1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    apfds pijlen .. gewoon blijven schieten er staat een box waar ze inzitten. niet richten gewoon kleine tikjes op B dan gaat het vanzelf en is die nix meer ... NIET springen anders krijg je een raket tegen je harses

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je die dan al als je voor het eerst er 1tje tegen komt? :confused:

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde eigenlijk die andere maar tegen de tijd dat ik dit lees ben ik al bij de echte tank.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Die heli is echt klote.

5. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij die heli bent .. heb je die 2 tanks toch al gehad.. ik d8 dat je die tanks in level 8 bedoelde ´´the military base´´ maar bij die heli moet je ook gewoon de afds pijlen gebruiken.. die moet je hebben omdat je die strongbow hebt.

bij die heli moet je rollen ook niet springen

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dei tanks overleef ik maar net, en dan die heli en dan pakt ie die pijlen niet uit die doos....., om gek van te worden.

7. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    Da komt omdat je aan de verkeerde kant de pijlen pakt, aan de ene kant zitten explosive arrows en aan de andere kant liggen afdsf cores

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al weer een stuk verder, ik ben nu bij de eerste worm in level 10, heb nu even geen zin meer na tien keer te zijn gedood, strax maar weer, de dabilahro is wel super stoer wapen!

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Waar ergens is die deur waar je (volgens mij) dat beeldje op moet zetten. Ik ben nou al weer een half uur aan het zoeken.

10. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    moet je helamaal naar het begin gaan ... bij dat save point ... dan kan je links en rechts gaan.. moet je rechts.

11. -HaYaBuSa-

-HaYaBuSa- XboX 360~

Leuk Bevonden:
    0
    Centurion hoe heb jij die heli verslagen ?
    het lukt mij maar niet om hem te verslaan..
    ik weet dat ik heb met die adsf pijlen moet doen.. maar eh.. verder nog tips ?

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, in het begin hangt hij even stil, richt zelf wat pijlen door met de stick wat te bewegen, gebruik als richtpunt het gele licht op de heli, als hij raketten schiet moet je wachten tot ze vlakbij zijn en dan wegspringen, in het principe moet je altijd met de hand richten dus niet Ryu laten schieten, als hij schiet blok je gewoon, als hij ongeveer halverwege dood is dan begint hij twee salvo's raketten op je af te vuren, daar moet je niet te lang op wachten maar gewoon veel wegspringen, uiteindelijk zal je hem zo kunnen doden, je moet wel goed kunnen richten.

Ik zit nu bij de twee wormen, die zijn best klote, een is nog makkelijk maar twee........

13. Boy-006

Boy-006 Heb je hem al gezien

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik De helicopter heb vernietigd en level 10 zonder enige moeite heb doorlopen zit ik weer vast in level 11, als je weer terug gaat naar dat skelletdino, staat de hele boel onder water, dan moet je zon klein tunneltje in, en daarna moet je dus ook de lift pakken, het probleem is dus dat ik nergens adem kan halen, dus voordat ik weer bij die lift ben is me levensmeter leeg, wie helpt me ff??!!!

14. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    zo dicht mogelijk bij het punt staan waar je onderwater gaat ... en gewoon snel achter elkaar op A drukken .. je kan wel een tijdje doorgaan .. als hij in het rood is ..

15. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0

je moet met icenderial shurikens op die wormen gooien .. en met explosive arrows .. dan zijn ze nix .. en gewoon rollen als hij gaat schieten .. niet in het water staan .. en zo dicht mogelijk tegen de muur achter je *die geblokkeerd is* gaan staan ... moet makkelijk lukken !!!

16. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij die tanks in chapter 8 waar kan ik die afds pijlen vinden ?

edit ik heb ze gevonden in chapter 9 |:- |:-

Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in chapter 11. Ik heb daar twee van die meddaillonnen gevonden, waar moet je die ergens kwijt want ik zie het nergens.

18. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je die duikuitrusting al gepakt? Die kan je vinden in die gezonken schip. Ik heb zo'n gevoel dat je vergeten bent op in die ship te kijken. Je moet dus terug waar je die goude en zilvere medalion gekregen heb. En dan naar die gezonken schip zwemmen.
    Als je namelijk die duikuitrusting heb kan je onderwater ademen. Ik vraag me alleen af of je genoeg potions heb om terug te zwemmen. Ik denk dat je ze allemaal heb gebruikt.

19. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het savepoint vlak bij waar je de laatste medaillon hebt gevonden zit nog een tunnel (boven water). Probeer het daar maar eens.

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen enkele elixer verbruikt, ik heb nog tien kleine elixers, 2 grote elixers, 4 van de 5 ki vlammetjes vol, ik heb het punt nog niet gevonden maar ik zoek nog wel even en de duikuitrusting heb ik al.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina