1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de nummer combibatie staat ook op dat briefje in de vorm van een datum

    bv 12 11 dan doe jij left 1 dan right 2 dan right 1 en dan left 1 en vergeet niets steeds op x te drukken
     
  2. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan heb ik zelf ook nog een vraag nadat ik op dat plein ben geweest met die helicopter die vliegt dan op een gegeven momemt die basis in dan da begint er een ventje in dat gebouw achter mne met een rocket launcher op me te schieten dan schakel ik hem uit maar waar moet ik dan heen de port terug de stad in gaat wel open maar ik weert verder niet hoe ik die basis in kom???? :mad:
     
  3. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met jje pijl in die rocket schiet ontploft hij voor dat hij bij je is!!!

    en als je dan nog ik een keer schiet heb je hem suc6

    maar ik weet daarna niet waar ik heen moet dus als jij er uit bent laat het me dan ff weten@!!! ;)
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast in Chapter 3 ik loop zo'n trap omhoof en dan komt er te staan dat een of andre iets op slot is....
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die izany drop (ofzoiets :{ )

    Is toch x,y,x,x,x,y ?

    Als het goed is moet het een throw zijn maar ik heb hem denk ik nog nooit gedaan. Hoe ziet hij er uit?
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik geef wel door waar je daarna heen moet , aangezien ik al een vermoeden heb ;)
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kom niet verder bij chapter 4.. ik heb alle hoekjes en gaatjes uitgekamt en ben albij dat winkeltje van die kerel geweest ook die gouden dingen ingeruild maar kreeg geen kaart??? die poort naast dat winkeltje ging wel open maar daar kon ik verder ook nergens heen op dat gebouwtje na. Ik heb echt geen id meer waar ik heen moet. Kan iemand ff vlug helpen anders gooi ik mn Xbox nog uit het raam |:- :'-( :+ :9
    THNX :eek:
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je de flyer naast hans bar hebt gelezen en dan gewoon een paar keer moet die kerel van die shop gaat ouwehoeren krijg je hem.
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx maar waar is die hans bar dan die moest toch met neon verlicht zijn? mm niet goed gekeken?:) maar bedankt iig
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij die hans bar enz enz. ik had die route bovenlangs eerst neit gezien.. hehe maar nu heb ik nog een probleempje ik kom niet bij dat raampje hoor waar je die andere boog kan pakken ik heb al 5 min staan springen enz maar ik kom er maar niet bij/in.. HELP:) eventueel toetsencombinatie neerzetten hier please:)
     
  11. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    he als je er echt niet uit komt kun je ook altijd ff hier kijken is een hele uitgebreiden walkthrough van 100 pagina's
    ninja gaiden walkthrough O-)
     
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx :) maar weet jij dan toevalliig niet ff te vertellen hoe ik daar omhoog moet springen?:D
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom steeds niet verder in dat airship Chapter 3 dan staat er the hatch is not open als ik een trap op looop.....???????
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mm kun je iets precieser zijn?:)
     
  15. DKowns

    DKowns www.owns.nl

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    in lvl 7 nadat je Tentacle Fient hebt verslagen kom je bij zoon tombe...
    hoe kom je daar bij? steeds als ik zoon knop in druk en hij om laag komt en ik loop weer naar onder gaat die tombe weer naat boven. hoe moet ik dat fixen?
     
  16. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    He duo Maxwell je moet ook niet die ladder opklimmen je moet recht tegenover die muur gaan staan en dan die flip truck een paar keer doen en dan kom je in zo'n zijluik op de helft hoogte van die trap, als je daar inkomt moet je die schakelaar open trekken en dan gaat dat luik open daarna kom je bij de baas val lvl. 3 suc6
     
  17. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    als je binnen komt in die kamer heb je recht de knop ,ga daar op staan en loop dan naar de rechterkan van de trap.
    loop via de muur naar de overkant van de tombe als het goed is kun je er nu zo bij
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heel erg bedankt ik probeer het morgen ff...

    _O_
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast im chap 5. Bij dat grote monster met die tentakels. Ik heb 3a4 elixers, maar dan ga ik vechten en alles, en dan houd ik er maar 1 of 0 over. Iemand een goede snelle tip om die tentakels/onderweg (vooral bij die monsters) ze snel af te maken >? Ik sloop wel al die ninja's want daar ligt onder weg nog 2 elixers. Alvast bedankt !!
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    kan pas later als je de skeleton key heb. je moet via de andere kant naar binnen. namelijk (level 8 ofzo)

    game master tentacel fiend gewoon rennen en dan naar hem toespringen en y (sla je tentacles er af na twee keer. andere tentacle ook en dan gewoon op hem inhakken. tentacel groeien weer aan maar dan weer hetzelfde doen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina