1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    in chapter 15, in dat kasteel zeg maar met al die verdiepingen, waar je die beeldjes moet inleveren, moet je op de laatste verdieping een beeldje van een serpent inleveren, nu heb ik dat dus niet!!:mad: heb ik eindelijk dat hele eind gehad krijg ik dit!! nu is m'n vraag: waar vind je dit beeldje. ander moet ik helemaal gaan zoeken en als ik dit weet gaat het wat sneller.:)

2. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf ben je aan het zwammen , teneerst je kunt geen 10 great spirit elixers dragen maar 5. Ten tweede ik zou die ninja's gewoon slopen krijg je meer karma en "geld" voor dus dat is ook geen tip meer iets voor noobs die ze niet dood krijgen.... |:-

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  3. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    antwoord please ff iemand op me vraag?? dan kan ik weer verder..

4. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net al een half uur zitten zoeken.. zonder resultaat.
    Anders kijk zelf ff op www.gamefaqs.com.

5. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik gedaan, maar heb eigenlijk geen zin om te zoeken :p maar iemand die hem uit heeft weet dit tog wel. heb jij hem niet uit dan?

6. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    wat ben JIJ aan het "zwammen" ik heb er toch echt 10 op me zak :)

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    joeym, jij hebt er 10 kleine, maar van die grote kan je er niet meer dan 5 hebben. en dat beeldje bedoel je die als je zeg maar op het dak staat ? want daarvoor moet je eerst nog een potje knokken als je die licht portal ( of zo ) in gaat. die staat naast je save point maar is eigenlijk onmogelijk te missen.

8. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    haha ben al in chapter 6 nu allang, maar ik heb volges mij 10 kleine

9. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel maar ik weet niet meer waar ik hem had gevonden.

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook bij chapter 15, heb alle afdelingen gehad maar ben nu op de hoogste etage, ik moet nu door zown portaal *heb vol health, 4 great spirit elixers* en dan moet ik 3 eindbazen en wat zombies doden. Ik heb Unlabored Flawness en True Dragon Sword en Vigorian flails op maximaal geupgrade, heeft iemand tips om deze irritante bazen te verslaan, en kan ik nadat ik deze verslagen heb ergens spullen bij kopen?
    of nog beter, voordat ik deze mensen moet verslaan ergens bijkopen *en zeg niet Vóór al die etages...

11. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    waar heb je dat laatste beeldje dan gevonde? ik zie het ook nergens in de walkthrough staan.

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, op de allerhoogste verdieping *dus op het dak/gates of hell* daar moetje eerst zown portal in, kill je zown baas en dan krijgje de laatste beeldje, de Serpent had ik eens eerder gevonden, ben vergeten waar...

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    het spijt me, je kan daarna niks meer kopen zonder terug te gaan. maar die bazen zijn wel de 3 makkelijkste van het hele spel.

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    die tentakel is easy jah, kannik zonder health te verliezen, die daarna verlies ik af en toe welleens health en dan gebruik ik met opzet geen potion omdat ik weet dat ik ze moet sparen voor die irritante vliegbaas daarna die Lord of the Fiends. Maar als ik deze 3 heb verslagen krijg ik toch wel potions e.d. bij?
    En die Vliegende duivel vink toch wel irritant, zeker niet een van de makkelijkste in mijn ogen.

15. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu chapter 6 volges mij in die altar hal waar moet ik heen, ik heb die glazen bakken al gemold en nu dus idencitry shuriken, maar wat nu?

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    even verder over het balkon en tegen de muur op lopen om bij de volgende verdieping te komen

17. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    welk balkon, dat balkon wat ik zie is helemaal afgesloten emt palen

18. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat balkon waar die "glazen bakken" staan . Kijk gewoon via 1st person view kun je niet missen..

19. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje raar dat je maar maximaal 99.999 aan gele essence bij je kunt dragen.

20. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over chapter 5
    Ik ben nu ergens op een plein en opeens sluiten alle deuren en moet 4 soldaten verslaan, na dat simpele gevecht gaan ze open, maar welke kant ik ook op ga, ik kom van die F**K ninja`s tegen met blije granaatjes :mad: ben ik al vlakbij die 3 draken en/of de eindbaas???(Kben al een eind langs die grote brug die je open moet maken)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina