1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InZane

    InZane XBOX addict

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's alweer een tijdje geleden. Weet het ook zo niet meer.
     
  2. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
  3. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Chapter 3 skies of vengeance.
    Op een gegeven moment , in het gedeelte "crew compartment" kan ik bij een bepaalde deur niet verder.
    Er staat dan "the lamp is red, the door seems to be locked" of zoiets.
    Terwijl ik wel zo'n id-card heb, die blijkbaar dus niet elke deur kan openen.
    Ik heb geen flauw idee wat ik hier moet doen om verder te komen.
    Weet iemand dat toevallig? :mad: :confused: :mad: :confused: :mad: :confused: |:- |:-
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet als je voor de altaar staat, naar rechts(als je er rechts voor staat, en dan nog een beetje naar achteren), daar zit ergens een deur, ga erdoor heen. Vermoord die fiends. Dan ga je een trap omhoog. Daar pak je de items, je kunt nog een keer omhoog door de bird flip te doen, daar ligt ook een golden scarab. Dan pak je je incendairy shurikens, die je vind daar. Gooi je die muur open op de derde verdieping, ga er door heen. Dan kom je bovenin de kerk, pak de items/kisten die daar staan. Dan ga je daarna door een deur heen(aan de overkant). Daar staat een kluis, die moet je proberen open te maken, dat moet je op het altaar leggen.

    Succes.
     
  5. InZane

    InZane XBOX addict

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! ik was daar al wel geweest, maar ik wist niet dat ik die zo open kon maken :)
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    The-Dentist, weet ik zelf eigenlijk niet meer, heb geen problemen gehad in dat level met deuren.. misschien eens ouder savepoint opnieuw beginnen ofwel kijk je eens op gamefaqs - ninja gaidenlink
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet een van die trappen af (bij ene staat zon blacksmith (wapen upgraden en bij die andere moet je naar beneden) geloof ik
     
  8. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen k zit nou in chapter 7 in die kerk end aar meot je zo'n grote roze fiend verslaan maar het lukt vorr geen reet HEEEELP ( k heb maat 2 ninpo's en geen drankjes meer)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    kijk in de andere thread voor uitleg. Maar het is heel lastig zonder drankjes, dan krijg je heel veel problemen.
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ja..je hebt volgens mij geen schijn van kans meer...op goed geluk dan maar:D
     
  11. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    in chapter 10, in dat water resevoir kom je o.e.g.m. in zo'n kamer met zo'n groot beeld. waar je ook de insect key krijgt. daar zegt ie zo over dat beeld. dat hij zich afvraagt waarom die uitsteeksels eraan zitten, kun je hier nou nog wat doen om wat te krijgen ofzo?? of kan ik gewoon verder gaan?

    edit:/

    Jip klopt, kben nu verder en dan zie je 't vanzelf.;)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  12. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon verder gaan. Daar moet je later nog terugkomen ;)
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, idd. Ik had 3 great potions, en 2 exelirs gebruikt. Dat was echt heel moeilijk. Maar als je het dan hebt uitgespeeld, dan heb je zo opluchting, dat je gelijk verder speelt :9
     
  14. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je naderhand nog een keer in level 3, dat Airship komen, als je hem al gehaald hebt. Ik ben daar een Golden Scarab vergeten en ik heb geen zin om het vanaf daar opnieuw te gaan spelen. Ik ben nu namelijk al in level 9. Zou wel klote zijn als da niet kon want dan krijg ik de classic ninja gaiden niet
     
  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    neej volgens mij zit die mogelijkheid er niet in dan moet je weer van voor af aan beginnen
     
  17. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hem al uit hebben (lees anders maar niet verder):

    In Chapter 16: Na het zwaard .... waar moet ik dan heen?
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat lijkt me niet, hij is namelijk opgeblazen. Lijkt me dan een beetje moeilijk om terug te gaan.:). Maar je kunt als je het hebt uitgespeeld overnieuw spelen met dezelfde save, en dan heb je al je golden scarabs nog.
     
  19. davdevil666

    davdevil666 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de baas in chapter 6, die skelletten draak, overwinnen met een volle levenslijn maar zonder middelen om die optevullen.
    Als het te moeilijk is moet ik efkes een stukje herdoen, maar dat stukje is niet simpel.

    alvast bedankt
     
  20. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    neej dat lukt wel, ik vond 'm egt makkelijk, maar je moet natuurlijk wel weten hoe je 'm 't beste kunt verslaan.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina