1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    daar is een trucje voor, het is mischien een beetje saai, maar je raakt als je het zo doet bijna niks van je gezondheid kwijt.
    Ga bij die paarden tegen één van de muren staan (natuurlijk niet te dicht bij het vuur) en en blijf gewoon de block trigger in houden (ze kunnen je dan helemaal niks maken) en wacht tot die met die lange speer op je af stormt. (als die buiten beeld is kan je hem zien aan komen omdat de camera dan wat draait) als hij bij je is probeert hij je eerst een keer te slaan, maar die block je, dan gaat z'n paard stijgeren en dan kan je hem 2 keer raken. dan direct weer blocken want dan slaat hij je weer. hij gaat er dan weer vandoor. Gewoon blijven staan hij komt weer terug en doet precies het zelfde. pas als je met als die gespeerde klaar bent kan je die met pijl en boog rustig slaan, want daar is er dan toch nog maar 1 tegelijk van.

    succes _0/
     
  2. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dank je heb het gehaald maar ik was iets sneller klaar dan jouw hulp :p ...
    Die boss van de tweede level is wel overdreven moeilijk met al zijn vriendjes rond zich...

    Grtz, McColanis
    ---------------
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    met dat flesje vul je 1 zo'n vuur boletje (onder je levens balk) van je nipo aan
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    :D :D :D :D :D :D :D :D 8) }:]
    Ik heb hem uitgespeeld op very hard !
    ik heb er alleen nix aan want het enige wat je krijgt is een optie om als die blauw uitgeslagen Ryu te spelen, zoals die op het einde is.
     
  5. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan jij mij waarschijnlijk vertellen hoe je de boss van de tweede level verslaat, niet? :D
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan ik ook hoor. Je moet als eerste op die gasten gaan, naar een tijdjes komen ze niet meer. Je moet gewoon er naar toe springen en dan y, twee/drie keer doen, en ze zijn dood. Je moet opletten voor dat paard, Niet de hele tijd doormeppen op die gasten, want dan pakt die vent op dat paard je. Als je die gasten hebt verslagen, ga je of pijlen gebruiken, of de Y knop ingedrukt houden, op het juiste moment loslaten, dan wat meppen, en weer hetzelfde doen. Succes!
     
  7. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon gelijk met alles wat je hebt op die 2de baas afstormen en balletjes ontwijken gebruik ninpo als je dichtbij bent :cool:
     
  8. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens hoe je plasma saber aanzet :confused:
     
  9. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    klote, was ik blij dat ik eindelijk de rode en blauwe bol had gehad om die deur te openen, kom ik weer bij een tentacle Fiend :mad: Weinig leven => dood :mad: En nog maar een keer proberen ;)
     
  10. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu in chapter 5 en weet iemand hoe ik die rode deur moet opene???
     
  11. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je iets precieser kunnen zijn? Welke rode deur bedoel je?
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    waar is die dan?? meestal moet je ff zoeken naar een hendel in de buurt
     
  13. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    vlakbij dat 'geheime' wapen die windmill ninjaster in kweet ff nie hoe die dingen heten daar zijn een paar deuren een groene een paarse en een rode
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    oooo die ja die moet je openen met een hendel, waar die precies liggen weet ik nie, je zal ff moeten zoeken vermoed ik
    of weet iemand waar ze precies liggen??
     
  15. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nou weer ff terug gegaan naar die gele deur en heb ik een deur gevonden met een lely en op die ik open kon maken met die lely key ik zal daar wel heen moeten in ga is op zoek
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    als het hier gaat om die deuren met die bolletjes er op dan is die hendel van die groene naast de deur, die van die met al die kleurtjes is er boven, daar kan je komen via een gangetje achter die groene deur, en die rode kan je van de andere kant open maken, maar daar kom je vanzelf nog een keer langs. je het er nu in elk geval nog niks aan om die open te maken.
     
  17. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    welke rode deur?
    edit:/
    fok!! heb ik dat alweer!! deze post stond bij mij als laatste, de pagina was nog niet helemaal vernieuwd ofzo:confused: srry..:)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  18. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    welk wapen kan ik het best gebruiken??
    dragon sword of die wurgsrokie's???
     
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Nunchaka's zijn makkelijk om meerdere vijhanden tegelijk op afstand te houden en af te maken.
    Het zwaard werkt zeer direct en effectief voor het snel afmaken van de vijhand.
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    voor het zwaard moet je de combo's beter kennen, maar als je ze kent gebruik je nooit meer iets anders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina