1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    en als je haar verslagen hebt krijg je de warhammer waar ik 't eerder over had.;)
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ninja gaiden na drie letterlijk 3 maanden 8) op normal,hard en verry hard uit te spelen eindelijk een beetje zat, gelukkig maar want nu kan ik eindelijk weer eens weer een ander spel doen.
    nog meer mensen die het ook al te veel gespeeld hebben ? _0/
    bij vragen zal ik hier nog wel een zo zinnig mogelijk antwoord proberen te geven. O-)
     
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 't nu voor de 2e x uit, en ik begin 't wat saai te vinden, maar als ik over 3 weken trug ben van vakans ga ik 't maar es op very hard spelen.:) tenminste wat meer uitdaging:)
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    need help!!

    waar kan ik in hemelsnaam de 'rotted heart'-key vinden om de Imperial Palace Core binnen te kunnen?

    ik heb in de Hayabusa Village tot de Caverns tot weet ik veel waar allemaal gezocht, maar ik kan hem gvd niet vinden :mad:
     
  5. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    rotted heart key? ik heb 'm uit, maar ik weet ff niet wat je bedoeld, zeg ff waar dat dan is ofzo, dan kan ik je wel helpen:)
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moest gewoon doorlopen i.p.v. dat omgedraaide pad naar het Paleis volgen. Dan kom je bij een grote deur naar de stad, waar direct achter de deur een ninja op de grond ligt met de key.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, bij die deur met die lange trap er voor, waar je eerst die 60 fiends kon killen.
     
  8. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    ik ben bij deze baas maar ik ga telkens dood?? is hier misschien been beetje tacktiek voor??

    (ik heb geen nimpo's meer)
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, weer een alma probleem gevalletje. nou het standaard verhaal maar weer: als ze dingen naar je toe gooit rondjes om haar heen blijven rennen en wat springen en duiken en als ze op de grond staat of even stil hangt snel Y naar voren ( in haar richting dus ) en als ze na zo'n klap ng op de grond ligt te hijgen snel bij haar gaan staan en x,y,x,x,x,x doen en weer weg wezen. als je genoeg nipo hebt kan je ook als ze net begint die paarse bollen af te schieten die art of the inferno op haar af vuren.
    maar die heb je blijkbaar niet meer, zag het eerst niet staan :D
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  10. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zal is kijken of het werkt, maar je moet toch ook in beweging blijven??
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat doe je door rondjes te lopen
    kijk anders ff dit forum door want dit is al tig keer gevraagd
     
  12. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    (stond een pagina hiernaast;))
     
  13. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 8 (Tairon), military gate

    Ik zit dus in level 8, nu is mijn vraag: wat moet ik doen aan die military gate?
    Ik kan die 2 mannetjes achter de machinegeweren wel afschieten, maar wat doe ik met die helicopter? Mijn eerste gedacht was: ook afschieten die handel! Maar na een paar keer proberen en dood te gaan begin ik me toch vragen te stellen. Als het iets is waar ik moet op zoeken, zeg dan aub niet exact wat ik moet doen.

    Maar ik zou wel dit graag weten: moet ik hem afschieten, ontwijken, op één of andere manier hem negeren en door de military gate geraken of een totaal andere oplossing vinden?

    Thanks, Bart
     
  14. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bartman

    Als die helikopter eraan komt dan moet je gewoon tegen die gate aan gaan staan en zijn machine gun kogels blokken, hij schiet ook een paar raketten maar die raken je niet als je tegen de poort gaat staan.
    Na een paar minuutjes vliegt hij gewoon weg de base in.
    Daarna begint er een ventje met een bazooka op je te schieten...
    daarna vindt je het wel weer.
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    die met die bazooka staat in het blauwe raam, kan je vast klaar gaan staan met pijl en boog.
     
  16. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks!
     
  17. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben nu ook bij Alma, maar ik kan die A+Y techniek nie gebruiken???
    daarvoor tegen die grote fiend lukte et nog wel

    hoe kan dit?
     
  18. Darkpunker NL

    Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook bij Alma, als ze nog op de grond staat(aan het begin van het gevecht) ren ik meteen op haar af gebruik ik mijn ninpo(met die vuurballetjes om me heen) en dan doe ik zo'n dikke combo met mijn vigoorian flails ofzoiets, heb ik de helft van haar levensbalkje eraf, en dan word ze opeens echt onverslaanbaar, dan gaat ze vliegen en schiet ze die roze balletjes, in de xbm staat dat je dán moet aanvallen maar als ik haar dan net wil slaan krijg ik al die balletjes tegen me op en heb ik alweer 3 elixers verbruikt en zo gaat het de heletijd door totdat ik geen elixers meer heb. Ontwijken lukt ook niet echt. Kan iemand mij helpen?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2004
  19. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    check 1of 2 pagina's hiervoor, daar heb ik het al een paar x verteld.;)
     
  20. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    hahaha
    eigelijk is ze niet zo moeilijk, ik had haar best snel dood (3x of zo ;))

    edit*
    alma is wel een leuke baas op het forem :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina