1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. METALFEAR

METALFEAR Guest

Trouwens ik ben nu bezig met de oude versies van ninja gaiden ook best wel moeilijk

2. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vengo bedoel jij deze groene U linksboven.
    ik weet namelijk ook niet wat het is.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    mischien staat het wel voor Ultimate, dat als je alle nimpo's hebt upgegrade dat je dan een ultimate aanval krijgt ofzo

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee dat is gewoon een oude versie van Ninja Gaiden, toen het nog in ontwikkeling was.

Zo komen in de X02 trailer van NG ook monsters voor die er nu niet meer inzitten

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu in lvl 6 en ik hem nog altijd maar 2 vlammetjes onder mn healthbar staan, volgens mij zijn dat er wat weinig, klopt da?

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ik had er toen 3 dus je loopt niet zo heel veel achter, maar ik zou toch maar wat beter zoeken. ;)

er is er trouwens ook 1 als je voor de 2e keer de kluis open breekt. ( in die kerk )

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    okj thnx maar een vriend van me had er 5 voor dat ie tegen alma (lvl 7 geloof ik) ging vechten, koop dat ie er dan ook 4 of 5 heb:):)

8. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben daar nu en ik heb er 3

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kom niet verder bij die zombies als je weer naar boven moet lopen in lvl6, die schieten me de hele tijd omlaag met die pijlen van ze, iemand tips?

10. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ja vanaf het begin in een keer doorrennnen naar boven en de hele tijd als je moet overspringen naar de rotsen waar die zombies staan...op a+y drukken

11. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi peepz,

vraagje over level ??! in iedergeval het level na dat airship waar ik ahm? dat robotpersoon in elkaar heb geslasht.. het level er na dus..
    Dan kom je op een gegeven moment allemaal van die black ninja's tegen die bij een of andere spider clan hebben gezeten.. en vaak zijn het er 2 of 3.. maar ik krijg het niet voor elkaar om hier door heen te komen.. Iemand die me kan helpen??! Want terwijl ze slaan, gooien ze ook granaten oid.

Ik hoor het wel.. bedankt alvast

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet zoveel mogelijk blocken en counteren, dan moet het wel lukken

13. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook oppassen voor die ontploffende werp sterren van hun.
    en later vlak voor het einde van dat lvl kom je er 6 of 7 tegelijk tegen dus bereid je maar voor.

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik naar toe moet in Aquaduct, in chap 10 ? Ik heb die rode steen gevonden, en et water is weggelopen, maar nou moet ik ergens heen, maar ik weet niet waar heen. Ik ben overal geweest. Ik heb nog zoon Water Spirit beeldje gevonden.

15. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo bedankt voor jullie tips. Ik heb er ook aan gedacht dat je deze nieuwe dingen kan downloaden van LIVE en daar ook nieuwe monsters kan aantreffen. Maar ik denk ook dat het een béta versie was of zo waarin de groene ninpo zit. Alleen jammer dat we het niet te zien kregen.

16. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt een van jullie misschien Ninja Gaiden ook op very hard? Want ik kom niet verder bij de samurai-horsemen in chapter 2. Als ik met de bow richt komen ze op me af, wordt ik meegesleurd en ben ik al bijna dood.

17. METALFEAR

METALFEAR Guest

Nee ik ben eerst nog bezig op hard ben ik gisteren mee begonnen en ik ben nu bij chapter 3

18. METALFEAR

METALFEAR Guest

En over die vlammetjes volgens mij kanje er maar 4 in het hele spel krijgen want ik krijg er ook niet meer

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand antwoord ? Ik raak hopeloos van dat lopen :{

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ the game master
    dan moet je nu de blauwe steen gaan zoeken:p. in de gang naar het rode gedeelte is nog een zijweggetje. ik zag die eerst ook niet(check je map) daar moet je dat waterbeeldje ergens neerzetten en gaat er een deur open, dan lukt het wel denk ik;)
    <<<<<<deze is niet gepost door elgee maar door PoPgamer op de account van elgee. tis maar dat je 't ff weet.:p

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina