ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nu bij de baas van chapter 6. Die zombies vielen allemaal best mee. Ze raakte me niet echt vaak en als ze me raakten kreeg ik zoveel essence dat ik weer helemaal vol health was.

Maar ik vroeg me af. Hoeveel ninpo vlammetjes hoor je te hebben bij de baas van chapter 6? Ik heb er nu 2. Die wat je in het begin krijgt en die wat je in level 4 vindt op de klokkentoren. Ben ik er eentje vergeten of niet?

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij ben je niks vergeten. Ik ben namelijk zelf net in chapter 7 en heb er ook 2.

3. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in de chapter na de tankbaas, in de tunnels onderwater. ik heb een waterbeeldje en heb 1 worm al verslagen

Nu heb ik GEEN idee waar ik het waterbeeldje moet plaatsen (beeldje van een vrouw)

PLEASE help, ben nu al elke kamer 3 x doorgelopen :|

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Voordat je die rode kamer inloopt. Vlakbij de savepoint, ligt in het begin dat je omhoog gaat een pad naar rechts, daar moet je hem plaatsen. Het is idd moeilijk te zien.

5. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Ah thanx man, damn ik ben daar zeker 30x langsgelopen voordat ik het zag _o_

nu nog de bazen daar verslaan :p

maarja ik heb ondertussen wel al Unlabored Flawlessness :D:D

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Daarmee zul je het nog heel moeilijk mee krijgen hoor. Je kunt het beste de dragon sword gebruiken. Doet toch het meeste schade.

7. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze net al bijna verslagen :) Unlabored Flawlessness is echt ultimate, alleen niet zo heel snel

Ik moet alleen ff hun aanvallen leren :p want als je gewoon steeds over ze heen springt en Y drukt werkt het lekkers merk ik :)

Naja zo maar ff mn steel batallion gaan ophalen :D

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet niet of ik een probleem heb, of dat iedereen dit heeft.

Ik was in chapter 7. Toen kwam ik weer in de monestery terecht. Toen ik me in de grote zaal liet vallen kreeg ik een Dirty Disc error. 2x achter elkaar. Ligt dit aan de route die ik nam (dat laten vallen) of is dit stukje een plek waar de kans op vast hangen groter is.

9. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het gehele spel geen dirty disc error gehad....

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    ik heb ook nog nooit dirty disc error gehad bij Ninja Gaiden. Misschien is je disc wel echt vies, of is de lens van je xbox vies. Ik heb geen idee wat het anders zou moeten zijn.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik wel hoor. In het begin toen ik het opstarte een paar keer achter elkaar. Maar daarna nooit meer gehad.

12. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Yep speel hem nu op HARD lol normal was pittig maar HARD is ziek man.
    en dan op naar exra,..... als de download uit komt begin augustus wordt hij nog moeilijker. wwhooo ha ha ha ha ha ha ha aaaaa,... lol

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik word er gek van. Iedere keer kom ik in die altaar zaal (waarvan ik weet dat ik tegen alma moet vechten) en iedere keer krijg ik weer die dirty disc error. :mad:
    Het lijkt me sterk dat het schijfje nu al vies zou zijn omdat ik het spel pas sinds vorige week heb. En als het aan de lens ligt, waarom krijg ik die error dan altijd op dezelfde plek. Namelijk als ik naar het altaar loop.

Ik word er gek van. Vooral doordat ik net al die vijanden in die ene kamer met moeite en veel tijd heb weten te verslaan.

14. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens zoon cd cleaner ?... Ik weet er iig (nog) niets van ...

Grtz, McColanis
    --------------- ​

15. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien een filmpje posten over hoe je Alma moet verslaan, het lukt telkens net niet bij en ik wordt er gek van.

16. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo benneke

ik kreeg paar x achter elkaar een error nadat ik alma verslagen had
    best irritant ja

17. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Als je al die vijanden hebt verslagen in de kamer voor Alma ( 60 demonen 8) ), kan je het best helemaal teruglopen naar die lift in de monk's room. Dan neem je dus de lift opnieuw naar beneden en onder water is er een gang. Als je die gang volgt, is er nog een lift ( maar die werkt niet :confused: ) en daarlangs is een savepoint. De meeste mensen zullen dit wel weten, maar als je het niet weet, moet je telkens 15 minuten spelen voor je terug bij alma bent.
    Alma is trouwens niet zó moeilijk. Je moet gewoon genoeg springen en veel ninpo's gebruiken. Als ze dan op de grond valt, moet je een paar combo's doen en opnieuw springen enzo steeds opnieuw. Ik had haar van de 5de keer, op normal met het gewone zwaard en met maar 1 klein drankje te gebruiken.

Edit: En ik had geen errors na het verslaan van alma

Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  18. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Die lift kan je later wel gebruiken, en met die errors heb ik het hele spel nooit last van gehad... en Alma is niet zo moeilijk hoor alleen uitkijken voor die aura.. als je merkt dat ze te dichtbij komt je inferno ninpo gebruike..... als ze een lucht aanval doet doe jij een flying swallow attack ( springen y ) dan doe je veel damage.

19. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Ninja Gaiden uitgespeeld en overnieuw begonnen,maar nu zit ik toch vast! haha
    Ik kan in dat zwem level die rode medailion niet vinden!
    Zilveren heb ik al!

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben maar overnieuw begonnen. Na steeds maar weer die error te hebben gekregen. :{
    Hopelijk gaat het nu wel goed zodra ik daar kom.

Wat me nu trouwens is opgevallen. Ik weet niet of dit ook zal kloppen.

Als je in chapter 7 weer in de monestery komt en je gaat het achive gedeelte in, dan kom je daar zo'n heel leger vijanden tegen, waarna je als je ze allemaal verslaat een extra ninpo vlammetje krijgt. (dit zullen de meeste wel weten)
    Ik ben nu in level 6. Ik heb het book of eons gepakt. Ik viel toen naar beneden, maar ik wou weer naar boven voor die kistjes. Kom ik in het Archive gedeelte, is dat hele leger vijanden al daar en het extra ninpo vlammetje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina