1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje dat ik maar beter in een spoiler kan zetten, het verraad denk ik teveel;)
    het gaat over chapter 6:
    hier kom je o.e.g.m. in zo'n kamer bij zo'n kluisje( waar ook die poort is waar je dat ondergrondse hoort), wat is hiervan de code?? er ligt wel zo'n papiertje op tafel waarop staat: left right right left. maar dit kun je tog niet gebruiken bij die kluis of wel soms?of kom ik daar later achter als ik wat verder ga? alvast tnx:D
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    weet iemand hoe je die skelettenhoofdenmonster verslaat, want na 9 pijlen hebben te geschoten zit ik zonder en heb maar 4 nimpo balletjes en wanneer alles op is, kan ik geen schade meer uitrichten

    help please
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je zeker dat dat chapter 6 is? In de kerk. O ja kan wel.
    In ieder geval zie je op datzelfde blaadje ook een geboortedatum. Die 4 cijfers meot je dus gewoon in 4en opsplitsen, het eerste cijfer naar links, op A drukken en verder zo door.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    lever 50 scarabs in bij murasam dan krijg je ninja gaiden 1. daarna kan je twee ergens vinden. en als je twee heb kan je drie ergens vinden. maar de games zuigen echt en zijn saai. en irritant
     
  5. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de eindbaas van Chapter 2. Wilt iemand mij vertellen hoe die hem heeft verslagen. En ik kon mijn zwaarden niet upgraden voor de eindbaas bij de shop. Want hij had geen materialen ofzo. Maar heeft iemand tips voor het verslaan van de Eindbaas????
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    chapter 2, die eindbaas is redelijk makkelijk gewoon op hem af springen en dan Y en als je health low is moetje die gozers *die telkens verdwijnen en van die dingen schieten* afmaken die geven je blauw spul -> leven.

    Ik zit nu in Chapter 10, deze is toch moeilijk?
    Nog een vraagje: Als je het spel hebt uitgespeelt en je begint overnieuw, hebje alle wapens dan nog of moetje ze opnieuw verzamelen, want ik zit me er nu al op te verheugen om Murai te ownen met mijn eigen Nunchaku's en om alle scarabs en oude NG spellen te verzamelen.
    Ik weet wel dat alle scarabs behouden blijven bij het opnieuw spelen.
    Blijft je health *dmv Life of thousand gods of life of the gods upgegrade* ook behouden bij het herspelen van het avontuur?

    ik hoop het wel anders vink het niet zo aardig van de makers :)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    volgens mij hblijf je alles houden als je over nieuw begint
     
  8. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die hou je niet alleen de verzamelde scarabs.
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    BOND hebje het zelf geprobeerd?
    Best jammer eik...
     
  10. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik zelf geprobeerd maar als je die scarabs bij die vent in chapter2 inleverd krijg je wel wat spullen ligt er ook aan hoeveel scarabs je hebt.
     
  11. spookykiller

    spookykiller Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij eindbaas nr. 2 want die maakt me drek af omdat ik geen levens niemeer heb of haast geen en ik heb ook geen healt flessen niemeer
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je van die mensen die achter dat paard mens staan mollen, die geven je blauw spul -> health.
    best irri, ik raad je aan om steeds wat nieuwe saves te maken zodat als je ooit te weinig health hebt. Dan kan je een stuk opnieuw proberen -> Dit keer zonder te veel health te verliezen.

    @BOND: Oh gelukkig, njah eerst maar eens uitspelen dan zien we wel verder :)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb hem uitgesppeeld met 49 scarabs toen ik een nieuwe deed moest ik ze weer allemaal zoeken (wel opzelfde niveau) tis mogelijk dat je ze meeneemt maar hoe?

    the ninja gaiden games zuigen (de oude dan)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ze leken me wel lachen. En volgens mij zijn ze dat ook *maar alleen als je in 1988 ze speelt :p*
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja dan was het fantastisch geweest aangezien de eerste in 1990 is uitgekomen :d
     
  16. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    aargh die tanks in level 9; iemand tips, het lukt me echt niet om ze te killen
     
  17. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan wel op je save game opnieuw beginnen, dus aan het einde save je hem en dan ga je met die save game verder :p
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ok
    slim heb ze nu inmiddels alle vijftig wel
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe :p
    foutje
     
  20. spookykiller

    spookykiller Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet ik doen als ik bij level 3 de electriciteit daar uit gedaan heb wat dan weet ik nie wa ik moet doen help me A.U.B.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina