1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    terug naar waar de kapiteins room was -- aan het einde van die gang kan de deur nu open.

bij het begin het level kan je ook nu een deur opene. spring voer de kratten en je kan drie dingen vinden.

2. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom nog steeds niet aan die nieuwe wapen in lvl 4 naast hans bar....ik hoor dat je van muur naar muur moet springen maar het lukt echt niet...iemand goede uitleg?

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Als je goed kijkt, staan er 2 blauwe lijnen op elke muur waar je een wall-run op moet doen. op die lijnen moet je dus springen ;)

Wat je zult aantreffen zal je plezant verrassen ;)

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    waar dat dingetje inkomt een wallrun beginnen naar het steegje toe. naar de andere blauwe lijn springen die door lopen naar de laatste lijn doorlopen en dan net aan het einde met je dragonsword Y indrukken dan bereik je het met gemak. je moet hem effe doorhebben maar daarna is er geenr eet meer aan. wat nou waar alleen een ninja kan komen. zelfs me oma lukt het

5. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    thanx voor de info maar wat bedoel je eigenlijk met.."waar het dingetje inkomt".

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    dat briefje waar die infoop staat

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    is idd eitje net ff geprobeeerd dan krijg je zo'n nieuwe werpster:)

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Spoiler het meteen ja..

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    jep plusxbox mark

10. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    wat heb je aan dat xboxmark dan? alleen health weer vol?

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    plus ninpo

12. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    hey ik heb het spel net en ik ben pas bij chapter 2 en nou is er zo baas een man op een paard hoe kan ik die het beste verslaan of moet ik daar naar boven naar het kerhof??....

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    kerkhof is niets te doen sla gewoon die gastje om hem heeh seeds dood en val hem dan aan met de flying sparrow of spring tegen de pport en val dan aan.

14. Deumer

Deumer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Chapter 4 want er zijn heel veel mannetjes en heel weinig savepoints en ik kan het niet zo goed aan. Heeft iemand tips voor me, alles is welkom!

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zorg dat je de nunchackus vindt daarna is het zeer makkelijk

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jonges hoe haal ik de vuurdraak in chapter 12?

17. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet je doen in chaper 6 als je helemaal naar beneden bent gegaan en je iets van holy...moet pakken. Dan komen er allemaal lijken/zombies tot leven. Waar moet je dan heen?

18. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je eerst al die zobies dan vermoorden dan door die deur dan komen dr nog meer zombies die heb k ontweken en liep door.dan moet je omhoog naar dat gat waar die skelet draak zit daar is dan een altar dar moet je de holy grail op zetten
    dit is wel toevallig want ik zit daar ook vast, ik kom niet verder maar die skeletdraak
    heeft dr iemand tips????

Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    de skelet draak ---> best makkelijk. zorg dat je de windmill shiruken. ren gewoon rond als ie ze botten schiet. niet springen dan. en als ie met ze staart flipt loop naar de muur toe en doe er een loop tegenaan of jump over ze staart heen.

gooi gewoon de hele tijd die shiruken (duurt lagn maar is makkelijkst) of gebruik een aantal keer ninpo.

je kan ook combos doen maar dan moet je goed uitkijken voor die klote botten

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast daar ,alleen weet ik niet waar ik naar boven moet. Ik ga wel naar boven, maar dan weet ik niet meer waar ik heen moet. Die zombies onthoofd je gewoon, dat is wel makkelijk, maar dan moet je nog weten waar je naar toe moet 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina