ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah krijgje die? *in chapter 13 ofzo kom je er weer terug geloofik dus maakt niet veel uit*

wat voor technique scroll dan? willik ook wel!

2. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    thanx

3. anon

anon Guest

Heeeeeeelp!

4. anon

anon Guest

Heeeeeeelp!

Kzit bij die Alma-trut en die bitch slaat me de hele tijd helemaal kapot. Ik heb 1 Elixer of Spiritual Life. En drie van die ninpo ogen, 1= leeg. Ik heb Dragon Sword Level 3 en Vigoorian Flail. Inferno = level 2

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet proberen alles te ontwijken en als ze dan naar je toe vliegt, ontwijken en dan aanvallen met ninpo of met je dragon sword. Als ze verlamt is moet je de hele tijd op haar blijven meppen. En soms een keer die aanval dat je spring en door iemand heen gaat. Zo moet het lukken. Je moet alleen maar blokken, totdat je een kans ziet dat je kan aanvallen.

Succes.

6. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (mijn manier)

Ik heb de Vigoorian Flail (lvl 2) gebruikt, want zelfs als ze in de lucht zit, kan je haar gemakkelijk raken. Daarnaast moet je veel rollen e.d... Ninpo heb ik bij deze 'trut' ;) niet gebruikt. Maar als je een Ninpo gebruikt, moet je zeker Art of Inferno gebruiken. Hierdoor is ze bewusteloos en kan je haar met je Vigoorian Flail goed raken. Zo gaat er een hoop leven van af. Eigenlijk hebbie wel Devils elixers nodig. Zodra je Ninpo's op zijn, word het wel iets lastiger. Blijven springen/rollen is de beste manier om op het juiste moment te wachten.

suc6

7. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    *beetje een omweg maar zo versla je haar makkelijk in 1 keer*

als je in level 6 nog een save game hebt. dan lukt het. je moet eerst in die grot (net voordat je bij die skeletto dino bent ) 2 normale shurikens gooien dan obsorberen in je zwaard en los laten op die vleermuizen( dan krijg je meer essence ) .. als je dit een tijdje doet heb je 99.999 essence. verder in level 7 kom je bij muramassa .. daar kan je alles kopen. en ook je houten zwaard upgraden.

bij alma in die kerk .. moet je maar eens op de bovenste verdieping rondneuzen daar vind je ook nog drie kistjes .. zitten ook elixers in ..

nou suc6 .. moet wel lukken ;)

8. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    Ook moet je achter die pilaren heen en weer lopen .. niet door het midden anders pakt ze je .. en veel rollen .. NIET springen dan krijg je de 2e pilaar op je donder...

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vroeg me vandaag af.
    Als je een level hebt gehaalt, wordt op het einde van het level de score opgemaakt.

Een van de onderdelen waar je voor kunt scoren heet essence.
    Hoe krijg je punten voor dit onderdeel? Ik heb er soms punten voor gekregen, maar meestal niet.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hoeveel essence je gebruikt voor ultimate attacks, hoemeer ultimate attacks, hoe meer essence aan het einde van het level. Dit heb ik in ieder geval gehoord.

Edit: Ik had het fout, hieronder staat wat het wel is.

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  11. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal punten dat je voor essence krijgt wordt berekend aan de hand van de hoeveelheid essence aan het begin van het level en de hoeveelheid aan het eind. Dus als je veel koopt / upgrade zul je op dat onderdeel geen of weinig punten krijgen.

EDIT: Blackspider, je hebt wel gelijk: hoe meer ultimates hoe meer essence, maar de uitgegeven essence wordt er vanaf getrokken. Dus als je veel ultimates doet zul je op het einde meer essence overhouden en dan ook meer punten krijgen.

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, dan had ik het dus fout. Daarom had ik de laatste chapters veel meer essence

13. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien hoe je dat groene wezen op die stoel in level 15 ( die je naar die monsters teleporteerd) makkelijk kan verslaan?? die 2 baasjes zijn geen probleem maar bij hem ga ik telkens dood!!

14. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in ieder geval zorgen dat je dan helemaal max. zit met potions, en een paar van die scrolls zijn ook wel handig. Zo heb ik hem de eerste keer verslagen.
    Ik gebruikte die vuurbal-ninpo. Gewoon super handig dat je even onkwetsbaar bent, en als je hem raakt gaat er flink veel vanaf. Wellicht dat die bliksem beter is, maar die heb ik nooit echt gebruikt dus dat moet iemand anders maar vertellen.

Als ik me nog goed herinner kan je hem goed raken met die vliegende-duik-aanval (die aanval die eigenlijk tegen elke eindbaas de beste move is). Verder moet je net als bij alle eindbazen flink in beweging blijven. Op een gegeven moment duikt ie naar de grond en blijft hij even zitten, dan kun je een combo op hem loslaten. Ik zou dat met dat grote zwaard doen, aangezien je bij snelle wapens ook vaak een te lange combo erop los laat waardoor die eindbaas je oppakt en de helft van je healthbar er af ramt.

Conclusie: duiken met springen + Y en af en toe een combootje op het goede moment

15. Havok

Havok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk vond ik hem eigenlijk niet. Ik heb in totaal maar 2 great spirit elixers moeten gebruiken. Ik gebruikte gewoon Inuzama als ik omsingeld was door die sewer zombies en die underworld fiend. En voor de rest gewoon Flying Sparrow en combos gebruiken.

Die Emperor is pas moeilijk. De eerste vorm is nog wel te doen maar de tweede is verdomd lastig.

16. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    ok mannen ga het ff proberen, bedankt voor de tips!

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    neehj die is kei makkelijk, gewoon explosive arrows erop schieten en de doodskoppen van je afslaan met Vigoorian Flails!

18. -HaYaBuSa-

-HaYaBuSa- XboX 360~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraagje...
    als je uit Han's Bar komt..
    dan krijg je een berichtje dat er één of ander superwapen kan krijgen en dattie dat heb verborgen..
    waar is dat kolereding ? :p
    plz help mij hiermeej _O_

19. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je daarvoor naar blauwe lijnen op de muren kijken in zo een klein steegje. Daar moet je proberen op te lopen en zo van muur naar muur te springen en dan land je uiteindelijk op een klein platformpje. Op het platform ligt de windmill shuriken dacht ik.
    'k hoop dat je hiermee verder geraakt.

20. -HaYaBuSa-

-HaYaBuSa- XboX 360~

Leuk Bevonden:
    0
    is dat steegje vlakbij waar je het berichtje kreeg ? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina