ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah man die baas is echt super easy je hoeft eigenlijk alleen maar jump + y move tedoen kost je niks aan leven en omdat die move zo snel is hoef je nie eens die vliegende botten teontwijken alleen maar die staart en alstie stampt.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee dat klopt niet.
    @ InZane, nadat je het filmpje hebt gezien dat je Han's Bar niet in mag moet je naar Muramasa's shop en iets kopen. Maakt niet uit wat, dat kan een elixer zijn, een wapen, desnoods 1 pijl. Als je dan weggaat geeft hij je nog vlug een ticket voor Han's Bar. Maar let wel op, je moet eerst bij Han's Bar niet toegelaten worden.

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

ahhh, ik was er al wel geweest, maar ik wist niet dat je er verder kon...

tnx m8 _O_

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    e mensuh ik zit nou in een grot bij die skelette draak en ik weet fucking niet hoe ik hem wakker moet maken. kutding.
    alvast thnx

Citaat:
    Ben je nu over die skeletal dinosaur bezig? Je moet eerst heel de weg naar beneden volgen, kom je zombies tegen op het einde in een kamer waar ook 'the holy grale' staat, zo'n beker. Die pak je mee, ga je terug naar die grote ruimte met die spiraaltrappen, daar is tussen 2 'deuren' met hekken voor een stenen altaar, daar plaats je die beker op en cutscene met bossbattle.

Lol, stond 4 posts hierboven

ja maar hoe kom je die kamer binnen je hebt er een heavy weapon voor nodig.??

5. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je na dat tweede tentakelmonster bent en je komt bij dat platform wat steeds omhoog gaat.
    wat moet je dan doen, want je van die druktegel afgaat en op de grond komt gaat dat platform weer omhoog ?
    en een wallrun lukt ook al niet.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    In chapter 4 heb ik net een briefje gekregen (voor Han's Bar) die zegt dat in een 'dark alley' een speciaal wapen is te vinden, en nou weet ik al waar ik moet zijn, maar ik kom niet omhoog in die steegjes, waar moet ik beginnen??

alvast bedankt :D

edit: en ik weet hoe ik in Han's Bar kan komen, dus dat hoef ik niet te weten :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  7. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    hee daar ben ik ook nog niet voorbij gekomen

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet op die muur gaan lopen, springen op de andere muur, en dan optijd springen, en x drukken, dan kom je wat verder.

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    je moet op de blauwe lijnen op de muur lopen, je moet eigenlijk alles verkennen wat blauw is.

10. METALFEAR

METALFEAR Guest

Yes ik heb ninja gaiden uitgespeeld met alle Golden scarabs

11. black_sun

black_sun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wapens!!

vet manzzzzzz...... :D
    ik heb nu alle wapens....!!!!!!
    sommige zijn echt vet, vooral de dabilahro..die is vet manz..

12. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah man , dabilahro(lvl3 ) is echt vet maar persoonlijk vindt ik wodensword(lvl7) het vetst vooral die move dat je in 1 keer iemand killed vooruit en y is dat denk.

13. black_sun

black_sun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar je hebt toch van die vuurdraken, en van die ijsdraken (die altijd met hun bek openstaan, gekke beesten toch) die kan je met de dabilahro in 1 combo doodden

14. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij alma...jezus wat is dat mens moeilijk..maar ik versla haar wel,gewoon effe oefenen:9

15. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    vet, daar ben ik nu, es ff een vette combo doen dan.:D

16. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi Peepz, jullie hebben de vraag vast al vaak gekregen maar toch..

Ik heb ergens gelezen hier op het forum dat je bij de eindbaas van het airship rondjes om die gozer moet rennen en dan als die z'n geweer gebruikt Y moet gebruiken..
    Maar het vervelende is.. Na een paar keer om die gozer heen gerend te zijn, gaat ie zelf lopen waardoor die uiteindelijk in een hoek staat en daardoor niet meer langs hem kom. Erg lastug dus..Want nou schiet ie me alsnog KAPOT ?!? Wie helpt mij?!

Het is btw. wel een :9 GAME
    Thanx already

17. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem verslagen door de hele tijd om hem heen te rennen net zolang tot je achter hem staat en dan naartoe springen met y..en dan de hele tijd herhalen

18. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik dus ook iedere keer gedaan, maar mijn probleem is dus dat hij uiteindelijk in een hoekje komt te staan en me alsnog kapot schiet.. Dus misschien is er nog een andere mogelijkheid?? of is het een kwestie van vaak doen??
    Alvast bedankt

19. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wooow. Ik heb Ninja Gaiden al lang uitgespeeld. 2 weken nadat ie uit was met alle scarabs en wapens, zonder flawliness (houten stokkie). Goed hé!!!!Alleen niemand weet wat ie moet zeggen op mijn vragen!!! Terwijl ik echt om cheats vraag!!!!! en hier staan cheats in!!!!!!!!! Waar staat dat groene U tekentje van Ninpo voor in de preview en review van Ninja Gaiden? En hoe kom je met very hard door het spel? Ik kom niet eens door chapter 2!!!!! Damn wat moeilijk... |:-

20. METALFEAR

METALFEAR Guest

Groene essence heb ik nog nooit gezien en van cheats weet ik al helemaal niks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina