1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen walkthrough het zijn alle geheime wapens en hoe je ze krijgt geen level skip ofzo er staat alleen wat je krijgt als je bepaalde dingen haald zoals uitspelen op very hard
    ;)

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu aan het spelen op very hard en ben bij chapter 11, ( dat water level ) je moet daar 2 van die amuletten ( een rode en een blauwe ) inleveren ik kan me van de vorige keer dat ik hem speelde herinneren dat ik toe ik daar aan kwam de rode al had en de blauwe nog moest zoeken. nu heb ik die blauwe al gevonden maar kan die rode nergens meer vinden, hulp ?

3. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    dat is helemaal aan het begin als je net de Moat ingesprongen ben er zit dan een gat in de tralies :)

4. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    en weet nog iemand waar die laatste Spirit of the Devils is, ik heb het de vorige keer met 4 uitgespeeld.

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    heb hulp nodig:

ben bij chapter 15, moet de vigorian emperor verslaan, eerste form is makkelijk, maar hoe doeik die tweede vorm verslaan?

6. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Als hij die aanval van die doodskoppen doet, moet je gewoon of de inferno of de inazuma blijven doen, dan kunnen de doodskoppen je niet raken en gaat er bij hem health af voor elke doodskop wat jij kapot maakt. dat blijven doen, en soms loopt naar een stukje grond, en blijft ie daar een tijdje staan, dan kun je hem heel makkelijk meppen enzo. succes;)

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zal proberen!

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    gelukt, nu moetik allemaal gaan springen, best irri... zeker met die tijdlimiet, wanneer is die afgelopen?

9. Camillo

Camillo .. [ D Camillo ] ..

Leuk Bevonden:
    0
    heej even een vraagje ik heb niet alle posts gelezen dus ik weet niet of het al gevraagd is maar als je in dat level bent in die stad, en je die soort van rode dinosauriers hebt verslagen(ben ff de naam kwijt) dan wordt dat vrouwtje met die grote hamer door een groot beest opgeslokt hoe versla je dat beest??

10. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    eerst de tentakels afhakken, dan kun je 'm raken. het beste is om als je de 2e tentakel hebt afgehakt de essence te absorberen door y ingedrukt te houden en dan loslaten. dan heb je 'm al voor een 3e af.

11. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Als je bij Rachel bent ga je uit de grot, dus dan is er ook geen tijdslimiet meer.

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    leuk trucje : als je klaar bent met al dat gespring en rachel je er uit heeft geholpen moet je die vingoor empirer verslaan, als je daar wordt verslagen en weer opnieuw moet beginnen bij die save point voor dat gespring, moet je tijdens dat filmpje waneer die dat zwaard uit de grond trekt op start drukken, dan spingt die gelijk door naar het filmpje dat rachel je omhoog trekt. je moet het spingen wel minimaal één keer goed gedaan hebben hier voor.

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    waar ligt in vredes naam die laatste spirit of devils, ( die rode bollen) de vorige keer heb ik hem met 4 uitgespeeld maar op very hard lukt dat echt niet.

14. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    Het is teveel om het allemaal door te lezen, dus ik weet niet of de vraag al is gesteld, maar ja hier dus het stukje waar ik niet uit kom:

Het is het stukje voordat je zo'n skeletdinosaurus moet verslaan (denk ik).
    Vanaf het savepoint waar ik nu ben kan ik wel een klein stukje vooruit;

ik ga eerst een heel stuk naar beneden. Daar moet ik een paar zombies verslaan. Ook zie ik daar die drie kettingen (ofzo).
    Vervolgens ga ik een gangetje binnen, pak een golden scarab, versla wat vleermuizen, ga een trappetje naar beneden, versla weer wat vleermuizen, pak een elixer of life, loop verder, vind een nieuw wapen (naam kwijt, maar het is zo'n nunchacku met messen).
    Ik hoop dat jullie het nog kunnen volgen, maar dit lukt nog allemaal.
    Vervolgens kom ik een deur binnen waar allemaal van die vage beestjes zijn, ook daar heb ik geen moeite mee, die zijn goed te verslaan. Daarna zie je een scene waarin je een beker pakt. Meteen daarna komen allemaal skeletten 'tot leven' en dan gaat het fout voor mij. Het lukt me bijna niet om ze te verslaan (het is me maar één keer gelukt). Ze meppen steeds met van die enorme wapens of ze gaan op me springen en gaat van me eten.
    Items die ik heb is een Super Devil Elixer (waardoor ik 2 ninpo's kan uitvoeren), en 4 elixers of life (incl. degene die ik onderweg op opgepikt).

Hebben jullie tips op die skelletten te verslaan en dat stukje door te komen?

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    het eerste wat je moet doen is hun koppen er af hakken, dit doe je door naar ze toe te spring en dan Y of schuin tegen de muur en dan Y. Ze kunnen dan niet meer van je eten en mikken een stuk minder goed. het kan zijn dat het de eerste paar keer niet werkt maar gewoon volhouden, als je zo snel bezig bent raken ze je toch niet. ver vervolgens die moet je die pijlenschieters doden, daar zijn er maar 2 van. en voor de rest gewoon steeds recht tegen de muur op lopen en y. zodra er weer 1 respawnd direct kop af hakken. succes

16. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet idd eerst die koppe afhakken maar wat het belangrijkst is is dat je de hele tijd in beweging blijft. Die zombies zijn wel sterk maar zijn zeer langzaam en zolang je blijft bewegen kunne ze je nooit raken. Je moet ook ff blijve oplette als je zo'n zombie met zo'n hakbijl aant slachten bent dat je ff wegspringt wanneer hij bijna gaat slaan..

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nou nog waar al die spirit of the Devils zijn, ik de Walktroug staan ze niet allemaal.

18. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik ben er al voorbij. Als je dat niet weet van die hoofden afhakken is het veel moeilijker. Ik ben nu bij die eindbaas, maar die lijkt wel te doen :) (helaas heel erg weinig leven over, en maar één Ninpo, maar het is te doen.

19. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch niet te doen :mad:
    kan iemand me een paar tips geven?
    Ik heb gelezen dat je eerst z'n poten eraf moet hakken ofzo, maar hoe doe je dat? gewoon op z'n tenen rammen?

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    nee, uit de buurt van die poten blijven en gewoon met windmill shuriken naar z'n poten gooien, duurt even maar is wel veiliger, zeker als je zo weinig health hebt.
    je kan dan ook z'n bij aanval en z'n staart goed zien aankomen. en voor die vliegende stukjes bot gewoon even blokken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina