1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in hoofdstuk 6, waar die skeletten ontstaan zijn ergens na monsters die eruit zien als ballonnen, weet iemand hoe ik die het beste kan verslaan?????????????????
     
  2. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Rammen totdat je een ns weegt, beste met armlet of strenght en je dragon blade, als je msingeld word gebruik je je fire wheels, ze zijn niet moelijk, ultimates zijn ook handig, je kan hen aanval aanzien komen , als je ziet dat ze op je springen wegduiken en als ze gaan slaan gewoon even blokken.
     
  3. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik hier ook gevraagd, ik wist ook niet hoe het moest. Maar je moet dus eerst springen en dan Y. Daardoor hak je hun hoofden eraf en zijn ze heel zwak. Dat de hele tijd door doen :)
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ook tip: als ze dicht bij elkaar staan die inferno nipo aanval doen, dan raak je ze allemaal en zijn ze direct dood.
     
  5. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij alsjeblieft (zo precies mogelijk) uitleggen hoe ik in level 4 naar het 2e savepoint (als er een is :confused:) geraak, want ik begin het zo stilletjes aan beu te worden om elke keer na een halfuur spelen terug te zijn waar ik begonnen was. Alvast bedankt.

    P.S. Ik weet niet of hier al dingen staan die mij kunnen helpen, maar ik kijk niet graag uit schrik voor spoilers. Dus als je denkt dat datgene wat mij tegenhoudt van verder te gaan hier (uitgelegd) staat, ben ik al heel blij als je dat gewoon copiëert/ citeert.

    -Bart
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    mssien is het handig waar je steeds vast komt te zitten ook ff te vertellen
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    het 2e savepoint is bij hans bar, daar kom je door door die pooort te gaan met dat paarse oog. Die krijg je open door vanalles(dit moet je zelf maar uitvinden;)) te doen achter de poort met de groene bollen bij murumasa's shop.
    succes
     
  8. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Dit zal mij al heel veel helpen (vooral psychologisch maar toch :D ).
     
  9. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit aub wat preciezer uitleggen? Ik wil dus in dat blauwe raam geraken op het hoogste verdiep van dat huis aan het plein met de dode ninja waar pijlen inzitten. Ik kan omlopen (naar waar trouwens?) en in een aangrenzend steegje is er een hek langs de zijkant, maar om daardoor te geraken heb ik een skull (schedel) of afdruk daarvan of zo nodig.

    Ook in een aangrezend steegje (hetzelfde misschien) aan dat plein met de dode ninja is er linksboven van een poort een smal raampje (ook blauw omringd). Hoe geraak ik daar in godsnaam in? Ik heb (bijna ;) ) alles geprobeerd, maar geraak er maar niet in...

    thanx
     
  10. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is voor jou dan waarschijnlijk nog niet van toepassing. Je zal later in het spel nogmaals in Tairon terug komen (en vaker als je wilt). Dan heb je wel een skull key en kun je daar naar binnen. Dat komt dus later in het spel.
     
  11. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyy, hier ben ik weer na een (lang) potje XIII met twee (en een paar bots tuurlijk)
    Vraagje: hoeveel van die magiërs komen er eigelijk bij die 2de boss?
    Alvast bedankt!

    Grtz, McColanis
    ---------------
     
  12. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er 10 of 12
     
  13. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice.
     
  14. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, bedankt voor de verduidelijking!
     
  15. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaahh! Eindelijk van die tweede eindbaas gewonnen!
    De derde eindbaas is lang niet zo pittig als de eerste twee, maar ik speel ffe niet omdat mn broertje er effe op wou ... (die broederliefde toch ... O-) )
    Nu, ligt het aan mij of zijn die levels (tot nu toe (lvl 1, 2, 3 )) enorm kort?
    Dat vind ik wel jammer... :{

    EDIT: Die 3de lvl is nog te doen in vergelijking met de eerste twee, maar dan zeg ik wel: IN VERGELIJKING... Jammer...

    Grtz, McColanis
    ---------------
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste levels zijn wel korter, maar na de hand worden ze langer.
    Het spel in zijn totaliteit is ook niet super groot, maar er zitten genoeg extra's in.
    Ook kun je nog overnieuw spelen met hogere moeilijkheidgraden.

    Dit is één van die weinige spellen die een goede uitdaging bied, en die je over een paar maanden gewoon weer uit het spellenrek pakt om opnieuw te spelen.

    Ik heb tegenwoordig moeite met al die spellen die geen uitdaging bieden.
    Na een paar levels raak ik interesse kwijt en verdwijnt het spel onder een stof laag.
    Ninja gaiden is echter een blijvertje.
    _O_ _O_
     
  17. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    als je een ultimate gebruikt (wel de Y-knop, maar zonder te 'ontploffen'), gaat er dan essence af??

    want als ik hem vaak gebruik heb ik bijna nooit essence op het einde van het level...

    en btw, hoe kun je het beste die vliegende ziel-piranha's aanpakken in chapter 14 in dat doolhof??? ik gebruik nu de Vigoorian Flail, maar ze blijven irritant :'-(
     
  18. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    die vigorian flail heb ik daar ook voor gebruikt, dat is 't beste;) maar ze zijn idd enorm irri..
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een ultimate techniek gebruikt verlies je alle escence die je opneemt, maar als je een tegenstander goed raakt krijg je er weer veel meer voor terug.
    en die punten die je aan het einde van een level krijgt zijn alleen voor de escence die je nog over hebt, dus als je er al wat van hebt gekocht tellen ze niet meer.
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    voor die rot visjes kan je gewoon je nipo gebruiken, als ze je aanraken zijn ze dan direct dood en heel veel van hen laten red essence vallen dus je komt er soms met meer nipo weg als waar je mee gekomen bent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina