ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand tips voor de allerlaatste eindbaas in level 15 met skellethoofden
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    chapter 3... das toch in dat luchtschip? ik geloof dat er daar eentje is, weet niet zeker hoor anders in chapter 4 wel, gewoon geld sparen en dan kom je er eentje tegen kan je heel veel upgrades in 1 keer kopen
     
  3. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik zit nu aan het begin van chapter7 k ben dan bij het stukje dat je over een klein paadje moet waar knotsen heen en weer awaaien en zobies met bogen staan, en ik kom er maar niet langs.... weet iemand een goed manier?
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    weet iemand wanneer je met de dark dragon blade kan vechten?(kheb het al uitgespeeld)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kan hem kopen in Muramasa's shop in level 13 als je het opnieuw speelt op je uitgespeelde savefile.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je het spel uithebt, kan je dan vrij missies(chapters) selecteren om nog eens te spelen of is het dan een bestaande savegame loaden of opnieuw beginnen?

    Ps: kan je in het begin van het spel beter van die life elexirs kopen of best je essence sparen tot je iets fatsoenlijk kan kopen en maar proberen zonder veel bijkomende potions verder te geraken?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ok thnx, maar waar je kan je dan de missies selecteren?
     
  8. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand meschien een tip voor mij bij de eindbaasa van level 3....
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    jaaa *) je moet de hele tijd rondjes rennen om te zorgen dat hij mis schiet en vervolgens als hij herlaad even wat tikjes geven _0/ :cool:
     
  10. Wall_e

    Wall_e Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Rondjes om hem heen rennen en de A+Y aanval gebruiken.
    Tip: als hij z'n pistool herlaadt kan hij niet aanvallen
     
  11. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Rollen is de beste manier om hem te ontwijken, hij is niet zo snel en als je rolt schiet hij bijna altijd mis:)
     
  12. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    die einbaas van chapter 7 is fokking lastig!! die paarse. ik heb zowieso maar heel weinig drankjes:mad:. mss iemand een tip?? met een projectiel wapen kun je hem al niet raken.:mad:

    edit:/

    lamaar, kheb 't al.;) :D
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  13. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    damn, ik zit nu in chapter 8 maar hoe the hell kan ik die helicopter neerhalen? je kan daar vlak voor potions kopen dus dat zit wel ok maar dan nog....
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.976
    Leuk Bevonden:
    3.319
    yo gasten ik heb een site gevonden over ninja gaiden dat is een jongen die speelt op very hard en haalt elke baas :) hij heeft ook een screen dat hij hem net onder 3 uur uitspeel de link plaats ik nog wel van de site hij maakt ook een 999 combo :D
     
  15. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik zit nu aan het begin van chapter7 k ben dan bij het stukje dat je over een klein paadje moet waar knotsen heen en weer awaaien en zobies met bogen staan, en ik kom er maar niet langs.... weet iemand een goed manier?
     
  16. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet ze met je boog neerknallen, of incendiary shurikens op ze gooien. pijlen kun je halen in de blauwe kamer. (TIP)zorg dat je een beetje dichtbij staat!

    btw, heeft iemand nog antwoord op mijn vraag:
    ik zit nu in chapter 8 maar hoe the hell kan ik die helicopter neerhalen? je kan daar vlak voor potions kopen dus dat zit wel ok maar dan nog....
     
  17. smully

    smully Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    met die pijlen die je daar kan vinden op de helikopter schieten
     
  18. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat lukte me niet echt omdat hij heel de tijd aan het schieten is, kan ik zijn schoten blokken?
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Chapter 8, dan ben je niet in de military base toch? Dan hoef je simpelweg te blocken, niks anders. Na een halve minuut gaat hij weer weg. Later krijg je aSDHMFDS core pijlen, en kan je de helicopter neerhalen.
     
  20. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    de gewone kogels uit z'n machine geweer wel, de rakketten niet. maar daar kun je zelf tog ook gewoon 8er komen door het uit te proberen?? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina