1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    kan je als je het spel eenmaal hebt uitgespeeld chapters selecteren?zo ja, hoe dan

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    In Chapter 7 heb je op een gegeven moment een rode en een blauwe kant ofzo. Een brug met van die knotsen. De rode is geen probleem, maar hoe kom je bij die blauwe, daar is geen brug

3. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0

hoi ik zit nu ook bij die bruggen... die rode daar kom ik niet over heen |:-
    hoe kom je daar dan makkelijk over heen?

4. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    Eerst die zombies neerschieten met je pijl en boog, ga achter een pilaar staan en vervolgens rustig proberen te springen en rollen over de brug.

En de blauwe heb ik al ondertussen

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    In de muur tegenover de deur waarin je de kamer binnenkomt, zit een soort van rood licht. Schiet hier een pijl in, en een loopbrug verschijnt. Tip: maak eerst de zombie boogschutters af, anders wordt het nóg frustrerender.

6. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    Best lastig stukje, ben nu bij dat eindmens, de moeilijkste (chapter 7 nog steeds). Maar is het laatste savepoint bij die stene lift of zit er nog 1 tussen, want nu moet je telkens weer door die ninjas heen. Is er daar ook nog een mogelijkheid om iets te kopen.

Tips zijn natuurlijk welkom

7. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    bij die lift die niet werkt is idd het laatste savepoint, maar mss is het handig om die ninja's te verslaan, zonder veel health te verliezen en het dan weer gaan saven. zo hoef je ze niet steeds opnieuw te verslaan. zo heb ik 't gedaan;). het laatste winkeltje is voor die brug, dus dat is wel heel ver trug:mad:.<<< heee dat rijmt:);)

8. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey mensen ik heb een probleem!!!! op alle screenshots zie ik dat die mensen in het eerste lvl al 5 van die vuurbolletjes hebben. en ik heber in chapter 6 nog maar 2:mad:!!!
    hoe kan dit :confused: ? zoek ik niet goed genoeg of is er een soort trucje.
    please help me :D alvast bedankt. _0/

9. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in chapter 9 en heb er pas 4:mad:

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Level 7; blauwe is redelijk makkelijk, gewoon even timen, lopen en op het einde een walljump
    (zorg dat je eerst de boogschutters uitschakelt, een gemakkelijke maar lame manier is om gewoon de eerste af te maken, zowel bij de rode als de blauwe en daarna naar onder te springen en helemaal naar achter te lopen tot onder het verhoog waar de 2 andere staan, beweeg nu rustig achterwaarts tot je de hoofden van de zombies ziet, ze kunnen je niet raken tot je ze normaal half kan zien. En nu schiet/snipe je ze gewoon neer.)

Bij de rode moet je zien dat je eenmaal bij de laatste 3 maces aangekomen een pijl schiet door de rode 'lampdingen' bovenaan de laatste maces, ze gaan nu veel trager bewegen en het is stukken makkelijker ze nu te ontwijken en het einde te halen.

Heb het juist gehaald, maar dan is er nog geen savepoint? Kom ik in die kamer met die tentacle fiend... deze lijkt me echter wel heeeeel wat sterker dan die tentacle eindbaas die je al eens gehad hebt?!
    Is er na hem een savestatue of heb ik iets gemist?

11. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    NA die tentacle dinges is er wel savepoint. maar ervoor idd niet. vond ik ook erg K*t.

12. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je eigenlijk ook nog trug naar hayabusa village?? ik zit in chapter 9, dus nog steeds in die stad, en nou las ik iets over die putten die in de straat zitten, dat je zo terug kan.maar hoe krijg je die open?? |:- of is er een andere manier? |:-

13. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een tijdje daar rondloop en je gaat terug naar de put krijg je een klein filmpje dat er monsters uit de put komen en daar kan je weer in om verder tegaan.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    weet iemand dit?

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    hej mensen, zijn er eigenlijk codes voor dit spel ( om alles te unlocken ) want ik heb het spel wel uitgespeeld, maar nog steeds heb ik niet alles, en ik heb geen zin om alles weer overnieuw te doen eigenlijk

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vecht je onderwater, want ik zit in chapter 11 en daar kom je onderwater monsters tegen, hoe dood ik die? en is chapter 11 een beetje moeilijk? ik heb gehoord dat de 2 wormen in chapter 10 en alma in chapter 7 de moeilijkste vijanden zijn, klopt dat en heb ik nu dus het moeilijkste gehad, eerlijk gezegd hoop ik van niet!

17. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in chapter 16 en moet binnen bepaalde tijd zo'n lava-parcour aflopen. Maar dit lukt me dus niet!!! Na het zwaard gepakt te hebben, en wat verder gesprongen en geslingerd te hebben, kom je bij zo'n laatste rots waar je op moet zien te komen. Ik heb geprobeerd via een lager gelegen rotsblok of via de muur te rennen, maar ik plof elke keer in het lava. Dit is echt FRUSTEREND!!

Kan iemand me helpen hiermee?????

18. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Chapter 3 skies of vengeance.
    Op een gegeven moment , in het gedeelte "crew compartment" kan ik bij een bepaalde deur niet verder.
    Er staat dan "the lamp is red, the door seems to be locked" of zoiets.
    Terwijl ik wel zo'n id-card heb, die blijkbaar dus niet elke deur kan openen.
    Ik heb geen flauw idee wat ik hier moet doen om verder te komen.
    Weet iemand dat toevallig?

19. InZane

InZane XBOX addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hopelaas vast in het begin van chapter 6. Ben naar die Dworku Monastery geweest met dat altaar enzo, maar ik kan er verder niks beginnen. D'r moet iets op dat altaar komen geloof ik, maar hoe/wat/waar moet ik eerst heen?

20. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg als jij al in level 6 bent, hoe ben je dan voorbij dat punt gekomen waar ik zelf vastzit??
    Ik zoek me een ongeluk, maar ik kom er niet uit..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina