1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    yo wc bril als je op dat laatste plateau staat waar je verder niks meer ziet moet je ff naar da vrouwtje kijken en dan een beetje naar rechts daar zie je een plateau wat een beetje naar boven gaat richting dat vrouwtje en ongeveer die richting uit moet je gewoon naar voren springen en dan land je op een blok wat een stuk lager ligt maar wat je van boven niet kan zien moet lukken na een paar keer naar beneden vallen suc6
    ik heb m gister rond gespeeld en jij bent er ook bijna

2. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

shit man zo snel ik heb het in 39 uur en 59 min uitgespeeld

3. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Thx Morpheus, maar op dat blok ben ik al een aantal keer geland. Daarvandaan kan ik alleen geen kant op. Moet ik dan nog ergens heenspringen????

4. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Chapter 3 skies of vengeance.
    Op een gegeven moment , in het gedeelte "crew compartment" kan ik bij een bepaalde deur niet verder.
    Er staat dan "the lamp is red, the door seems to be locked" of zoiets.
    Terwijl ik wel zo'n id-card heb, die blijkbaar dus niet elke deur kan openen.
    Ik heb geen flauw idee wat ik hier moet doen om verder te komen.
    Weet iemand dat toevallig?

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ the-dentist. Je weet toch wel de 2e saveplek te vinden hè? Nou daar is een deur links van...voilà

6. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uberhaupt vertellen waar ik in Godesnaam heen moet nadat ik het zwaard op heb gepakt?

7. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan kom ik dus in de middle-cabin, vervolgens moet ik een paar mannetjes neermeppen, en dan een soort brug/klep omlaag doen.
    Die gaat vervolgens open en dan kan ik weer niet verder.
    Er staan dan mannetjes aan de overkant die ik neer moet schieten met m'n pijl en boog, en daarna zit ik dus weer vast :mad: :confused:
    Help?

Ah ik heb het gevonden inmiddels, er loopt zo'n electiciteitsdraad waar ik aan moet ik hangen, die had ik eerst niet gezien.
    Thnx 4 da tip, anders had ik het niet gevonden! _0/

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand wanneer dat Ninja Gaiden toernooi begint ofzo??

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Vandaag bij content download een note ivm een toernooi dat in mei begint of gepland is om te beginnen ofzo? Ik heb het niet aandachtig gelezen omdat ik het spel nog niet uit heb en dus ook nog niet aan het master ninja tournament kan deelnamen maar je moet het maar eens lezen.

Edit: Ik zit bij Alma in chapter 7 nu, maar ik heb nog zo'n devilpearl bij m'n items zitten om een ninpo-aanval te upgraden, kan ik die best nu al gebruiken op m'n 'ice'- of 'vuurbal'aanval? En zoja op welke dan? Welke is het handigst voor later nog?

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Moet je het spel uitgespeeld hebbe?? Shit ...

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Art of the Inferno, die vuurbal. Absoluut. Het maakt niet uit wanneer je hem gebruikt (liefst zo vroeg mogelijk natuurlijk). Maar je die sneeuwdingus zuigt zwaar, dus die zou je als laatste moeten upgraden.

12. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die sneeuwdinges is zwaar goed, het blokt alle projectielen ( pilaren bij Alma en raketten bij helikopter bijvoorbeeld ) volledig. Verder doet het hele dikke pijn bij bijvoorbeeld de fiends die je later nog tegenkomt en kunnen ze nooit bij je komen. Het ijsding absoluut.

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Redelijk tegenstrijdig :{ :)
    Hmm, kan je eigenlijk enkel je ninpo-aanvallen upgraden met deze 'devilpearls' en vind je deze nog regelmatig? Dit is pas m'n eerste..

14. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat er inderdaad nog meer vinden, naar mijn weten is die in level 7 de eerste, maar ik heb er nu een stuk of 4 a 5 gevonden.

Wat betreft je keuze over waar hem in te stoppen. De ijsstorm is handig als verdediging, en aangezien blokken in sommige gevallen niet kan is dit de perfecte vervanger. Voor aanvallen zou ik de 'art of the inazuma' gebruiken die je later nog zult vinden.

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Pff... zit vast bij Alma... kweet hoe je haar moiet verslaan, maar tis echt niet te doen. Kheb geen potions en geen ninpo's. Echt frustrerend gewoon. en de camera wil ook niet echt meewerken dus dat maakt het alleen maar erger

EDIT: YES! Heb haar verslagen... de hele tijd na AY aanval XYXXXY gedaan... na 3 keer is ze bijna dood en dan hoef je haar nog maar 1 of 2 keer te raken... joepie... eindelijk weer verder :D

Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  16. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu net alma voor de 2e keer verslagen, ech lijp filmje en muziek is ook zwaar stoer. maar kan je dat zwaard ook oppakken die doku dan in de grond gooit?
    ben nu trouwens bij lvl 15, (kl*te vissen)

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Na alma, dus dat wapen van rachel. ja, die kan je oppakken. Of bedoel je de warhamer niet?

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit in lvl 4 en heb pas een scarab, heb ik er dan wat gemist of komen en nu pas veel van die scarabs

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt er dan wat gemist, want in chapter 3 liggen er volgens 3 ergens.

20. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik de enigste die zo'n f8cking lange lioading teleksn heb als ik het spel start??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina