1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm meestal is het niet echt nodig, maar wel handig. Je hoeft trouwens *vooral bij grote vijanden zoals eindbazen* niet te richten met het pookje, je kan ook gewoon op B rammen zonder aan de analoge sticks te zitten, dan schietie automatisch, maar niet proberen bij die schotels daar moetje zelf mikken.

2. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt de ook de afgeschoten raketten vernietigen door op ze te schieten, dan wordt het al wat makkelijker, want dan hoef je ze niet te ontwijken

je moet pijl en boog nog veel gebruiken, voor veel van die knoppen en er komen nog wel vijanden die zo goed vernietigd kunnen worden

3. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    hier is nog een plek waar een xtra jewel of the demon(paarse diamant voor een hoger ninpo lvl) ligt:

bijna op het einde van chapter 11 zit je op een plek met 5 van die zeemonsters, in chapter 7 moest je op diezelfde plek na de overstroming een lift pakken naar de monastry, pak die weer en je moet tegen 3 black spider ninja's vechten, zoek het dagboek van die gast. lees het en voer de code in bij de kluis, daar ligt dan de jewel of the demon in, als het goed is, is dit de 3e en laatste keer dat je de kluis opent.

volgorde:

1: het boek voor het altaar
    2: life of the gods
    3: jewel of the demon

4. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hmz ik kom niet voorbij die tanks... heb ik de ene kapot (ik blij) komt er een andere (ik weet dat de arrows het beste zijn) heeft iemand nog een andere tactiek?

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, je moet met AFSDF Core arrows doen, maar dat snaptje je vast al, ik ga meestal heel dichtbij de tank, gewoon RECHT ernaast *dus niet ervoor of drachter (dan rijdtie over je heen)* en dan schieten *zonder zelf te richten* meer doe ik meestal niet, na een paar keer proberen lukt het wel, ik vond het zelf ook heel irri. *trouwens als het kanon wil schieten moetje rollen* en je hoeft de hele gevechten met Tank niet zelf te richten met bow, gewoon B rammen en niet met de analoge sticks kloten.

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    m-dogg, na de tanks/helicopter/radar hoefje de bow niet te gebruiken toch? ik bedoel het is wel handig om bijv bij Vigoorian Emperor *part 2!* te schieten met pijlen of met de vogel in Aquaduct maar het is niet echt helemaal essentieel. Toch??

7. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je hebt gelijk, er gaat bijna geen leven af, maar elk beetje helpt, niet?

het is mar wat je het fijnste vind, maar met sommige 60 fiend challenges vind ik het wel handig, bijvoorbeeld nadat je de 1e doku verslagen hebt en meteen tegen die rode draken moet vechten, vanaf een platform kun je ze met 3 explosive arrows vernietigen, ik vind het tog zelf wel fijn, om je leven te laten opladen met de armlet of tranquility.

in de magma caverns is het ook wel handig, tegen die draken die in de magma staan in het begin en net voor de muramasa statue.

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    oh ik spring altijd op hun kop zodat ik naar het volgende platform kan :) maar bij de eerste keer spelen schoot ik ze ook dood

9. bitchplease

bitchplease Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen
    ik zit met een probleempje bij ninja gaiden
    ik zit vast in het level The Ancient Aquaduct (al WEKEN) op een plek..
    in aquaduct B3 bij de hall of balance en the underground waterway enz
    nu had ik al een keer water laten weglopen zodat ik een beeldje kon krijgen en die bij een deur te plaatsen zodat ik naar the underground waterway kon gaan, nu kom ik op het eind van een gang bij een deur en daar staat dat ik op de een of andere manier WEER het water moet laten weglopen....WAT MOET IK DOEN!!!???!?!?!?! PLZ help me!

10. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    ja, da kan ook, mar het is wel makkelijk essence verdienen als je ze neerschiet dus...

bitchplease, je moet in de rode waterbak komen, volgens mij door middel van de key of the insect, daar krijg je zo'n waterbeeldje. dan moet je weer terug naar de caverns, als je dezelfde gang doorloopt als naar de 1e waterbak, kom je rechts een andere gang tegen, daar moet je door en het waterbeeldje plaatsen. je volgt daarna gewoon de weg en dan moet je tegen 2 electric worms vechten, daarna vogel je het zelf mar uit

11. bitchplease

bitchplease Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx man, maar nu zit ik weer met un probleempje, ik zit in de moat of zarkhan..heb de silver amulet al, nu moet ik nog de gold amulet hebben, waar ligt die?

kheb em al yeah :9

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jezus, wat een @^#%$ spel zeg. Net DRIE keer vastgelopen. En ook nog eens op van die stukken waar je met veel moeite voorbij bent. Nou, ik had er geen zin meer in:mad:

13. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien de code van de deur of luik in het begin van level 11, kom er nie uit, heb al wel dat owl's eye.

oh, kheb heb al! }:]

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Weet de code niet. Maar ergens kun je naar beneden zwemmen. En daar ligt een dode ninja met de code. In de gang waar je vandaan kwam ervoor.

15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    keej thanx ik zal het proberen :)

16. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast bij The Ancient Aquaduct maar ik ben verder dan Bitchplease. ik heb de 2 electric worms verslagen... en de 60 fiend kill ook ... maar ik ben nu in een vervallen kerkje waar ik ''voor zover ik het goed zag, een zwaard uit een steen trekken'' ik ben al op de tweede verdieping ( waar je het zwaard uit een steen moet trekken ) maar hoe kom ik bij het zwaard :confused:

alvast bedankt

17. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien de beste manier om de tweede Doku te verslaan (de geest eigenlijk).
    want ik heb het zo vaak geprobeert en ik wordt er helemaal gek van.
    Iemand tips ?

18. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    ik versla de tweede doku door afstand te bewaren en op de juiste momenten met de ''flying swallow'' (naar em toe springen en y drukken) aan te vallen, en daarna weer afstand te bewaren. vaak blokt ie de aanval, maar uiteindelijk pak je em zo

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    of inferno Ninpo gebruiken die werkt ook goed, maar ik raad aan Darth Nielz z'n tactiek te gebruiken en alsie te vaak blokt, moetje 'ns Ninpo gebruiken -> Zo maak je afwisseling!

Mo-Star, aan een van de twee zijdes *van de 2e verdieping* kan je richting dat volgende gedoe lopen *waar het zwaard is* aan een van die twee zijdes, hangt een boomstam aan de muur, je kan hiermee zwaaiend naar de andere kant komen

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  20. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Zephyrus thnX

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina