1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dat boek hebt, moet je em in dat altaar plaatsen volgens mij

    ff een tip voor chapter 9, nadat je die 'puzzel' hebt gedaan om die id card te krijgen, en als je die 10 mannetjes ofzo verlslagen hebt bij die locotomief, dan is er een ruimte waar je kan saven :p
    dit viel mij pas op na ik 3x ben afgegaan door die tank ofzo hehe :p
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haha das zielig voor je :) maar hebje nu de tanks wel verslagen? je moet zo dicht mogelijk komen en dan AFSDF pijlen gebruiken, van dichtbij kan de tank niet schieten maar je moet wel oppassen dat de tank je niet overrijdt... De heli is best makkelijk, iig makkelijker dan tanks
     
  3. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey iedereen!
    Met vreugde kan ik jullie zeggen dat ik weer een jaartje ouder ben :p (mn 13de pas :D :p ) Owja, weet iemand hoe ik die fiends het best kan verslaan? Ik vind ze best irritant, en nog iets: is het normaal dat ik hier nog maar 2 ninpo vlammetjes heb? Ik hoor hier steeds dat als je een leger verslaat dat je een vlammetje bijkrijgt ofzo? :confused:

    Grtz, jarige McColanis
    --------------------- ​
    (P.S. Bedankt Xbw voor het verjaardags-emailtje :D)
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd dan :), die roze fiends zijn het beste te verslaan met Vigoorian flails. En als je het hebt over die andere fiends, raad ik aan om de hele tijd Y ingedrukt te houden en essence optenemen *zodat je zown charge aanval doet ofzoiets* nou die aanvallen zijn heel sterk en als je blauwe/rode essence oppakt *of 2 gele essences* dan zijn die zombies in 1 keer dood. Maar wel oppassen als ze aanvallen. Ze zijn heel traag dus moet wel makkelijk zijn om te ontsnappen
     
  5. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand dat wapen al geupgrade, die je bij dat tank/helicopter lvl haalt?
    is tie de moeite waard?
     
  6. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    He Epiph bedankt voor de tip van chapter 9.
    Nu heb ik detanks +helicopter eindelijk verslagen!
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, ik heb dit spel vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen dat hij ongelooflijk wreed is. Maar jullie raden het al: Ik zit vast. Ik zit in Chapter 2 en ik ben in het afgebrande dorpje van Ryu. Ik heb net die kop op zo'n standbeeld geplaatst, alleen nu weet ik niet wat ik moet doen. Moet ik nu terug naar Murai ofzo?

    Alvast bedankt.
     
  8. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu op een van de huisjes springen en daar door een soort raampje naar binnen.
     
  9. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een (klein) vraagje: Wat kan ik doen tegen de beet van de eindbaas van level 12 ('t is me wat heet onder de voeten geworden, en die einbaas zijn adem stinkt! (voor als je niet weet wat ik bedoel, zonder spoiler :D )
    Thanks op voorhand!
    EDIT: Laat maar, ik heb hem soms kunnen ontwijken. Ik vind het wel spijtig dat er geen filmpje kwam, maar het volgende (buiten die korte conversatie) maakt alles goed! Ik heb het spel vlak erna gereset om het nog eens te bekijken voor ik begin met aanvallen! Super gewoon!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  10. XBOX---

    XBOX--- Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ligt dat laatste beeldje??????

    hee, ik zit nu in level 15, tot nu toe ging alles een soort van makkelijk, alleen nu heb ik dat laatste beeldje nodig wie weet waar die ligt?
    ik heb de Raptor, de Wolf, de Devil, en de Serpent al alleen die laatste nog niet
    is echt kut, ik kom nou niet verder
    laterss danny
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2

    je bedoelt de 'statue of the demon'??

    die haal je door door de teleport heen te gaan wat zich op hetzelfde plateau bevindt als het slot waar je die demon in moet stoppen
     
  12. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als mensen het al eerder gevraagd hebben. maar ik had niet echt behoeften om 60 pagina's door te kijken. maar ik zit een beetje vast bij level 6 ( dino/botten eindbaas ) ik heb hem vlak bij de eindbaas gesaved dus ik kan niet meer naar muramassa en heb ook geen blauwe essence meer .. hoe moet ik hem verslaan en met welk wapen .. ik hoorde dat de figorian flail het beste werkt klopt dat ?

    alvast bedankt ..
     
  13. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan heb je een groot probleem want het is ZEER moeilijk om de baas zonder potions oid te verslaan.
    kan je niet meer helemaal naar beneden?
     
  14. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik daar helemaal naar beneden ga dan kom ik bij de zombies vandaan, waar ik de gouden beker heb gehaald op de eindbaas te activeren.. maarja met de figorian flail is wel het beste ? dan zal ik het level maar overnieuw moeten doen
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3

    ik weet niet of je de windmill shuriken al hebt maar daarmee kan het ook

    gaat vrij snel en makkelijk
    ook als je bijna geen healt meer hebt

    als je een paar potions hebt lukt het zeker in 1 keer

    als je alles goed blockt of ontwijkt
     
  16. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die baas is irritant omdat de meeste mensen geen elixers meer hebben.....als je er 1 of 2 hebt moet et zo lukken
    gewoon met dragon sword steeds A+Y doen, en steeds weer terug springen
    en dan die staart ontwijken 2x en dan weer A+Y en weer teruggaan
     
  17. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb de windmail shuriken al.. helpen die bom shuriken ook goed ? ..nog niet geprobeerd .. maar ik kom al steeds verder, maar die staart is echt zooo irritant 2 keer geraakt worden en ben al weer dood maar ok morgen gaat et lukken ;) bedankt alvast. als ik hem heb verslagen moet ik helemaal naar beneden toch ? begreep ik uit andere topics . maar bedankt
     
  18. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    tja je moet de hele tijd tegen de kant aan blijven....totdat hij zeg maar nix doet....dan loop je snel naar hem toe en doe je die A+Y attack, en misschien nog snelle combo4 hits ofzo
    dan loop je weer terug naar de kant enzo...windmill shuriken helpt goed ja, die explosieve shuriken (:p) weet ik nie...
    het moet je lukken ;)
     
  19. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
  20. XmasterX

    XmasterX Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina