1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dan moet je terug gaan naar de plek waar je kan saven. Ongeveer in het midden van de chapter. En daar vlakbij zit zo'n gang waar van die fiends(bijen volgens mij) zitten. En daar moet je zijn.

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in chapter 10.
    Ok ik heb nu die insect sleutel maar ik wil dus helemaal terug maar hoe kan ik in godsnaams weer naar boven???
    Als ik naar dat punt ga waar ik eraf ben gesprongen daar kan ik echt niet meer naar boven...
    Iemand een idee???Ik word er gek van!

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook, je moet een wallrun doen op de muur die links ligt als je aan komt lopen en dan springen van die muur op de muur die voor je ligt als je aan komt lopen en dan kan ja op die verdieping komen, het lukt missc. niet de eerste keer maar zo moet het wel.

4. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daar eindelijk voorbij.
    Je moet gewoon eerst die linkse muur pakken dan springen naar die andere en dan weer springen.

5. -HaYaBuSa-

-HaYaBuSa- XboX 360~

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben daar ook net voorbij maar dan moet ik tegen die eerste worm...
    en ik heb nog niet die ene hakbijl van Rachel...
    iemand ideetjes hoe ik die worm kan verslaan ?
    en als je dan al wel die hakbijl moet hebben.. waar haal ik die dan ?

6. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Die krijg je volgens mij al je 25 scarabs aan zon verkoopmannetje geeft

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    die hakbijl is een kutwapen, je kan vinden in de 'destroyed monastery' *dus nadat je Alma verslagen hebt* daar ligtie ergens, niet zo moeilijk te vinden maar je hebtem toch niet nodig, echt slecht wapen forget it! Totally useless!

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hij ziet er wel komisch uit vind ik, zie je Ryu zijn salto's maken met een enorme bijl op zijn rug :). Wat die worm betreft, ontwijk die elektrische bollen simpelweg en spring op tijd als hij gaat slaan, ik heb hem verslagen door alleen maar met de windmill shuriken te gooien en te ontwijken, dit kun je ook bij de twee wormen tegelijk doen die je later zal tegenkomen, het zal misscien een paar keer mis gaan maar uiteindelijk lukt het wel.

9. -HaYaBuSa-

-HaYaBuSa- XboX 360~

Leuk Bevonden:
    0
    kan je die hakbijl ook nog krijgen als je in level 10 komt ?
    want ik heb er niet naar gekeken nadat ik alma heb verslagen :'-(

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je de worm al verslagen? Volgens mij kun je die bijl nog wel krijgen want je komt later weer terug in die stad, of de bijl er dan nog ligt weet ik niet, ik denk van wel.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    De Warhamer(oftewel de bijl) kun je later nog terughalen. Want je kunt daarna weer naar die plek gaan. Centurion: hij ligt er inderdaad dan nog. Alleen heb je dat wapen niet echt nodig, want er zijn wel betere wapens.

12. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik zit weer is vast.
    IK ben nog steeds in chaptre 10 en ik heb die 2 wormen verslagen.
    Dan ben ik al een stuk verder en dan moet je muur tegen de muur springen en springen.
    Op het hoogste punt laat die zichzelf vallen.
    En dan springt die op iets zodat er een deur opengaat.
    Ik ga erin dan kom ik in een ruimte waar links je pijlen kan halen en een scarb.
    Dan ga ik weer verder naar die grote deur alleen dan zegt die dit pad gaat naar ......
    maar ik zie ook als je terug gaat dat je op iets kan springen ,maar dit lukt never nooit niet.Wie o wie kan me helpen.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je moet in die ruimte waar je pijlen kan halen en een scarab een paar keer wall-runnen, dan kom je daarboven(boven de scarab ligt nog een verdieping). Vanaf hier kun je weer verder.

14. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je niet die ruimte waar je dat zwaard uit een steen moet trekken ??? een oude vervallen tempel/kerk of zoiets .. waar in het midden een zwaard op de grond staat getekend in een steen ??

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, die ruimte ja, maar aan de linkerkant heb je een deur, en daar moet je een paar keer wall-runnen om daarboven te komen.

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wie kan me wat tips geven om die 2 electrische wormen te verslaan.
    Ik vond het al lastig om die losse te verslaan.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je heb wel een paar manieren, maar de makkelijkste is deze(voor mij is het de makkelijkste): Zorg dat je zo veel mogelijk AFDSDS cores hebt(het liefst 15), schiet die allemaal op een worm, dan pak je je explosive arrows(het liefst ook 15) en die schiet je dan nog op die ene worm totdat hij dood is. Nou kan je de rest nog op de andere worm schieten of gewoon alles ontwijken en dan rustig soms even aanvallen.

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is me al zelf gelukt.
    Toch bedankt voor de moeite :)

Ik ben inmiddels in level 11.

19. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand tips hoe je die vuurdraak in level 12 kunt verslaan (the caverns geloof ik)

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ninpo is erg handig tegen die dikzak...

ik geloof dat ik die vuurbal heb gebruikt, en telkens als hij zijn hoofd op de grond legt, ram je die naar zn grootje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina