1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    zit in irritante chapter 14, met die spirit fishes echt irri dingen!!
    en als je ze dan allemaal hebt moetje tegen doku *terwijl ik dus weinig health potions heb* iemand Tips?
    Visjes met Flails ik weet het, maar verder nogiets, bijvoorbeeld een manier om ze van je af te halen?
    en een makkelijke manier om doku te verslaan

sorry double post, was per ongeluk

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

als dit botte visjes bijten gewoon ninpo gebruiken maar nix uit en dookoo kun je het beste in een hoek krijgen en dan die fire ninpo en een beetje blokken en springen en Y

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij de visjes is Art of the Izunama wel handig altijd. En bij Doku, ik vond het een rot eindbaas (zeker omdat hij zich kon healen van jouw kracht en zijn levensbalk in no-time weer een stuk gegroeid is). Dus probeer die aanval altijd te ontwijken. En Art of the Inferno doet veel kracht bij hem kwijt, maar dan moet je er wel zorgen dat hij die niet blokt of ontwijkt.

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in Chapter 12, net nadat je doku verslagen hebt. dan moet je van die schakelaartjes omzetten. maar het lukt met niet om de goeie om te zetten of om op die platformpjes te komen. weet iemand hoe dat moet??

5. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt twee ingangen bij die schakelaars,op een gegeven moment komt bij een van die twee ingangen een platform (dus niet de ingang waar 3 platformpjes komen )
    klim op dat platform en doe een wallrun om boven op die ingang te komen .
    nu komt het moeilijke deel nu moet je van af die in gang weer een walrun doen zodat je in de hoek van die muur weer verder kunt wallrunnen ,nu moet je vanaf die tweede muur springen naar een platform.als je dit doet moet het gaan(zeer moeilijke opgave om die wallrun goed te doen )

6. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    iemand kan iemand me helpen zit in chapter 3 maar ik weet niet waar ik heen moet ik heb de ID card al maar wwat moet ik dan doen?

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De weg terug volgen, je kunt nu bij de wenteltrap naar beneden waar het savepunt is en via daar naar het andere deel van het luchtschip.
    Schakel daar met je zwaard de machine uit en de beveiliging van de overige deuren is weg.

Vergeet in dit level niet alle scarabs te pakken voordat je naar de eindbaas gaat.
    Je kunt naar dit level achteraf namelijk niet terug lopen.

8. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar zitten dan van die gastjes aan de andere kant en die schieten me de hele tijd neer

9. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    en willen jullie me helpen met de eindbaas van chapter 3 ik blijf de hele tijd rondjes lopen todata die klaar is maar aan het einde gaat die supersnel schieten en dan heetf dat rondlopen geen zin meer wat moet ik doen

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet w88 totdat hij het wapen laad en dan toeslaan,
    en je mot rondje(s) lopen totdat ie gaat laden , niet de hele tijd rondje lopen |:-
    en dan moet het wel lukken

11. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt maar had hem al verslagen

ik had hem verslagen :

als hij laad ren ik naar hem toe en hit hem 2 keer dan wil die je slaan die blok je en dan wil die je pakken en daar rol je van weg, dat de hele tijd door en als die nog 1/9 health heb doe je de ART OF INFERNO EN DAN IS DIE DOOD

12. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    dan kan ook. goed gedaan Joeym.;)

13. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He Peepz, ik zit een beetje vast in Chapter 5.. aangezien ik eerst die rode draken kapot moet maken.. En daarna een verhaaltje krijg met die vrouw die haar zus wil vermoorden. En dan wordt ze gegrepen door zo'n apart ding.. met 2 van die tentakels.. hoef ik alleen die tentakels er af te hakken?? wat is de bedoeling.. |:- Want ik word alleen maar neergemaaid..

HELP PLEASE

14. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste allebij die tentakels eraf haken en daarna een special move doen door y vast tehouden en die essence tegebruiken voor een krachtige attack. Maar wel voordat die tentakels terug groeien anders kun je hem niet meer raken.

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  15. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor alle mensen die bij eindbaas 2 zijn, BLOK alle aanvallen met de left-trigger, en als het paard zich omdraaid, doe een combo van 3 met X
    En zo doorblijven gaan, blokken aanvallen, blokken aanvallen

16. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    nene slechte tactiek

eerst de mages uitschakelen dan tegen de muur oplopen en y op de samuraim paard

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    voor dat tentakel monster geldt : ontwijk de tentakels en als je even de tijd hebt de tentakels er af hakken met springen en dan Y, deze move heb je alleen als je al level 2 dragon sword hebt, anders wordt die wel heel moeilijk.
    als allebeide tentals er af zijn dan moet je even Y ingedrukt houden om op te laden ( niet eerst die bolletjes op pakken want die heb je er voor nodig en dat duurt ook veel te lang ) en als je dan Y los laat hak je zo 1/3 van z'n health er af.
    je moet dit wel doen voor de tentalels er weer aan groeien, dat duur ongeveer 10 sec. tijd genoeg dus.
    succes *)

18. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook sux. Je moet je pijl en boog gebruiken, en gewoon een mix doen van die ventjes aanvallen en dat paard. Onwijs moeilijk was die als je een zuig tactiek gebruikt in et begin (en ik kan et weten ;))

19. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon het zelfde wat ik zeg.. ;) alleen wat uitgebreid.

20. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem in 1x verslagen zoals ik hem heb neergezet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina