1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier een antwoord op ?
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ja ik, eerst sla je hem gewoon terwijl je op de grond staat, dan sla je hem in de lucht, ransel je hem daar af en daarna neem je hem in zon soort wervelwind mee naar beneden 8) ziet er heel erg tof uit
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke thnx,

    dan heb ik hem dus nog nooit gedaan, ik zou zweren dat ik hem toch goed uitvoerde. Druk je hem heel snel in of juist langzaam?
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een goeie manier om die skeletzombies te killen?gewoon langs de muur en dan Y of springen -> Y of gewoon meppen?

    Laat je hints en tips hier achter :p *btw: ik heb het hier over die zombies waar zown duizendpoot in loopt in het 6e chapter*
     
  6. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik die helicopter mollen in chapter 8?
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Met die AFSPD pijlen (of zoiets) en dan zelf richten, werkt beter dan automatisch richten. De ontploffende pijlen werken niet echt goed tegen de helikopter.
     
  8. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt gewoon pijl en boog? maar ik wor dsteeds overhoop geschoten
     
  9. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast bij Tairon level 4
    op dat plein met die kanonnen en die poort .
    daar komen van die irritante soldaatjes en daar raak ik steeds af weten jullie nog ergens een health flesje te liggen of een afkorting misschien?
     
  10. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, kword helemaal gek van die ALMA in chapter 7! wie heeft er de beste manier om haar te verslaan?

    btw is t waar dat als je alma verslagen hebt dat er dan ergenst in de hoek van die kamer zon bijl ligt?
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Hamster333 misschien je speciale magic gebruiken dat je vuur om je heen krijgt dus dat ze snel dood gaan en anders steeds weer blokken! moet te doen zijn hoor

    * wel vaag dat ik nu nog niet die andere pijl en boog kan pakken in chapter 4 :mad: :'-(
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben in chapter 10.
    Ene heeft nog iemand tips?
    Want het is best wel een lastig level...
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    isd dat sewers?
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Die essence die slachtoffers achter laten als je ze doodmaakt. Krijg je die er ook bij als je ze gebruikt om je op te laden ?

    Mijn broertje laad namelijk nooit op en ik best veel en hij heeft meer punten dan ik 8)
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zo te zien is dit een zeer moeilijk spel
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    jep, sewer zombie`s en die electric worms
     
  17. Ajax

    Ajax Guest

    jep


    vind chapter 10 nog steeds het moeilijkst
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe ver benje? chapter 10?
    ik zit nu in chapter 8, best makkelijk.

    En voor iedereen die zegt dat dit spel moeilijk is:
    Het is uitdagend jah, en dat is geen minpunt maar een pluspunt, ik ben nu bij chapter 8 van de 16 en ben *volgens het spel* er iets van 10 uur mee bezig geweest. Dat zegt wel wat hoor! *volgens bennik trouwens op momenten vergeten mijn xbox uit te zetten en heeftie die tijd ook meegerekent :p*
    Ook zie ik er nu al naar uit om het spel opnieuw te spelen, en me dan wat meer te 'trainen' in nunchaku's ik gebruik nu telkens Dragon Sword *vindik echt wel de fijnste*.

    Het is echt heel belonend.

    Alma in chapter 7 is heel lastig, gewoon ervoor zorgen dat je *voordat je bij altar bent* genoeg potions hebt. En verder raad ik aan: 'blijven proberen, op een begeven moment heb je door welke tactiek je moet gebruiken om iemand te verslaan'


    Trouwens, wat heb je aan dat wooden sword, ik heb gezien dat je die veel kan upgraden, is dat de moeite waard?
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja als je dat compleet doet krijg je een mega wapen.
    Dat super super sterk is!!! (gaat je wel best wat geld kosten!!!)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  20. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    }:] Boss Faq: Bazen zijn echt wel een stukje cake in NG let maar eens op ben met mijn derde termijn bezig op very hard. Tijdens de hele spel draag je de armband van de rust als je die hebt of anders van de zon.

    Zorg ervoor dat je drakenzwaard steeds opgewaardeerd is zowel als de vogoorian flail. Wil je het echt makkelijk hebben waardeer je houten zwaard op tot de sterkste wapen unlabored flawlessness.

    Murai: Makkie neemt wel wat tijd in beslag maar laat hem naar je toe komen en loop tegen de muur op en maak je saltoslach met de y knop. Herhaal dit en het is een stukje cake.

    Samuraipaard: Het zelfde techniek toepassen als bij Murai

    De tenkakel fiend: Deze is een makkie blijf de vliegende aanval doen zowel op de tentakels als op zijn lichaam.

    Skelettendraak: Deze is echt een watje neem je opgewaardeerde Flails hak op zijn benen. Ontweek de boten die die vuurt en onwijk de staart door te springen en niet weg gaan zo kun je sneller een tegen aanval doen.

    Alma: Makkie gebruik de ijsnimpho level twee is het best en als ze op de grondligt hakje op haar in met je drakenzwaard mochtje al de unlabored flawlessness hebben of de zwartedraken zwaard dan is het helemaal kinderspel een paar hits en ze is geschiedenis. Vergeet niet terug te lopen naar het altaar om de Warhammer te pakken.

    Tanken: Zorg dat je de exposief pijlen en de cores hebt mik eerst op de schutter en onloop de canonloop zodat die lang moet draaien op te mikken. Schiet je pijlen en blijf dit herhalen.

    Helicopter: Zorg er weer voor dat je pijlen paraat zijn. Ontweek alle raketten door op het moment dat die begint te schieten te beginnen met lopen zodat de rakketten je een stapachter zijn in op de grond inslaan. Blok de kogels. Schietpas de pijlen als de helicopter onder de brug door vlieg dus als die naar je toekomt om je van acheter aan te vallen. Schiet en ontwijk weer de raketten. Als de helicopter dan horizontaal over de brug vliegt loop mee naar de hek naast de pijlen hij kan dan bommen werpen of schieten blokt het schieten de bommen raken je daar niet ( de dropbommen dus ).

    De wormen: weer een stukje cake: zorg ervoor dat je warhammer opgewaardeerd is of de DABILAHRO. Loop tegen de muur zoals bij murai en hak op de worm in met de flawlessness is het nog makkelijker. Schiet de windmolen shurikan als die weg is. Herhaal dit ook bij de twee wormen maar let er wel op dat er eentje hapt. Als die hapt laat hem missen en die dan de driecombo dan gaat er iets meer vanaf. De vuurworm vereist de zelfde techniek om te doden en om de vuurbal te ontwijken loop je maar half tegen de muur op zodat die omhoog schiet.

    De oude draak of vogel wat je wilt: Loop gewoon achter hem aan als een jager doe de vliegaanval op zijn benen na een paar hits laat die zijn hoofdzaken doe je 7hits combo met de drakenzwaard of mep hem met de flawlessness. Als die op de muurzit loop weg dan kom die er weer vanaf. Als je naar hem toe loop zal die lazer schieten de rondevorm spring en hak op zijn benen. Nooit recht ophem of lopen maar tegen de muur.

    Doku : dit is een lachertje gebruik de art of the inferno hoe sterker hoe beter deze doet echt zeer bij hem of als je wat achtie wilt doe de vliegende aanval met je drakenzwaard. Deze technieken werken bij beide doku het best.

    De Ijsfiend: Beide keren dat je hem tegen komt, loop je veel zodat hij iedere keer moet draaien. Als die op een pootland kun je hem raken met de vliegende aanval en de drakenzwaard. Als die je wilt vasthouden en mist gebruikje ook de vliegende aanval. De tweede keer is die wat sterker met zijn is aanvallen die uit de grondkomen ontwijk deze door te springen of tegen de muur te lopen. Gebruik de zelfde tactiek.

    Vuurdraak: Dit kun je makkelijk of lastig maken. Je kan zowel beneden als boven vechten. Beneden is het makkelijker boven is het moeilijker. Ga in ieder geval boven vechten dat blijkt een stukje cake te zijn. Hij doet drie aanvallen. 1 als die schreeuwt komt die met vuur horizontaal. Ontwijk door te springen of tegen de muur lopen of de vuurballen nimpo als bescherming gebruiken. 2 als die met zijn oren flippert blok je dan komt die met wind zo raakt die je nauwelijks. 3 Als die je een beetje schuin aankijkt een weg draaid loop je weg en spring want dan wilt die bijten. Als die zijn vleugels sprijt en lief naar je toekomt hakje je erop los met de flawlessness drakenzwaard of met de diliaharo zorg dat ze in ider geval opgewaardeerd zijn. De ijsnimpo helpt ook maar is niet echt nodig. Bewaar het voor de eindbazen.


    Alma 2 zij is nu sterker dus laat je niet vasthouden. Zorg ervoor dat je zwaarden goed beheerst en goed timit. Ontwijk haar vuurballen. Als ze naar je toekomt rennen vliegje met je drakenzwaard op haar af. Doe dit ook als de in de luchtzweeft. Als je goed en snel bent gebruik dan je bliksem nimpho zodat ze op de grond valt en je dan kunt aanvallen je moet heel snel zijn maar als het je lukt dan raakt ze je niet een keer aan. Heb je de zwartedraken zwaard al of de flawlessness speel je met haar, gewoom bij haar in de buurtblijven springen en y dan hak je op haar in en gaat ze na 7 hits dood. Zorg er wel voor dat je balkje helemaal vol is en op zijn minst twee kleine dranjes hebt.

    Baas van de fiends: Gebruik je vliegende aanval met de drakenzwaard steeds opnieuw. Als je ziet dat die zijn armen opend en laat zakken roept die beestje op vlieg zo snel mogelijk op hem in zodat die daar geen tijd voor heeft. Als die lacht dan schiet hij vuurballen ontwijk deze. Zie je dat die een arm naar achter doet dus zijn schouder naar voor doet dan vlieg die op je af ontwijk en counter met een slash springen en y. Zie je dat die als een speer op je af komt ontwijk hem en doe de vliegende aanval. Maak je niet druk op de beestjes blijflopen en haal af en toe een paar neer als je energie nodig hebt.

    De Vigoorians bazen: Makkie; De eerste baas op de rots is een stukje cake. Knal hem met je art of the inforno nimpho op het moment dat die met zijn lasers komt ( doen je niks als je dit doet ) Na 4 keer heeft die bijna geen energie meer over als de nimpho op zijn sterkst is gebruik dan je drakenzwaard op zijn armen.

    de tweede baas is een nog grotere stukje cake. Begin gelijk met al je pijlen of zijn kop te schieten ook als hij loopt. Op het moment dat die je met skeletten bekogelt doe je twee dingen; je kan de ijsnimpho gebruiken dat geeft veel schade en bescherm je ook, time wel goed want hij komt om je af om je te happen zorg er dus voor dat je nog bezig bent met de nimpho dan raak je hem ook. Je kan ook je flails nemen en alle koppen in stukjes hakken geeft je weining schade gebruik dit alleen als je geen nimpho meer hebt of ff wilt spelen. Nadat als je pijlen op en raak zijn is die bijna dood vlieg met je draken zwaard op hem af als die op de EILAND is dus niet als die op de LAVA is.

    Murai: Nou dit was echt een lachertje als je moeite had met de 1st keer zul nu veel van hem verwachten maar nee hij is de zwakste baas die ik ooit gezien heb. Man doe alleen je vliegende aanval zo snel mogelijk dus vliegen landen en gelijk omdraaien en weer de vliegende aanval. Doe dit snel en je hij zal echt letterlijk pauzeren en je dus nooit aanraken. Ben je niet zo snel dan blijf je dit gewoon proberen en zal hij je een paar keer raken. Pas op zijn grijpworp en super aanval die zijn hard. Als je dit blijft doen tja dan heb je hem uitgespeeld.

    O ja ff een tip je tussen door. Als je in de toren de op een na laaste trap aan het beklimmen bent zie je dat er een soort opening aan het einde is. Loop hier door heen ( niet schrikken ) Je kom dan een verdieping onder en vindt waarschijnlijk je laastse scarab om NG 1 te unlocken. De vissen bestreed je met de Flails; als er eentje op je afkomt begin je te maaien maak je combo niet af zodat je niet gepakt word tussen de kleine pauze. Herhaal dit bij alle visplaatsen zodat je snel essense kan krijgen en dingen kunt kopen die je mist voor de gevechten van de eindbazen.

    Nou eerlijk waar met deze technieken heb ik hem de tweede keer op hard binnen 7 uur 36 minuten uitgespeeld en heb ik geen enkel grootte drankje gebruik en maar 10 kleintjes wel met de amulet van de rust aan.

    Speel je hem voor de tweede keer sla de 1st 2 samurai gewoon dood en de derde met de super aanval level 2 dan hakje zijn kop eraf de winkelventje geef je 40 scarabs en drie armbanden. als je dan naar je dorp gaat voordat je de ultime drakenzwaard kun je de zwarte draken zwaard vinden in de hut van de winkelman. Val dus niet het gat in kijk in het rond en je ziet hem daar liggen.

    Nou suuk6 als ervragen zijn dan hoor ik het wel.

    Nesm _O_ *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina