ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen met de vraag hoeveel ninpo, ik denk dat jullie allemaal zijn vergeten als je vlak voor de baas Alma de eerste keer in de monastary, de archive room in gaat moet je 60 fiends verslaan waaronder de bruine fiends en de vliegende ''scythe fiends'' Als je ze allemaal hebt afgesl8 komt er een kistje met zoon rode bal, ben ff naam kwijt ik geloof devil spirit ofzo, maarja in ieder geval een extra ki power.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Je moet gewoon je oude savegame laden.
     
  3. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij die paarde in level 2.. als ik blij ben dat ik er 1e van zn paard genokt heb kome er nog un paar.. wat kan ik doen?!
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet rondjes lopen zodat je met het gezichtsveld op de paarden blijft hebben
    dan kun je het beste je pijl en boog gebruiken of als ze langs je lopen ff meppen het zwaard ( liefst met Y)
    dan vallen ze van het paard en dan kun je je uitleven op het ventje:D:D:D
     
  5. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook een tijdje vastgezeten, maar het is me gelukt :D Dus ik help je even verder:

    Je kan beter NIET wachten op die paarden tot ze bij jou zijn, en dan beginnen slaan. Nee, dat is de verkeerde aanpak! Je kan beter ervoor zorgen dat je 15 pijlen bijhebt als je bij hen bent want, om die ventjes makkelijk te verslaan moet je ze gewoon van hun paarden schieten, dan hoef je die paarden niet eerst te doden! En dan is het makkelijk hen te verslaan met een goede combo. Let wel altijd op de andere, zorg dat hij je niet in de rug aanvalt want dat kan knap lastig zijn! Zorg er ook voor dat je niet te veel elixers gebruikt want onmiddelijk hierna komt de eindbaas !! Maar geen nood, je vindt eerst nog een elixer die je volledig healt. Zo, dat was het, als je dit zo ongeveer doet, dan moet het wel gaan. :D Veel succes !

    Grtz, McColanis
    --------------- ​

    EDIT: elgee je was me net voor ! :D
     
  6. TSM GAIDEN

    TSM GAIDEN Ninja gaiden! halo!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ken je die explosiefe pijlen halen want op een gegeven moment kom ik in zo'n ruimte, dan gaan gasten op je schieten met die kannonen die schietik dan neer met me pijle.Maar dan komt die helekopter hoe versla ik die??:confused:heb k dan die explosiefe pijle nodig maar waar vin ik die
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nu in level 5 die rode draken tegen gekomen. Hoe kun je die het makkelijkste verslaan, want ik ga steeds af.
     
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel: Gewoon alle kogels blokken dan gaat hij vanzelf weg :D

    Ik heb het zo gedaan: Ga bij de muur staan en doe telkens een verticale muur attack met Y. Dan komen ze vanzelf in je aanval lopen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2004
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet je steeds concentreren op een van de drie, en dan moet het volgens mij wl lukken. Gebruik wat combo`s en ninpo, maar dat is eigenlijk wel wat je altijd moet doen. Moeilijk zijn ze niet
     
  10. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem, maar tegen de tijd dat ik bij hen ben, is mijn ninpo meestal al op door al die Black Spider Ninja's ...
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Tot welk chapter blijf je die Ninja's eigenlijk tegenkomen? Wat zijn dat een irritante vijanden. Vooral die ontploffende pijltjes die ze gooien.
     
  12. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    die black ninja's zijn super irritant als je je concentratie versliest!!!
    het belangrijkste is BLOKKEN, en dan counterattack
    je moet hun aanvallen gewoon leren, dus je moet weten hoevaak ze slaan, en dan doe je dus een counterattack en gelijk weer blocken
    tegen de muur aanlopen en dan slaan is ook erg effectief!
    maar blokken moet je altijd doen tegen hun ;)
    als je deze strategie een paar x herhaalt, zul je misschien maar 1 of 2 klappen krijgen ;)
    en die krijg je toch meestal weer terug met die blue essence *)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2004
  13. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist ja Ninja Gaiden heeft alles met concentratie te maken.
    Blokken is gewoon de manier om die ninja's te verslaan.
    Wat ook de bedoeling is in ninja gaiden is de zwakke plek te vinden van je vijand. Elke vijand in NInja Gaiden heeft een zwakke plek.
     
  14. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAA!!! Het is me gelukt !! Die 5de eindbaas is lang niet zo moeilijk :D .
    Op naar chapter 6 ! :D :D
    Tot ik die mutanten zie...WOW, worden DAT mijn nieuwe tegenstandertjes? Tof tof...Tot ik de strijd aanbind...Die kunnen lastig zijn! Maar het lukt me meestal wel tot... Die vliegende mutanten aankomen!! Pfff, nog meer concentratie nodig! Nu ja, ik hou wel van een beetje uitdaging, maar nu ik in die kamer van die monnik ben geweest en die code heb 'gekraakt' weet ik geen weg meer... waar moet ik heen ?

    Grtz, McColanis
    --------------- ​
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2004
  15. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    jump + Y werkt het beste, tegen die demons.
    w8 maar tot je in de tomb bent whhoooaaahah ah ah ha ha ha haaaaaaaa
     
  16. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is heb je nu een boek gekregen
    dan ga je terug naar dat altaar en doe je dat boek daarin *)
     
  17. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in chapter 9, ik heb geen zin om 151 pagina`s in deze thread door te lezen en ik vraag hoe de f**k ik het makkelijkst die tanks kapot krijg, die eerste gaat wel, maar dan die 2de nog, en daarna die heli.
    Geef aub tips over die tanks, dit is toch geen ninja werk meer? een tank verslaan, maar dat is oorlog:) alvast bedankt
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Het best kun je natuurlijk de AFSDS (ofzoiets) arrows gebruiken.

    - Probeer uit de buurt van de tank te blijven
    - als de tank zijn loop naar je toedraait, blijven bewegen
    - als het machinegeweer niet schiet moet jij schieten


    en je weet hopelijk dat er pijlen langs de kant liggen (bij de 2 wachttorens geloof ik)


    en die tanks vallen nog wel mee... als je daar voorbij bent, wordt je helemaal gek 8)
     
  19. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh, ja 8) Je bent flink... :D

    Oke, thnx! Maar ik kan nu ffe niet spelen want er is een goede schoolvriend op bezoek en dan is het een beetje asociaal om alleen te gaan spelen al had hij daarnet er zelf veel plezier mee ! :D

    Grtz, McColanis
    --------------- ​
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2004
  20. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met explosive arrows de bovenste gun turret eraf schieten, als je dat gedaan hebt blijven raggen met cores aan de onderkant van de tank maar als je de loop ziet bewege wegspringen, de turret komt 3 keer terug, en dat 2 keer over, persoonlijk vind ik dit de moelijkste baas van het spel, je kan er ook niet te dichtbij komen anderrs word je plat gereden, als de schiet of als je ziet dat hij je gaat over rijden gelijk je inferno ninpo gebruiken, dan kan hij je nix meer maken, in de kisten op het veld bij de torens liggen arrows, De heli is best makkelijk, gewoon ontwijken en als die over je heen vliegt knallen met cores en dat een paar keer over, wel uitkijken voor de raketten als je die op je afkrijgt en je ziet geen uitweg gebruik je je art of fire wheels om ze af te weren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina