ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    gewoon blocken en terwijl je blockt op x en y blijven drukken heel de tijd. Zodra black ninja even ophoudt vlak bij raak je'm automatisch. Verder dus gewoon blocken en afwachten en als ze incendiary shuriken in je buurt gooien wegrollen.
    Eenmaal je er een op de grond hebt kan je met een combo en een jump eventueel wallrun ze wat spectaculairder en sneller doden.

2. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de drie extra ninja gaiden spellen en het extra kostuum.
    Ik ben begonnen met very hard, heeft iemand very hard al uitgespeeld en krijg je dan nog een extra bonus of niet.
    De gouden scarabs liggen er weer.

3. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey shd,

ik had ff een vraagie aan jouw...als je het spel hebt uitgespeeld...kan je dan weer terug naar bv hoofdstuk 1...want ik weet niet of ik wel alle scarabs heb en er zijn overal in levels van die rare cirkels van stenen waar ik geen **** mee kan:p

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    he ik zit vast in chapter 2 :p
    Je komt dan in je dorp maar waar moet ik heen??? Of hoe kom ik eruit..

Ik ben al naar die winkel dude geweest waar ik een boog vond en heb al die kop op dat beeld gezet mara wat nu?

5. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Die deur achter die boog moet je open maken

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Geduld, die stenen cirkels komen nog wel. Je kan na uitspelen geen levels selecteren. Je kan wel opnieuw het spel uitspelen. Je behoudt dan al je scarabs en kan de scarabs die je mist gaan vinden.

Je krijgt dat het "Evil Ryu" kostuum.

Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  7. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand de code van ninja gaiden dan ben je bij monk's room en dan staat er zo,n slot en dan moet je zon code intypen ik heb all 2 letters de 2 en de 7 maar de andere 2 weet ik niej kan iemand mij helpen

8. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    er ligt toch een boek op het bureau in de hoek met de hele code erin????....of zit ik in het verkeerde level

9. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dr ligt idd gewoon een boek waar je die code kan checken. Maar als dat niet het geval is dan zat er volgens mij ook nog een 1 in. Het was iig een datum

10. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Staat allemaal in de walkthrough die ik hier een paar posts boven geplaatst heb.

11. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet naar de allerlaatste baas gaat kun je in principe gewoon terug lopen door de velden.
    De eerste twee velden vind je geen scarabs.

Ik heb ergens gelezen dat je ook je scarabs kunt mee nemen naar een tweede keer als je het spel opnieuw gaat spelen.
    Maar dan moet het wel dezelfde moeilijkheidsgraad zijn.
    Bij mij werkte dat niet waarschijnlijk omdat ik dat nieuwe pak had geselecteerd.
    Een andere reden kan ik ook zo even niet bedenken.

Die drie extra games zijn trouwens niet erg indrukwekkend, maar het is een bonus dus wat maakt het uit.

12. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    owja ik heb het all thnx

en weet iemand ook een manier om veel geld te krijgen

13. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hey een vraagje heb je ook cheat van ninja gaiden neej zekerz of wel¿?

14. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hey mensen die niet uit de eerst lv komen veel zeggen dat je dit moet doen tegen de muur rennen en x of y moet klikke dan ik heb een simpelle manier voor noobs die niej zo goed zijn

bij het begin als je gaat vechten met de eindbaas klik op y en hou die knop vast de baas komt heel sloom aan lopen als hij dicht genoeg is deck je dan laat je de knop los en je krijg schade aan hem doe daarna dan dit heel snel
    hou het pijlte in en druk steeds op x en dan kan hij niks meer doen er dan ben je binnen 10 sec klaar simpel toch?

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Damn, die twee stroomwormen in chapter 10 zijn zo moeilijk. Jezus zeg. Hoe kan ik nou op allebei letten, die doet dit en die doet dat, echt zwaar moeilijk, en dan heb ik ook nog eens een heel erg klein stukje:mad:

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat werkt wel degelijk. Je moet gewoon de uitgespeelde savefile laden. Niet new game doen.

17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik voor niets alles weer verzameld, maar ik heb ze nu allemaal dus maakt niet uit.

Ik dachte ergens een plaatsje van de ninja gaiden te hebben gezien die ik op mijn game gear had vroeger, dat spel heb ik nog niet aangetroffen.
    Er staan er ook maar drie als bonus.

18. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt er toch 4??

19. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan er maar drie in het menu.
    Ik hoop dat er meer in zit als je het spel uitspeeld op de hoogste moeilijkheidgraag.

Je kunt veel geld verdienen door op plaatsen waar de vijhand zichzelf iedere keer respawnen heen en terug te blijven lopen.
    Als extra bonus ontwikkel je ook aardige vechtskills bij jezelf.

20. finnthegamer

finnthegamer xbox owns everthing

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in chapter 4 kijk bij die hans bar of zo daar heb je een kaart voor nodig waar ligt die kaart of hoe moet je naar binnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina