1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet eerst kijken naar die poster op de muur, daarna moet je naar die oude vent gaan, volgens mij muramasa ofzo. En met hem praten, dan krijg je een uitnodiging.

Edit: je moet eerst iets kopen.

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  2. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die ouwde vent zit in de winkel waar je dingen kan komen ga dan praten dus TALK en dan krijg je die ding als je praat krijg je nog niej ga je wegzegt hij owjah ik ben je prijs vergeten en dan krijg je die kaart

vraagje hiero

wie weet hoe je die shit tanks van capter 9 kapot krijgt ik ga alleen maar kapot :mad:

3. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2 vraagjes

1 = kan iemand mij alle secret wapons zeggen ik weet err all een paar maar ik wil ze
    alle 7 weten wie weet ze en graag de locatie van de wapons

2 = weet iemand ook hoe je je nipo sterker kan maken

4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet voorbij de 2 wormen in level 10...help!!!

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet eerst het ventje neerschieten, en daarna een paar afdshd cores op de tank schieten. Je moet ook zo veel mogelijk ontwijken. Dus wachten op het goede moment.

1= Op gamefaqs staat een faq waarin het staat, welke en waar. Hier dus: gamefaqs
    2= Je kunt je ninpo sterker maken door een jewel of the demon seal, die heb je volgens mij al gevonden in die troon in chapter 7

Je moet helemaal links staan en eerst apfsds cores gebruiken, dus helemaal leegschieten op de linker, daarna de explosive arrows. Want die zijn sterker. Probeer de aanvallen te ontwijken, en daarna weer doorgaan. Dan heb je uiteindelijk nog maar een over, en die moet dan makkelijk zijn.

Succes allemaal.

6. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx:D

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij chap 10 die eindbaas. Ik krijg em maar niet dood. Iemand tips ?

8. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    daar zit ik ook vast...ik heb tips gekregen maar zit nog steeds vast

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wat waren de tips dan, tegen mij zei iemand tegen ze benen aan slaan, maarals hij steeds gaat rennen +_+

10. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon zorgen dat je mobiel blijft en niet door die lasers geraakt worden en als je in de buurt ben jump + y en nog een lekkere combo en dan . Best een simpele baas als je de moves van hem door heb.

11. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste idd die jump + y move doen, maar als je naast die baas staat dan moet je ninpo gebruiken, die ene met het ijs, daar kan hij erg slecht tegen en dat maakt het een stuk makkelijker.

12. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Dan mag iemand mij nu de tips geven om Alma een koppie kleiner te maken.

Hoe hebben jullie Alma verslagen? En welke taktieken werkten volgens jullie het beste?

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    blijven rondlopen, die een keer rollen en 2x springen of rollen springen onzin is veel te omslachtig, gewoon heel de tijd op een redelijke afstand rondjes lopen met je blikveld op haar gericht dat je ziet wanneer je moet springen, en verder gewoon lopen, springen, walljumps, tot als ze een melee-aanval op je wil uitvoeren, dan raak je haar ofwel met een combo ofwel doe je dan die ijsaanval waar ze toch wel een 10 hits moet van incasseren. Als je het op deze manier doet is ze echt snel verslagen, maar toch niets overhaasten, wacht gewoon tot ze recupereert van een melee aanval en dan toeslaan.

14. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net binnen en vind het ee heel leuk spelleke, ben nu in chapter 2

15. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal eens met Ice-Boy. Gewoon blijven rondlopen. Als Alma snel naar jouw toe komt dan zal ze je missen en dan heb je een mooie kans om aan te vallen. Dan moet je de jump + y move doen, want dan valt ze neer, mooie combo en weggaan. Weer rondjes lopen enz enz. Maar idd je moet het zeker niet te snel doen, gewoon rustig aan en geduld. Dan win je.

16. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie op screens allemaal dat ryu een heel ander pakje aan heeft, ik wil dat pakje ook, hoe krijg je die?

17. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin van chapter 3 trekt hij het strakke leren pak aan :p :9 , dat je ook het het hoesje van het spel kunt zien.
    Maar als je het spel uitspeelt krijg je nog een ander pak en een lightsaber.

18. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    K zat in Chapter 5 bij de eindbaas maar ik ben opnieuw begonnen. Wist ik veel dat ik mijn zwaard moest upgraden :cool:

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

leuke spoiler :mad: maar ik vond zelf die nieuwe robot pak nix aan

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    zit in irritante chapter 14, met die spirit fishes echt irri dingen!!
    en als je ze dan allemaal hebt moetje tegen doku *terwijl ik dus weinig health potions heb* iemand Tips?
    Visjes met Flails ik weet het, maar verder nogiets, bijvoorbeeld een manier om ze van je af te halen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina