ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bitchplease

bitchplease Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt niet de hele puzzel uitgelegd he

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    1 is links, 2 is rechts.

Volgens mij wel hoor.

Je moet zorgen dat je zo'n trapje maakt in de lucht waardoor je daarboven kan komen. En dan die switch omzetten en je kan verder. Je moet gewoon een beetje logisch nadenken. En als je het echt niet weet, moet je even op gamefaqs kijken. Daar staat het wel goed uitgelegd.

3. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    je moet iig zorgen dat je op de richel komt die boven de uitgang van de arena is (dus niet waar je binnen komt na de lift). als je alle switches goed hebt overgehaald kan je daarna nog op een platform rechts daarvan springen/ dan moet je op dat platform gaan staan, schuin tegen de muur aanlopen (zo hoog mogelijk) een walljump naar de andere muur maken, en bijna aan het eind van die walljump springen en dan op ''y'' (met de dragon blade'') drukken. zo kom je net hoog genoeg om op de laatste richel te komen. het duurt ff, maar oefening baart kunst, trust me ;)

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nou in chap 15, maar dan heb ik die eindbazen gedood, en dan komtie Vigoor ofzo, die vleermuis (althans, de vleugels van een vleermuis) Hoe ik die moet afmaken :confused: Welke ninpo etc. is et beste >? Welke attack kan ik et beste gebruiken enzovoort ?

5. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in ieder geval zorgen dat je dan helemaal max. zit met potions, en een paar van die scrolls zijn ook wel handig. Zo heb ik hem de eerste keer verslagen.
    Ik gebruikte die vuurbal-ninpo. Gewoon super handig dat je even onkwetsbaar bent, en als je hem raakt gaat er flink veel vanaf. Wellicht dat die bliksem beter is, maar die heb ik nooit echt gebruikt dus dat moet iemand anders maar vertellen.

Als ik me nog goed herinner kan je hem goed raken met die vliegende-duik-aanval (die aanval die eigenlijk tegen elke eindbaas de beste move is). Verder moet je net als bij alle eindbazen flink in beweging blijven. Op een gegeven moment duikt ie naar de grond en blijft hij even zitten, dan kun je een combo op hem loslaten. Ik zou dat met dat grote zwaard doen, aangezien je bij snelle wapens ook vaak een te lange combo erop los laat waardoor die eindbaas je oppakt en de helft van je healthbar er af ramt.

Conclusie: duiken met springen + Y en af en toe een combootje op het goede moment :)

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje. Maar dat grote zwaard ? De Dabilahro neem ik aan ? Ik zal et zo weer ff gaan proberen.

7. Havok

Havok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onwijs vet spel! Ben erg blij dat ik een xbox heb gekocht. :)

Ik ben nu bij die twee tanks en die zijn wat lastig. De eerste tank kreeg ik wel kapot maar bij de tweede ga ik dood. :p Ach ik probeer het vrijdag weer als ik bij een maat van me ben, die is nog bij Alma en hij heeft geen potions meer. :p Dus moet ik het weer voor hem gaan opknappen. *zucht*

Tip : Schiet met die APPSDS pijlen op de gunner boven op de tank in zo dood je die gunner en maak je ook nog is schade aan de tank. :)

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is het al gevraagd, maar bij chapter 10 kom je op een gegeven moment bij een worm. Nadat je de sleutel hebt gepakt kom je bij hem. Hij komt uit een gat en soms bijt hij je vast en slingert je dat door het kamertje. Dan ben je bijna helemaal dood. Maar moet je nu naar hem toe rennen of op afstand blijven?

9. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die worm kun je inderdaad beter op afstand blijven en goed naar z'n kop kijken zodat je kunt zien wat voor aanval hij doet. Als je te lang stil blijft staan op 1 plek (met name in het midden) komt ie inderdaad uit z'n hol om ff lekker op je te kauwen. Dit kun je ook aan zien komen en moet je dan ook proberen te voorkomen omdat het nogal pijnlijk is, maar daar was je al achter...

10. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ineens in 1 keer, gewoon op afstand blijven en via de muur stringen, salto en naar beneden op zijn kop. En nu verder:p

11. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    En nu verder....

Open it, and head inside. Snatch the Statue of the Water
    Spirit, and go back down to the water tunnels on the lower floor. Save your
    game, then head back out to the tunnels. Go straight up, but make a sharp
    right where the water meets the ground level. Check the ninja's body for
    Taro's Diary.

Staat er in de gamefaqs, maar ik weet niet waar je heen moet hoor. Kan iemand me vertellen waar die ninja ligt?!

12. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dabilahro ja. heel relaxed zwaardje vind ik. Erg sterke combo's en niet te lang. Dus je wordt niet halverwege in je combo geraakt door een vijand in de rug, omdat je combo dus kort is. Ook maai je met dat wapen flink om je heen, waardoor je meerdere vijanden raakt.
    Maar dat is mijn mening.
    O enne voor veel essence moet je de....eeeh o ja, vigorian flail gebruiken. Heeeeeel relaxed wapen.

Gebruikt trouwens iemand wel eens de nunchakus nog, nadat je de vigorian flail hebt gekregen? Ik althans nooit, volgens mij heeft de nunchaku geen voordeel boven de flails.

Een ander vraagje:
    op een gegeven moment na de brug terug kom je voor het eerst die soldiers tegen bij meerdere gunturret-wagens. Kun je die wagens vernietigen????

13. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Poeh even terug gaan in de tijd. Je hebt wel die statue gepakt?
    Weet je waar de game kunt saven op dat punt???
    Je kan namelijk vanuit die savepositie verschillende kanten op, een soort kruising zegmaar. Zo kun je met een lift naar beneden naar die kleine etterbeestjes (tip: ga een 2e keer naar beneden en dood ze allemaal, dan krijg je een scroll!)
    Ook kun je naar die ruimte waar dat grote waterbeeld staat.

Een andere 'afslag' van die kruising leidt je iets omhoog. De gang loopt dus wat omhoog. Die gang ziet er nogal 'oud' uit, half ingestort zegmaar. Loop RICHTING die gang, dus niet die gang in. Dan zie je rechts van DIE gang een splitsing naar rechts.
    Dat loopt dood en daar ligt die ninja. Daar moet je geloof ik ook dat beeld plaatsen, waardoor je verder kunt.

Succes en ik geloof dat het allemaal zo klopt

14. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    Ah tnx! Had hem in een keer:) Alleen nu 2 wormen....naja dat word ff een paar keer proberen dan maar

15. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mooi, dat doe je snel :)
    Die twee wormen zijn niet zo veel moeilijker dan 1 worm hoor. Blijf gewoon bijvoorbeeld helemaal rechts staan en ren alleen rond als je die bliksems moet ontwijken.
    Als die worm die het dichtst bij je staat die beuk doet, kan hij je niet raken en kun je een korte combo doen (dabilahro!). 4 van die combos en ze zijn dood volgens mij.
    Rennen tegen de muur op, er af springen en die slag maken naar beneden helpt ook altijd prima om die bliksems te ontwijken.

Succes!

16. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Doku verslagen, maar ik kom niet verder bij die schakelaars.

17. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook opdat zelfde punt vast :confused: maar op de vorige pagina staat hoe je het moet doen ..

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Op gamefaqs.com staat hoe je het moet doen. Daar is het duidelijker.

19. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    jep ... heb et gelezen .. strax maar ff proberen thnx ...

20. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    in level 10 The Aquaduct .. kan je ook in een steen staan en dan ga je naar beneden. dan komen er van die nieuwe wezens die tegen je op springen .. daar is ook een Jewel of the demon seal .. ik hoorde als je daar voor de 2e keer naar beneden gaat dat je dan een scroll krijgt .. is die belangrijk ??? ik heb die namelijk gemist en ik kan nie meer terug :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina