1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij level 16 die laatste hoe kom je in hemelsnaam bij dat dikke tieten wijf?? wat ze hangt in het midden heeft iemand tips/uitleg
     
  2. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu toch bij een irritant stukje, volgens mij is het level 12, het level na het gevecht met doku, maar ik ben in de Lava Cavern en dan meot je irritante sprongen doen en tegen dinosauriers vechten waarvan je de helft niet ziet.

    Iemand tips?
     
  3. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad een irritant stuk.
    ben er bu ook en weet niet wat ik moet doen.
    hhhhheeeeeeeeeeeelllllllllllllppppppppppppp!!!!!!!!!!!!
     
  4. Deathwish

    Deathwish Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon heel snel zijn , anders krijg je een cutscene dat je in de lava val.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  5. Deathwish

    Deathwish Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je idd later nog komen, maar dat duurt nog wel een paar levels.
     
  6. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens weten jullie wat je bij level 6 die kluis ook moet invullen om die open te krijgen?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Met linker trigger naar getal 2 gaan
    Met rechter trigger naar getal 7 gaan
    met rechter trigger naar getal 1 gaan
    met linker trigger naar getal 2 gaan
    En telkens bevestigen natuurlijk, gaan de lampen blauw oplichten.

    Heb toch wel 5-10 minuutjes op gezocht alvorens ik de combinatie had, vervelend, dom 'raadsel'. Had ik toch liever à-la-Kotor.
    (de notes dienen, ook later, naar welke kant je het slot moet draaien, cijfertjes moet je snel zelf overlopen en zien waar het licht blauw wordt)

    Edit: Lol, heb daar telkens overgekeken dan. Enkel die notes gelezen, maakt het heel wat gemakkelijker als de codes in dat dagboek staan :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Op dat bureau ligt een dagboek, daarin staat welke getallen je moet gebruiken, is wat makkelijker;).
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie hoe ik die tanks in chap 9 et beste kan verslaan ? En daarna kwam een helicopter heb ik gehoord. Iemand tips hiervoor om dit zo vloeiend mogelijk te laten lopen ?
     
  10. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gebruik de AEIOPE ( ofzoiets :9 ) pijlen, deze doen veel schade aan zowel de tanks als de helicopter. In de dozen in de buurt kun je deze pijlen vinden. Verder zou ik bij het afschieten ervan zelf mikken, de auto-aim werkte bij mij bij de tanks niet erg goed.
     
  11. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je daarna dan bij dat fossiel bent en je hebt alle zombies verslagen in lvl. 6 wat moet je dan doen om daar tegen te vechten?
    het fossiel bedoel ik.
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben je nu over die skeletal dinosaur bezig? Je moet eerst heel de weg naar beneden volgen, kom je zombies tegen op het einde in een kamer waar ook 'the holy grale' staat, zo'n beker. Die pak je mee, ga je terug naar die grote ruimte met die spiraaltrappen, daar is tussen 2 'deuren' met hekken voor een stenen altaar, daar plaats je die beker op en cutscene met bossbattle.
     
  13. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had hij zelf ook al door denk ik. ;)

    Fossiel is een van de makkelijkste eindbazen. Sla zijn benen eraf, en ontwijk/blok zijn aanvallen, meer valt er niet over te zeggen, zou zo gedaan moeten zijn.
     
  14. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx allebei.
    ik heb de baas verslagen.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ticket

    die ticket zit nie in de tower je moet wat scarabs vinden( 5 volgens mij) en dan naar de winkel gaan dan krijg je de tiket naar hans bar
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    e mensuh ik zit nou in een grot bij die skelette draak en ik weet fucking niet hoe ik hem wakker moet maken. kutding.
    alvast thnx
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Lol, stond 4 posts hierboven :)
     
  18. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit al besproken..maar hier is het probleem.

    Ik heb Doku verslagen ( chapter 11) maar nu moet ik op het zelfde terrein waar ik met hem vocht schakelaars over halen....Ik denk op een speciale volgorde..maar ik ben nu al ander half uur bezig en kom niet echt verder!!!
     
  19. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit in chapter 4 vast als je voor de eerste keer op het clock tower plein komt...

    ik ben de deur schuin tegenover de deur met het roze oog in gegaan, zodat je aan de voet van de toren komt, zeg maar...

    daar drie zwarte ninja's ingeblikt, een extra ki erbij, en nu weet ik niet hoe ik verder omhoog moet... ik probeer al een hele tijd via de muren omhoog te lopen, maar het lukt niet..

    help! :eek:
     
  20. Deathwish

    Deathwish Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je doku heb verslagen ga je eerst recht door daar heb je een schakelaar die 2 platvormen naar benden haal. Dan zet je de 2 schakkelaars om waar die 2 platvormen zijn gekomen , volgende schakelaar is die ene waar je met dubble wallrun kan komen vervolgens spring je op de (deur) pak je large healing potion en spring je door op het volgende platvorm en zet je die schakelaar om. Vervolgens spring je terug op de (deur) waar die kist stond en terug naar de 3de schakkelaar die zet je terug om . Nu ga je terug naar beneden en ga je naar de deur waar de lift naar beneden is(waar ook die golden scarb ligt) nu ga je op heb platform staan aan de linker kant van de deur als je er met je gezicht naar toe staat , dan maak je een wallrun naar het platform links van de deur nu draai je om en maak je een 3 dubble wallrun naar het platform rechts van het balkon en de rest wijst zich zelf wel uit. Succes

    Je moet het winkeltje gaan daar heb je een schakkelaar naast een grote deur , die zet je om en dan kom je in het volgende gedeelte daar heb je gelijk aan de linker kant een goldenscarb liggen . Als je een stukje verder ga en je blijf links aan houden kom je 2 zwartje ninja's tegen daar heb je 2 muren die dicht genoeg naarst elkaar staan om daar langs via naar boven tegaan . Verder wijst het zich zelf wel uit.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina