1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat een paar keer gehad en daarna kreeg ik een dirty disc error. Maar na die paar keer ook niet meer, heel vaag.

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had precies hetzelfde, in het begin had ik heel veel disk errors, maar nou niet meer. En de laadtijden duren bij mij niet zo lang hoor.

3. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het sterkste swaard in het spel?

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    True dragon sword.

5. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    die warhammer toch???

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hahaha, nee, de true dragon sword is het beste. Hij is snel, sterk en nog veel meer. De warhammer is niet snel, dan kun je beter de dihalero pakken. Maar je moet zelf weten welke je het fijnste vind. Ik vind de dragon sword het fijnste.

7. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van de situatie af. Bij sommige vijanden kun je echt beter je wapen wisselen, met alleen je Dragon Sword heb je een probleem hoor :). Vooral die Flail vind ikzelf erg lekker :). Hoge scores, veel en meer essence, meer goud etc .... ieder het zijne. Daarnaast sta je nooit echt stil, bij andere wapens sta je na je laatste mep ff een seconde of 2 ERG kwetsbaar stil zonder dat je iets kunt doen, heb je bij die geen last van. Nadeel met die is weer dat je in erg lange sequences kunt komen, aldus, een wapen voor iedere situatie .... zwaardere wapens gebruik ik op momenten dat bepaalde bosses even in een stunned/rust-momentje zitten en dan wissel ik weer naar de Dragon Sword.

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Is het het waard om Dalihabro te upgraden? Is best wel duur namelijk..

9. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    net weer ff gespeeld..

Heb net chapter5 eindelijk uitgespeeld. Vond dat tog wel een vrij lastig stuk. Waar je een aantal groepen zwarte ninja's achter elkaar moet uitschakelen en daarna die rode draken en daarna ook nog de eindbaas.. maja heb ut eindelijk gehaald..

Heb nu net kennis gemaakt met die zombies in chapter6, duurt egt lang voordat die dood zijn..

ps.. hebben jullie ook zo lang gedaan over dat stuk dat je die trap op moet komen en dat al die zomber archers op elke trap staan.. kbleef naar beneden vallen..

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ik heb het gedaan maar ik heb het niet echt vaak gebruikt. Het blijft te traag.

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon veel de vigoorian flails gebruiken en dan zorgen dat je die gele en blauwe bollen opvangt terwijl je y indruk dan is de ninja niet te stoppen en bij die archer zombies die on tplofbare messen gebruiken die zijn altijd wel fijn ik zorg er altijd voor dat ik die 15 bij heb zijn toch niet zo duur maar als je het TRUE DRAGON SWORD hebt dan ben je echt sterk

12. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    obsessed..ik heb er ook heel lang over gedaan...zo'n 1,5 uur ofzo...echt een rotstuk...ze schoten me elke keer van de rotsen af.

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5

Beste wapen van het spel, wat sloom, maar bij een aantal vijanden zeker de beste en zeer handig verder in het spel (vooral bij die kutbugs die telkens met 60tegelijk komen). de volledige upgegrade wooden sword is ook zeer sterk, erg handig tegen Doku (in zijn ghostvorm, en bij het verslaan van al die vijanden voor eindbaas chap. 14) maar wel weer 3x zo duur als de Dalaharibo (maar zeker de moeite waard). (True) Dragon Sword is ook erg fijn en goed genoeg in het gros van het spel, maar maakt het vaak wel moeilijker dan met bv. dalaharibo. je hebt ook nog de kitetsu, vind ik zelf een van de veste en leukste wapens, goede allrounder, maar daar heb je wel 40scarabs voor nodig (die ene armband).. maar het is toch zowiezo vet om de wapens up te graden????

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij de dark dragon blade.. Daar meot je het spel wel (bijna) 2x voor uitspelen om die te krijgen. En anders komt nog de volledig upgegrade wooden sword (kan die naam niet onthoude, lange kutnaam)

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    En duur, de 2e upgrade kost me een slordige 20.000,- :+
    maarja, ik zie wel wat ik ermee doe :)

Heft iemand trouwens nog tips voor die 2 wormen?

16. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    maar de dalihabro is wel egt vet. als je hem upgraded krijgt ie steeds meer kartels(scherpe stukken eraan) in 't laatste level ziet ie erugg bruut uit!!!:D

17. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, moeilijk hè om de namen van zwaardjes te onthouden. 8)

Het is:
    Dabilahro & Unlabored Flawlessness

:cool: ;) :9

18. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    @ smartgun, ik dacht ook zoiets, maar toen keek ik een stukje naar boven bij dodgie en die schreef dalihabro. O-)

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
  20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Jeej, heb net Doku Form 2 verslagen. Jezus hoezo simpel :{ En nu ben ik gecursed :mad: Arme Ryu ;) En ik kan die klote spookvisjes wel neerschieten :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina