnaast had ik hem in een hoekje (tegen de muur, hoekje kanniet, het is rond :) gedreven en all mijn exploding arrows op het afgevuurd, vond 'ie ook niet leuk. Hij is takkuh, maar het lukt wel.

Die vissen zijn makkelijk met je flail, gewoon blijven rammen, tussendoor ff springen voor wat health terug (essence) als je geraakt bent, verder te doen .... bij de dubbele deur ff die vissen en dat andere monster platleggen (ninpo, die vissen geven je vaak wel ninpo essence), teruglopen naar je save point, saven, en weer terug, 2e keer staat 'ie er niet.

Tot nu toe zijn die Alma 2 en deze ghost Doku erg irritant, ik heb ze wel, maar nog niet perfect, ik oefen wel als ik het spel uitheb, daar streef ik nu eerst naar namelijk :).

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    uitgespeeld in 15uur en 3min :cool:, meteen opnieuw begonnen om de 50e scarab te halen die ik in een van de eerste levels (denk en hoop ik) heb laten liggen (had er namelijk 49 op het eind..).. Eerste 3levels gehaald binnen een uur, met het nieuwe pakje met lasersaber :cool:, had ik het niet geload vanuit de succesive play... *STOM, nu mag ik weeeer opnieuw beginnen.

1 persoon vindt dit leuk.
  17. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even niet zo'n zin om deze hele draad af te zoeken, kan iemand mij misschien vertellen hoeveel chapters Ninja Gaiden heeft?
    Ik heb em nog niet zo lang, zit pas in Chapter 3.

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn normaal 16 chapters.

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Idd PAS ja. Et is vrij moeilijk om naar de 16e chapter te komen, maar dan krijg je er ook wat voor terug, want et is een mastergame !!!

20. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een SUPERgame. Je wil gewoon door en door en door.
    MAar ik zit nu in chapter 16 en moet dus binnen bepaalde tijd zo'n lava-parcour aflopen. Maar dit lukt me dus niet!!! Na het zwaard gepakt te hebben, en wat verder gesprongen en geslingerd te hebben, kom je bij zo'n laatste rots waar je op moet zien te komen. Ik heb geprobeerd via een lager gelegen rotsblok of via de muur te rennen, maar ik plof elke keer in het lava. Dit is echt FRUSTEREND!!

Kan iemand me helpen hiermee?????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina