1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg kzit met een probleem kzit in chapter 8 en kben een par chapters geleden vergeten die surikens te nemen kan i ze nu nog altijd nemen of is dat deel nu afgesloten???? plz snel antwoord

2. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke shurikens?

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    de windmill shuriken, volgens mij kandat altijd nog, zolang je maar in tairon zit

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja die kun je in lvl 8 nog altijd halen
    moet je wel ff een stukkie omlopen maar het kan dus

5. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k mrci o btw in de tijd dak gekeken heb zit i nu al i,n chapter 9 mar ik kan nog altijd uit de militairy base thx gasten

6. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk chapter 6 baas verslagen, hij is helemaal niet moeilijk maar zonder potions doe je er nog wel een tijdje over |:- ben nu bij alma maar dat gaat ook nog niet perfect .. wanneer krijg je de lightning nippo ? ik heb nu net die ijs nippo gekregen en meteen geupgread. maar op de achterkant van het spel zie je ryu vuurballen schieten .. wat is dat eigenlijk ?? want die vuur nippo kun je niet upgreaden :'-( ...

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ninpo kun je kopen bij de shopkeeper.

8. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    dat is INOZUMA ?

9. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Neej je krijgt eerst fire wheels bij het altaar, dan kan je inferno kopen bij maramusa, dan vind je ice storm, en een stuk daarna vind je pas inozuma.

10. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist inozuma gevonden maar nu zitten er al 2 zo'n wormen en kheb geen ranged attacks meer buiten men ninpo welke ninpo is er het best (kheb nu 4 vlammetjes)

11. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoy et nie weten ben nog maar in level 7 .. alma :mad: maar in welk level ben jij nu dan ? bij die wormen ?

12. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 denk ik

13. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alma is niet zo moeilijk gewoon ontwijken en als ze op de grond is een ferme combo en direct weer uit haar buurt gaan

14. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    ok .. en als je voor alma de library room ingaat en 60 fiends killt krijg je ...devils ?? (vlammetje) ??

15. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja
    (ik ben dat vergeten)

16. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen met chapter10 dat dino-achtig beest dood te doen
    ????

17. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx :)

18. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    van level 10 is dat een vuur draak ??

19. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is dan zou ik die ice ninpo gebruiken .. weet niet of het helpt want ben er nog nie .. maar dat lijkt me wel.

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    neehj dat is die vogel die lasers schiet, hebbik gister nog voor de tweede keer verslagen *tezamen met Doku, jebus wat was Doku makkelijk bij m'n tweede keer, bij eerste keer wassie tering moeilijk :confused:*
    najah die vogel is best makkelijk ik haddem gister als volgt verslagen, maar kannik alleen aanraden als je genoeg potions hebt:
    Ik heb int begin wat oppem losgeramd maar toen gingie op zown platform dus toen hebbik kei veel met Pijl En Boog op z'n Hoofd*!!* geschoten, daar bennik mee doorgegaan en toen gingie weer ergens zitten, en sinds ik toch genoeg pijlen had ging ik gewoon door met schieten *geswitched naar explosive arrows* en toen kreegie pijn en gingie zitten, toen hebbik met IJS Ninpo z'n kop kapot gemaakt en daarna nog een combo'tje. Daarna stontie weer op en hebbik z'n lasers makkelijk ontweken: hij laat eerst een straal zien, en daar komt dan eventjes later vuur, moetje dus gewoon wegduiken ofzo. ik heb daarna allemaal pijltjes geschoten en toen was z'n leven kei laag *nadat ik weer ijsninpo op z'n kop deed* en toen gebruikte ik mijn incendiary shurikens om hem af te straffen.
    Dit alles is volgens mij een beetje omslachtig, maar ik weet een ding zeker: z'n hoofd is z'n zwakke plek!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina