1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -HaYaBuSa-

-HaYaBuSa- XboX 360~

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik !
    daar ligt de Windmill Shuriken !
    je kan als je voor de steeg staat blauwe lijnen zien op de muur.. !
    daar moet je tegen de muur oplopen en dan moet je zo de blauwe lijnen volgen !
    dan kan je op een platform komen daar staat een Grote X..
    daar kan je jezelf helemaal helen.
    en daar ligt ook de windmill shuriken. !

2. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank je. Aleen lukt het mij niet op het platform te komen hoe is jouw dat gelukt ??

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het is mij ook gelukt in 2 keer proberen en nu lukt het altijd, het is gewoon een handigheidje van op het laatste moment springen.

4. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    kut! heb net die keizer van level 15 verslagen en al mijn elixers verbruikt, kom ik net aan bij de eindbaas van level 16!! zonder elixers!! Nu moet ik zeker in level 15 helemaal terug naar de stad om elixers te kopen of niet... hebben jullie nog info waar nog wat aan heb??

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, waar je wat aan hebt nee, maar ik zou als ik jou was gewoon voordat je die vigoor emperor krijgt terug naar de stad gaan en een paar talishman of rebirth kopen en voor de rest alles helemaal vol. Zo moet het wel lukken, maar de laatste baas is niet echt moeilijk.

6. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    *widowmaker*
    Je moet gewoon zo laat mogelijk springen dan haal je het makkelijk

7. SMoOthSEr

SMoOthSEr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah je hebt in principe helemaal geen extra elixers nodig voorde eindbaas van 16, hij is nu nog makkelijker dan de eerste keer ;), maar kan iemand me vertellen als er verschil is tussen de lightsaber en de dragon sword want heb echt zo een gevoel dat er helemaal geen verschil tussen de 2 is behalve het uiterlijk dan?

8. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bij de laatste sprong op Y drukken, geeft je een extra boost en dan haal je het makkelijk.

9. -HaYaBuSa-

-HaYaBuSa- XboX 360~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de tanks verslagen in Level 9 ( of 8 maar ik geloof 9 )
    al me ninpo verbruikt.. moet ik nog es tegen die kutheli... :'-(
    iemand tips hoe ik die kan verslaan ? :confused:

10. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die heli heb je helemaal geen ninpo nodig ... die mist hij toch... ann beide kanten van die brug waar je op staat staan boxen met pijlen .. adfs pijlen en explosive pijlen ... die moet je gebruiken .. als ik jou was zou ik die adfs nemen daar gaat namelijk mee van af .. suc6

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe krijg je die kluis open in level 6 in Monk's chamber? Als ik een keer op x druk omdat ik een cijfer in wil toetsen gaat ie weg.

12. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een dagboek gaan lezen wat op de tafel achter je licht. De groene cijfers en richtingen moet je invoeren.

bv 1 4 1 0 en dan links rechts rechts links (dacht ik uit mijn hoofd)

13. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    De code is een datum die in dat boek staat ( het boek ligt op een tafeltje in de buurt ). Je moet met de linker en rechter trigger de code ingeven en NA ieder cijfer met je op X drukken. Ik d8 dat het left right right left was ( dus het eerste cijfer met de linker trigger , het 2de met de rechter trigger enz ), maar ik weet dat niet meer cker. Op het eind van het boek staat hoe het moet.
    Veel succes ;)

Edit:/ iemand was me net voor :{

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    K, ben er al weer voorbij, die skelleten zijn best klote als je hun hoofd er nog niet hebt afgehakt.

15. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb het gehaald.Dank voor al jouw adviezen

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand nog een tip hoe je voorbij die 3 boogschutterskeletten komt, ze knallen me steeds naar beneden.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Probeer snel te zijn. Ik was er heel snel voorbij en ze waren niet dood. Gewoon een paar keer slaan en dan proberen gelijk weg te gaan. Of anders moet je ninpo gebruiken om ze dood te maken.

18. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook 3 van die indencary shuriken gooien of zoiets(per skelet 3 dan)

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik blij dat ik weer bij een save point ben, zet die grail neer op z'n plek, komt er zo'n fossiel tot leven en ik heb geen idee hoe ik die kan doden.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet op de poten blijven slaan en zo gaat er veel health af. Je moet alle vier de poten slaan, je moet dus even blijven wachten. Je moet zorgen dat hij je niet bijt, want dan word het moeilijk. Als hij van die botten gooit moet je zo ontwijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina