1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm gaste ik kan nie verder bij level 4 alles ging makkelijk tot nu toe eind baas 1 in 1 keer dood nummer 2 in 2keer level 3 geen eindbaas denk 4 zo'n beest met tentakels denk daarna ken k nie verder k weet de code nie van die kluis en ik heb 2 stenen gevonden met text er op als je snapt wat k bedoel en k heb zo'n standbeeld en weet nie wat k er mee moe later help me
     
  2. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    en k heb al die monster verslagen van die tentakels en met veel ogen die die wijf opoeet hoi tsm
     
  3. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn exuses ik ben bij level 6 daar kom ik nie uit wat k net heb gesegd
    k heb nu ook die nieuwe shuriken
     
  4. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik graag willen, maar ik heb nog geen windmill shuriken. Op zich gaat de tactiek met de poten nog wel, al kost dat heel veel tijd. Steeds een combo en dan weer terug. Ik probeer zo veel mogelijk de achterpoot, waar daar kan hij me niet mee grijpen. Het is me al enkele keren gelukt dat één poot uitgeschakeld was (hij gleed weg). Moet je dat dan met elke poot doen?
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel uitgespeeld, wohoo!
    @dragonnl, jah je moet al die poten uitschakelen, is niet zo moeilijk. Gewoon rammen op die poten, ik heb de windmill shuriken niet gebruikt. Hebje nog veel potions?
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    dragonNL, kijk nog eens goed bij de Han's bar, en kijk of je een steegje ziet.
    en zoals altijd volg de blauwe lijnen...
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kan nu niet trug, hij moet dat dinoding eerst verslaan, daarna kan hij trug, maar eigenlijk zie ik geen reden waarom hij trug moet gaan voor dat ding. Hebje eigenlijk niet zoveel nodig ofwel?
     
  8. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wilt mij helpe!!!
     
  9. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    de copde van die eerste kluis waar ken ik die vinde of wat is die code
     
  10. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej gaste ik ken die code al deed maar wat maar ok k wil wel braag wete hoe je er eigenliojk op komt adios
     
  11. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet meer terug nee. Ik had al gelezen van die blauwe lijnen bij Han's Bar (nu snap ik ook die hint van 'volg de kleur blauw' :eek: ). Maar ik heb geen potions meer. Ik denk wel dat ik het haal als ik het vaak genoeg probeer. Maar als ik één van de poten heb uitgeschakeld, gooit hij drie botten achter elkaar ipv twee, die zijn dan niet meer te blokken, dus dat is wel rottig. Maar ik probeer het nog wel :)

    edit: ik zie net dat de gewone shuriken ook schade aanrichten. Het is een heel klein beetje, maar dat kan in het begin geen kwaad. Ik bewaar m'n Ninpo en m'n incidental shuriken wel als het er echt om gaat, daarnet had ik hem volgens mij bijna. Hij had nog maar een kwart van zijn leven en ik hoefde nog maar twee poten. Ik ga nu eerst voor de voorpoten, want die zijn toch het rottigst :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook zo, en kan nou echt niemand mij vertellen waar die laatste Spirit of the Devils is ?
     
  13. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
  15. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een keertje mijn vraag, ik ben er nog steeds niet uit:
    Het gaat om dat laatste level (geloof ik) waarbij Rachel aan dat touw hangt. Het is namelijk zo dat ik die laatste jump naar die rots bij Rachel niet haal. Ik weet dat je een stuk naar beneden moet vallen (op die rots). Maar daar vandaan red ik de sprong niet?!?!?!

    Iemand??

    Alvast bedankt
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    na dat stuk naar beneden moet je nog één keertje verder springen en dan gewoon naar haar toe lopen.
     
  17. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    die dino is makkelijk te verslaan behalve al wilt tie je opeeten maar k snap nie wat ik daarna moe doen. ik bern nu bove in de normale wereld heb me zwaard nu in totaal 3 x upgegrade en die andere wape met zo'n mes er op vigoorian flail heb ik helaam upgegrade wilt iemand me helpe wat ik nu moe doen??
     
  18. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de bone dragon bedoelt dan moet je naar beneden inplaats van terug naar boven als je de flame dragon bedoelt moet je alle tabletten hebben en die naar de serpent statue brengen ;)
     
  19. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand me even willen overtuigen om morgen dit spel te gaan kopen...want ik begin ferm te twijfelen als er mensen vast zitten bij de eerste eindbaas, ik bedoel ik ben geen hardcore gamer ofzo die elk spel hij (/zij) koopt binnen de week het uitspeeld, laat staan ooit!!

    Grtz, hopeloze McColanis (xbox-freack hier)
    -----------------------------------------
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    dit spel moet je gewoon hebben als je van action/adventure houdt, het is eg vet en met een beetje oefenen moet het niet al te moeilijk zijn om er doorheen te komen(vraag maar aan PoPgamer)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina