1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt mij het verstandigste

//edit: he shit PoPgamer is me voor haha

2. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klein vraagje de worm is dood nu zt ik in het volgende chapter wat is de beste manier om die vliegende dingen dood te done ze gaan wel dood maar ik denk toch dat het rapper moet kunnen....

3. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en oja weet iemand wat die barsten in de muur zijn????waar er lava achter zit(denkt ik toch het gelijkt er toch op...)en hoe ik ze open kan krijgen????

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht metselwerk?

Nee, die kun je later openen als je een zwaarder slagwapen in je bezit hebt.

5. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    maar als je de worm net hebt verslagen, moet je de warhammer tog al hebben? daarmee kun je die muren kapot maken..

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    die met die rode barsten door er zo'n explosive shuriken in te gooien, kan zijn dat je die nog niet hebt, maar die vindt je vanzelf wel. Je kan er toch niet om heen. en die met die paarse barsten krijg je stuk met die war hamer maar die komt ook later.

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    PoPgamer, die warhamer krijg je pas als je alma hebt verslagen, in chapter 8 dus. Dus niet voor die tentakel fiend.

9. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    ooohhh zit ie daar, hij zei iets over een worm, dus ik dacht dat ie die ene worm bedoelde in level 10. srry..:)

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het is eigenlijk geen worm, In princiepe heb je gelijk; die wormen zijn inderdaad in chapter 10. Maar hij bedoelde volgens mij die tentakel fiend. Hij had het namelijk over die drie rode beesten daarvoor.

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  11. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk ik bedoelde die tentakel fiend...sry zu

12. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen met alma???

13. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alma:mad:

kan iemand me helpen met alma???

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zie hieronder
    ja je moet zo veel mogelijk haar aanvallen ontwijken en als zij op de grond is een paar combo's proberen uit te voeren. Als ze op de grond ligt na een aanval van jou, direct een ice storm doen

15. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het niet...

16. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hier een heel verhaal voor je, die had ik eens voor iemand getypt, maar het is eigenlijk bedoeld voor als je geen drankjes meer hebt. maar ik denk dat je er tog iets aan hebt. hier is ie:

ik vrees dat 't niet gaat lukken zonder elixers. mss heb je nog een save game van voordat al dat water kwam? dan kun je nog ff naar de winkel bij dat bruggetje dat instort. anders is dit wel een goede tactiek: Ontwijk alles wat zij op je afstuurt(pilaren en die paarse dingen) en wacht tot ze zo rondloopt over de grond. ren dan op haar af en doe die snelle aanval(springen, naarvoor en y) probeer dat een paar x en als ze niet kan bewegen gewoon y ingedrukt houden en loslaten.(mocht je tog nog 1 vlammetje hebben moet je de ijsstorm doen als ze stilzit) echter denk ik niet dat het je zal lukken zonder elixers. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.:) succes;)

17. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    ff btw, ik had geen zin om het helemaal opnieuw te doen.:) maar volgens mij is dit bes wel duidelijk.

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    als ze op de grond zit te hijgen na een klap moet je eens x,y,x,x,x ( of zo ) proberen, dat is die inzuna drop ( alweer of zo ) maar dan zonder vast pakken, je kan ook gewoon die inzuna drop doen dan krijg je het zelfd effect. deze aanval werkt goed want zolang je haar boven de grond aan het aanvallen bent kan ze nix doen en het kost haar best veel leven.

19. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    IZUNA drop is x-y-x-x-x-y :) ;)

20. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    merci iedereen
    kga es gaan testen

Topicstatus: