1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Johg over die nieuwe boog. kan dat in chapter 4? waar dan precies? leg het aub even een beetje duidelijk uit want ik heb in level 4 nog nergens een kanon gezien. zit zelf in level 5 (bedoel je misschien bij military base?)
     
  2. Ajax

    Ajax Guest

    in lvl 10 moest ik op een gegeven moment tegen 2 elektrische wormen vechten maar hoe versla ik die?
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ik zit nu in chapter 6(monastery) en zit vast bij een deur waar je een cijfercombinatie moet invullen en ik weet niet wat en heb overal gezocht maar niks gevonden.

    help please
     
  4. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de linkerkant van de kluis staat een tafel, daar ligt een brief als je die leest weet je de combinatie wel en let vooral op de laatste aanwijzing suc6
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    thanks, kwas vergeten daar te kijken, dom he
     
  6. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    thanx dit idee had ik zelf ook al maarja.... hoe de hell ga je door dat hek?
    er staat skull ding ofzo. die heb ik niet, maar die krijg ik zeker nog, gokje? ;)
     
  7. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu vast. Ik heb in Chapter 7 die rode en blauwe ogen ingedrukt. Nadat ik dat had Igedaan kon ik die deur openen en daar die Tentacle Fient verslaan, maar wat nu? Er is een muurtje bijgekomen, maarja daar kan je alleen maar mee naar boven springen en dan ben je weer bij het begin. Dan kan je wel weer teruglopen, maar dan kom je bij die baas van Chapter 6 en daar is geen doorweg. Er is daar wel een muur waar water doorheen komt, maar hoe krijg ik die muur kapot?
     
  8. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    er is aan de andere kant ook een muur bij gekomen ,die moet je hebben om door te gaan
     
  9. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh aan de andere kant ook? Heb ik niet gezien joh. Ik ga het straks even proberen ;)
     
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, goed gegokt ;)

    Je moet er vanuit gaan dat het haast onmogelijk is om spullen te missen die noodzakelijk zijn om het spel uit te spelen.

    Voor het verhaal moet je ook daar naar toe, anders kun je niet de militairebasis in.
    Ik vond die wormen de moeilijkste tegenstanders uit het spel (je komt ze een paar keer tegen) en dat terwijl het geen eindbazen zijn.

    Het beste wat je kan doen is door zien te krijgen wat het patroon is waarin ze aanvallen. Je moet veel springen en je boog gebruiken op de momenten dat het kan. De juiste Nipo aanval kan ook helpen.
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij chapter 2 de eindbaas hoe kan je die gast verslaan ik heb het wel 25 keer geprobeerd maar tlukt niet iemand goede tips :'-(
     
  12. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst die ninja's afmaken zijn er ongeveer 12 en dan op de baas concentreren suc6.
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    maar die hufters verdwijnen de hele tijd
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    enig idee hoe ik ALMA kan verslaan in chapter 7 kheb maar 1 great elixer en sterf telkens
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gebruik vuur ninpo --> dat je die bal afschiet. zorg dat je onder haar staat wel anders raak je haar moeilijk. als je haar raakt valt ze op har mond en kan je er een paar keer slaan. zodra ze opspringt gelijk weer ninpo gebruiken (een keer schieten steeds maar) en sla er weer./ als je dit snel doet achter elkaar kost het je zeer weinig healht en is ze zo dood. :9
     
  16. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in level 4. Op een gegeven moment komen er ninja's in zwarte pakken die ook granaatjes kunnen gooien. Hoe versla ik die het handigst? Want ik kan er maar niet langs komen... Zwaar kut. Maar verder ZWAAR BRUUT SPEL!!!
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    gewooon blijven blokkken en counteren. dus gewoon achter elkaar x of y indrukken terwijl je blokt. die bommen ketsen af. als er een bij een muur wordt gebgooid waar je in de buurt staat wegrollen. rol echter maar een keer weg. twee keer rollen wordt je geraakt door die bommen (kleeft dan aan je vast dus.)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu ook met ALMA in chapter 7.
    Ene ik heb 1 kleine heal.
    En ook 1 ninpo fireball magic level 2.
    Welk wapen is het handigst en hoe kan ik haar verslaan,
    -Dragon Sword level 2.
    -Soort van ninjakusa`s (met messen) level 2.
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Dit spel is echt vet ik kon er niks van en zins vandaag ging ut super heeerlijke controls!
    Van chapter 2 naar 6 :D
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    gast veel succes/ ninpo heb je veel van nodig dus het ebst kan je effe een oude save game laden en wat geel shit verzamelen en dan maar lekker die poitions kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina