1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, zo moeilijk is hij niet, je moet alleen oppassen voor zijn bijt move, want als hij dat doet, ben je zo goed als dood.
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je windmill shuriken tegen ze poten aan slaan, en spring als die met ze staart gaat slaan. Blijf aan de zijkanten, dan is ie zo makkelijk !
     
  3. davdevil666

    davdevil666 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    oké bedankt

    heeft er iemand nog een goeie tip: want ik heb geen windmill shuriken
     
  4. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon met je zwaard tegen ze poot slaan af en toe ff blokken als ie met die botten ofsow gaat gooien en idd springen als ie met ze staart zwaait. En elke keer als hij die bijt move wil doen gewoon weg lopen naar achteren. Ik had em net in een keer verslagen met maar 1 potion dus hij is goed te doen.
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    too easy man:D
     
  6. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen weet iemand misschien hoe je verder komt in level 6(naar het verslaan van de eindbaas in level 5?) please!
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  7. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je verder in level 6?
     
  8. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH, kheb m eindelijk uitgespeeld!!!, maar nu... ik ga m voor de tweede keer spelen (kzit inmiddels al weer in lvl 10) maar als ik m nu weer uitspeel op normal krijg ik er dan nog unlock spul bij ofniet? en als je m op hard nog een keer uitspeeld, krijg ik er dan nog meer spul bij??? bvd
     
  9. black_sun

    black_sun Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zit je dan vast bij ninja gaiden in level 6??

    waar zit je vast dan....in lv 6 jomaster??

    en in lv 2, in je dorp, daar staat bij het begin van het dorp rechts die beelden, en verderop staat zo'n altaar met een steen erin die zegt dat je een blunt wapen nodig hebt of een kleine explosie, kan je met die steen wat???
    en wees gerust ik ben al in lv 8..........nou al.... :9
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  10. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hej black sun

    bij die kerk door de affiche bij het einde bij die kluis !
    moet je een code weten! en daar staat een hek die ik niet open kan maken
     
  11. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik dan in zairon ofzo
     
  12. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    oow ninja gaiden level 6
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    jomaster, je kan het ook allemaal editen. Dat vind je naast qoute. Dat is wat makkelijker lezen. Die kluis moet je inderdaad een code invoeren, als je op die bureau kijkt, zie je een boek, daar staat in wat de code is.

    @black_sun, je komt later nog terug, dan kun je met je warhamer, die je trouwens al moet hebben, kun je hem kapot maken, wat je dan krijgt, zie je dan wel.

    Succes allebei.
     
  14. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    waar krijg je die war hammer dan?
     
  15. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    maar trouwens die code is left right right left maar dat doet die niet
     
  16. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je geen windmill shuriken?? dan zou ik die tog ff gaan zoeken hoor! ik zal je een tip geven, bij hansbar in de buurt ligt ie ergens. lees dit maar als je 't wilt weten:
    tegenover hansbar in dat steegje zie je blauwe lijnen over de muren lopen, hier moet je dus tegen de muren aan lopen en zo van muur tot muur springen. daar ligt de windmill shuriken
    suc6
     
  17. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ligt war-hammer?
     
  18. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    hy gast... gast ik zit vast in lvl7 bij die eindbaas (groot roze best)
    k heb geen potions en 2 ninpo's... k heb et al en keer erder in deze thread gvraagd maarja, k zag dat jij em heb uitgspeeld dus k probeer et nog maar en keer. HOE DE NEUK MOET JE DAT BEEST DOOOOOOOOOD HAKKEN |:-
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had nog heel veel ninpo, maar slechts 2 great elexirs, maar GEEN enkel nodig gehad vandaag. Wat je doet is gewoon HEEL de tijd rondlopen, en als ze die roze dingen schiet niet rollen of shit, gewoon springen al lopend, en met die pilaren juist hetzelfde, ik zeg het je, zo kan je gewoon rondjes lopen voor 10minuten zonder geraakt te worden! Je laat ze gewoon doen, als ze dan zo'n paralyse-magie probeert of zo eens naar je komt gevlogen, je blijft lopen dus ze mist normaal, doe je gewoon een paar slagen, ik deed ice-aanval, maar als je geen ninpo hebt kan je ze evengoed gewoon een 6x hit toebrengen met melee en terug van hetzelfde, lopen, lopen, ontwijken heel de tijd rondjes, en zo had ik ze ineens zonder een elixer nodig gehad te hebben!
     
  20. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx ik zal het proberen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina